FreePrograms.me

3 راه برای باز کردن Task Manager در ویندوز 8

3 способа открыть Диспетчер задач в Windows 8


سیستم ویندوز 8 در همه چیز جدید و بسیار "هوشمند" است. همراه با سیستم، برخی از برنامه های استاندارد نیز طراحی مجدد شدند، از جمله "Task Manager" که کاربردی تر و در دسترس تر شد.
در حال حاضر کاربر به راحتی می تواند نحوه استفاده سیستم از منابع کامپیوتری، مدیریت ابزارهای راه اندازی شده توسط سیستم، آدرس IP آداپتور شبکه و موارد دیگر را دریابد.

تماس با Windows 8 Task Manager



اگر کامپیوتر شما یخ بزند، چه خواهید کرد؟ البته سعی می کنید تماس بگیرید "مدیر وظیفه"، برای پایان دادن به یک فرآیند منجمد، زیرا هیچ کس برنامه ای را دوست ندارد که به ساده ترین دستورالعمل ها پاسخ نمی دهد. ویندوز 8 مانند نسخه های قبلی این برنامه مفید را ارائه می دهد.

حالا بیایید به گزینه های راه اندازی آن نگاه کنیم.

گزینه 1: میانبر صفحه کلید "Ctrl + Alt + Del"



ساده ترین و محبوب ترین روش تماس "مدیر وظایف" - فشار دادن میانبر صفحه کلید Ctrl + Alt + Del. در پنجره مسدود کننده ای که باز می شود، می توانید هر اقدامی را که نیاز دارید انتخاب کنید: باز کردن "مدیر وظیفه"، تغییر کاربری یا تغییر رمز عبور و همچنین خروج از سیستم.

3 способа открыть Диспетчер задач в Windows 8


گزینه 2: "کنترل پنل"



با کلیک راست بر روی "مدیریت پنل"، یک منوی کشویی را مشاهده خواهید کرد که باید آن را انتخاب کنید "مدیر وظیفه". یا می توانید در حالی که دکمه سمت راست ماوس را نگه دارید، روی گوشه پایین سمت چپ کلیک کنید. سپس به برنامه های کمکی دسترسی خواهید داشت - مدیر دستگاه، برنامه ها و ویژگی ها، خط فرمان و خیلی بیشتر



"صفحه کنترل" - همچنین یکی از پرکاربردترین روش های فراخوانی است "مدیر وظایف".

گزینه 3: خط "اجرا".



با این حال می توان مسیر کمترین مقاومت و فراخوان را در پیش گرفت "مدیر وظیفه" با استفاده از رشته "اجرا کن". خود خط توسط میانبر صفحه کلید فراخوانی می شود پیرو + ر. هر کدام را وارد کنید "taskmgr"یا "taskmgr.exe" در کادر و کلیک کنید "خوب"، یا کلید وارد.

در این مقاله سه راه برای فعال کردن مورد بحث قرار گرفت "مدیر وظایف" در ویندوز 8. همچنین می توانید از کلید میانبر استفاده کنید Ctrl + Shift + Esc. از این طریق می توانید بلافاصله تماس بگیرید "مدیر وظیفه".
16 فوریه 2018 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. Liabreath
    Liabreath
    23 نوامبر 2023 16:27
    من تأیید می کنم که هر روش مؤثر است. با تشکر از سایت برای مقاله.
  2. استیسون
    استیسون
    6 دسامبر 2023 05:18
    اما هنوز نمی دانستم چگونه این Task Manager را باز کنم، متشکرم
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 14:20
    مدیر وظیفه را می توان از طریق یک کلید ترکیبی باز کرد یا روی پانل پایین کلیک راست کرد و مدیر وظیفه نیز در آنجا باز می شود.