FreePrograms.me

Winaero Tweaker 1.62.1.0

خانواده سیستم عامل های ویندوز همیشه کاملاً قابل تنظیم بوده است. بنابراین، تقریباً تمام سیستم‌عامل‌های ویندوز (البته آخرین نسخه ۱۱) دارای ویژگی‌های سفارشی‌سازی بسیار زیادی هستند (به عنوان مثال، می‌توانید تم‌ها، طرح‌های صوتی و موارد دیگر را تغییر دهید)، و به شما امکان می‌دهند رابط کاربری کلی را تنظیم کنید. به ترجیحات شخصی شما اما با وجود اینکه اکثر این تنظیمات برای کاربران کاملاً قابل دسترسی هستند، یافتن آنها معمولاً به کاوش در بسیاری از گزینه ها و منوها نیاز دارد و این راحت ترین گزینه نیست. سبک وزن و استفاده بسیار آسان، این یک ابزار قدرتمند است که به شما امکان می دهد همه چیز را در ویندوز پیکربندی کنید. بنابراین، اگر می‌خواهید تغییراتی در صفحه ورود ایجاد کنید، انیمیشن‌های پنجره را کاهش دهید، منوی بوت را سفارشی کنید یا هر چیز دیگری، این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند تا همه این کارها و خیلی بیشتر را با چند کلیک ماوس انجام دهید.

خود رابط Winaero Tweaker به شکل معمول دو پنل ارائه می شود: گزینه های موجود در سمت چپ و تنظیمات هر یک از آنها در سمت راست قرار دارند. راحت است که برای هر گزینه یک برچسب برای بازنشانی پارامتر به حالت اولیه وجود داشته باشد (بازنشانی به حالت پیش فرض البته، کاربران با تجربه می توانند با ویرایش رجیستری همه این اقدامات را انجام دهند، اما با کمک Winaero Tweaker همه چیز بسیار ساده تر است). و راحت تر، بنابراین حتی مبتدیان نیز می توانند به راحتی سیستم را برای خود سفارشی کنند.
شایان ذکر است که هرگونه تغییر در فایل های سیستمی می تواند باعث خرابی و مشکلاتی در عملکرد سیستم عامل شود. بنابراین قبل از آزمایش تنظیمات، توصیه می شود از اطلاعات مهم نسخه پشتیبان تهیه کنید و یک نقطه بازیابی سیستم ایجاد کنید.
استفاده از برنامه بسیار ساده است و تنها به چند کلیک نیاز دارد. در اصل، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به گزینه ای که می خواهید در پنل سمت چپ تنظیم کنید بروید و مقدار مورد نظر آن را که در پنل سمت راست نمایش داده شده است انتخاب کنید. هر زمان که تغییری ایجاد شود، برنامه از شما می خواهد که از ویندوز خارج شوید. این کار را انجام دهید و زمانی که دوباره وارد سیستم شدید، باید تغییر اعمال شود.
لازم به ذکر است که بسیاری از سایت ها در تعقیب کاربران ادعا می کنند که می توانند Winaero Tweaker را به زبان روسی دانلود کنند یا کرک Winaero Tweaker را دانلود کنند و برخی حتی مجموعه های Winaero Tweaker Portable rus را پیدا می کنند ، در واقع همه اینها کاملاً مزخرف است و آنجا نیازی به انجام آن نیست، متأسفانه، ما هنوز بومی سازی مورد نیاز خود را نداریم، بنابراین همه کاربران نمی توانند به سرعت تنظیمات را پیمایش کنند، البته این تنها ایرادی است که برای خودم پیدا می کنم، اما اگر کمی انگلیسی بلد باشید فکر کنم مشکلی پیش نیاید.
خط سیستم عامل ویندوز همیشه شامل بسیاری از توابع پیکربندی بوده است، اما یافتن همه آنها چندان آسان نیست و گاهی اوقات حتی نمی دانید که هیچ گزینه ای وجود دارد. به خصوص برای کاربران تازه کار، این یک مشکل کامل است، زیرا همه چیز به یک یا دو کلیک بستگی ندارد، گاهی اوقات شما نیاز به جستجو یا حتی حفاری در رجیستری سیستم دارید. در چنین مواردی است که چنین برنامه هایی به شما کمک می کند ، اینجا یکی از شایسته ترین ها به نظر من است ، من عجله دارم آخرین نسخه را با شما به اشتراک بگذارم ، امیدوارم به تزئین سیستم و بهینه سازی آن مطابق با نیازهای شما کمک کند.
آخرین برنامه اطلاعات پیکربندی سیستم را بسیار ساده تر می کند.

  • گنجاندن طرح های سیستم و برنامه های کاربردی؛
  • بهبود اندازه منو و فونت های مختلف؛
  • پالت رنگ سرفصل؛
  • حذف به روز رسانی های مختلف خودکار

استفاده از این برنامه آسان است و به تلاش قابل توجهی در عملیات نیاز ندارد. دانلود آخرین برنامه به زبان روسی امکان پذیر است. اگر برنامه را به زبان روسی پیدا نکردید، از Russifier برای این منظور استفاده کنید. شما می توانید Winaero Tweaker portable rus را از این صفحه نصب کنید.

می توانید ابزار Winaero Tweaker نسخه 1.62.1.0 را در زیر دانلود کنید

Winaero Tweaker به شما این امکان را می دهد که تغییرات بزرگی را در سیستم عامل خود ایجاد کنید. سیستم عامل خود را با ایجاد تغییرات کوچک و بزرگ در رابط کاربری و تأثیرگذاری بر رفتار آن مطابق با سلیقه خود با این برنامه بصری و ساده سفارشی کنید.

05 مه 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید