FreePrograms.me

ElevenClock 4.3.2

دو یا چند نمایشگر که توسط یک کامپیوتر شخصی کنترل می شوند، اکنون غیرمعمول نیستند. و تعجب آورتر است که مشاهده کنید که در سیستم عامل مدرن ویندوز 11، رایج ترین ساعت فقط بر روی مانیتور اصلی نمایش داده می شود، بدون اینکه آن را روی مانیتورهای کمکی تکرار کنید. چطور؟ ما تمایل داریم بر این باور باشیم که این حذف به دلیل این است که سیستم هنوز در حال نهایی شدن است. و توسعه دهندگان پارامترها و عملکرد را به این طرف و آن طرف تغییر می دهند.

ElevenClock یک برنامه ساعت رایگان برای رایانه شخصی از توسعه دهنده مستقل مارتی کلمنت است. با کمک آن، کاربران می توانند ساعت ها را در نوار وظیفه اضافی در ویندوز 10/11 قرار دهند. گزینه‌های سفارشی‌سازی مختلفی از جمله مکان‌یابی، تم‌ها و حتی پشتیبانی از نمایش ثانیه‌ها را ارائه می‌دهد، تنها به نام ElevenClock که به‌طور ویژه با در نظر گرفتن ویندوز 11 ایجاد شده است چگونه عناصر خاصی را در نوار وظیفه کنترل می کند. نصب ساده است و یکپارچه می شود و به گونه ای کار می کند که گویی ابزار داخلی خودش است.
ویندوز 11 به تدریج توسط کاربران بیشتری مورد استفاده قرار می گیرد. جدا از پیشرفت ها و تغییرات بصری که به همراه دارد، استفاده از آن اساساً مانند همیشه است. هنگامی که سعی می کنید از آن با راه اندازی چند مانیتور استفاده کنید، همین اتفاق می افتد. با این حال، ساعت دیگر در تمام نوارهای وظیفه ظاهر نمی شود. به همین دلیل ElevenClock برای حذف این رفتار عجیب و غریب طراحی شده است.
برنامه ذکر شده یک ابزار سریع و سبک است که نصب آن آسان و آسان است. به منوی تنظیمات آن دسترسی پیدا کنید و در اینجا چند ویژگی اضافی زیبا برای سفارشی کردن پیدا خواهید کرد. برخی از موارد قابل توجه عبارتند از توانایی نمایش ساعت حتی در برنامه ها یا بازی های تمام صفحه و نمایش روز جاری هفته. حتی می توانید انتخاب کنید که کدام سمت نوار وظیفه را در موقعیت قرار دهید.
یک چیز جدید قبل از اینکه آن را امتحان کنید. ابتدا دسترسی به پنجره های ساعت، تقویم و مرکز کنترل فقط در صفحه اصلی ظاهر می شود. همین امر در مورد آیکون های نوار وظیفه شما و هر میانبری که ممکن است بخواهید به آن دسترسی داشته باشید و فعال کنید نیز صدق می کند. این یک ناراحتی جزئی است که امیدواریم در به‌روزرسانی آینده برطرف شود.
ویژگی های ElevenClock:

  • قالب سفارشی زمان/تاریخ - ثانیه ها و روز هفته را اضافه کنید یا تاریخ را پنهان کنید و فقط زمان را نشان دهید. از بین قالب های از پیش تعیین شده رایج انتخاب کنید یا قالب خود را ایجاد کنید.
  • توانایی تغییر اندازه ساعت، رنگ پس زمینه، خانواده فونت / اندازه / سبک / رنگ.
  • موقعیت سفارشی، تعداد ساعت. امکان قرار دادن ساعت در هر نقطه از صفحه نمایش شما. یک ساعت دوم اضافه کنید و یکی را در هر طرف نوار وظیفه یا هر جای دیگری قرار دهید.
  • رفتار سفارشی ساعت را در پنجره های تمام صفحه قابل مشاهده نگه دارید تا همیشه بدانید ساعت چند است. تغییراتی را که هنگام کلیک کردن، دوبار کلیک کردن، یا کلیک وسط انجام می دهید را تغییر دهید.
  • همگام سازی خودکار با زمان اینترنت؛
  • پشتیبانی از چندین مانیتور - هر ساعت به صورت جداگانه پیکربندی می شود.

علاوه بر این، کاربران ElevenClock به عملکردهای نمایش ثانیه، روز هفته و تعداد آن دسترسی دارند. سفارشی‌کننده‌های رابط مطمئناً از توانایی انتخاب فونت خود برای ساعت و تنظیم اندازه آن لذت خواهند برد. در صورت لزوم، ساعت را می توان نه تنها در سمت راست، بلکه در سمت چپ پانل قرار داد. زبان روسی در لیست زبان های پشتیبانی شده قرار دارد.

می توانید ElevenClock نسخه 4.3.2 را در زیر دانلود کنید

ElevenClock به طور خودکار با زمان اینترنت با دقت میلی ثانیه همگام می شود. امکان پیکربندی آن برای مناطق زمانی مختلف وجود دارد.
این برنامه تنها با چند کلیک ساده نصب می شود. از آنجایی که نرم افزار با قسمت های خاصی از سیستم تداخل دارد، لطفاً توجه داشته باشید که Windows Defender ممکن است زنگ هشدار را به صدا درآورد، نگران نباشید. پس از این روش ساده، ساعت در تمام صفحه ها ظاهر می شود - تنظیمات آن با ویژگی های انتخاب شده در سیستم سازگار است.

29 آوریل 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید