FreePrograms.me

RoundedTB 3.1

حاشیه ها، گوشه های گرد و بخش ها را به نوار وظیفه خود اضافه کنید! با RoundedTB می‌توانید شکل و ظاهر نوار وظیفه ویندوز را بدون تغییر هیچ فایل سیستمی یا تغییر دائمی در سیستم شخصی‌سازی کنید.

کار با RoundedTB اصلا سخت نیست و سفارشی کردن نوار ابزار بسیار ساده خواهد بود. به سادگی تنظیمات برنامه را باز کنید تا شروع به وارد کردن مقادیر کنید تا اندازه و سبک پانل را مطابق با نیازهای شما تنظیم کنید. همه اینها بدون نیاز به تغییر گزارش ها در تنظیمات خود سیستم عامل توجه داشته باشید که RoundedTB به شما امکان می دهد شعاع لبه های گرد را تغییر دهید. این به این معنی است که می‌توانید آزادانه نوار ابزار را در حین کاوش در تنظیمات پیشرفته‌تر اندازه‌گیری کنید. به عنوان مثال، در صورت لزوم، برنامه می تواند یک پنل پویا تنظیم کند تا آیکون ها به طور خودکار تنظیم شوند.
اگر می‌خواهید نوار ابزار ساده‌تر و جذاب‌تری روی رایانه خود داشته باشید، RoundedTB را برای ویندوز دانلود کنید و از سفارشی‌سازی پیشرفته لذت ببرید. لطفاً همچنین توجه داشته باشید که این ابزار با برنامه های کاربردی دیگر مانند TranslucentTB سازگار است.

به‌طور پیش‌فرض، RoundedTB حالت ساده‌ای را فعال کرده است که به شما امکان می‌دهد میزان گرد کردن نوار وظیفه را تنظیم کنید، همچنین حاشیه بین نمادها و لبه‌های منو را تنظیم کنید. اما یک حالت پیشرفته نیز وجود دارد که به لطف آن می توانید تمام پارامترها را با جزئیات پیکربندی کنید ، صفحه نمایش سینی سیستم را فعال یا غیرفعال کنید و همچنین تقسیم نوار وظیفه را فعال کنید. این نه تنها به صورت بصری کار می کند: فضای خالی کاملاً فعال می شود و می توانید با آن تعامل داشته باشید.

می توانید RoundedTB نسخه 3.1 را در زیر دانلود کنید

چه از نسخه قابل نصب یا قابل حمل استفاده کنید، RoundedTB یک رابط ساده برای سفارشی کردن حاشیه‌های نوار وظیفه، شعاع گوشه، و اجرای ویژگی‌هایی مانند حالت پویا فراهم می‌کند. کاربران می توانند با استفاده از گزینه هایی برای افزایش طول نوار وظیفه و بهبود عملکرد، نوار وظیفه را مطابق میل خود سفارشی کنند. در حالی که برخی مشکلات مانند اشکالات حالت پویا وجود دارد، RoundedTB ابزاری ارزشمند برای کاربران ویندوز 11 است که به دنبال تجربه شخصی دسکتاپ هستند.

27 آوریل 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید