FreePrograms.me

360 Total Security 11.0.0.1068

عملکرد این اپلیکیشن مبتنی بر پنج موتور است که چهار موتور آن در واقع وظیفه حفاظت و امنیت فعال را بر عهده دارند (Avira، Bitdefender، QVM II و Cloud 360 Cloud) و پنجمین (System Repair) به شما امکان بازگردانی سیستم. این ترکیب به طور همزمان حفاظت با کیفیت بالا را فراهم می کند و عملکرد رایانه شخصی را حفظ می کند. مهم نیست کاربر در اینترنت چه کاری انجام می دهد و مهم نیست از چه منابعی بازدید می کند، این آنتی ویروس به عنوان یک محافظ تسخیرناپذیر عمل می کند که به صورت آنلاین از سیستم محافظت می کند. انواع مختلفی از اسکن کامپیوتر شما برای بدافزار وجود دارد - اسکن سریع، اسکن کامل و اسکن انتخابی مورد مورد نظر.

360 Total Security وضعیت حفاظت از رایانه، زمان راه اندازی و استفاده از دیسک را نمایش می دهد و دسترسی سریع به ویژگی های کلیدی از جمله: 

  • یک اسکن کامل به شما امکان می دهد سلامت و امنیت کلی رایانه خود را بررسی کنید.
  • پاکسازی فضای دیسک را با حذف فایل‌ها و افزونه‌های غیرضروری آزاد می‌کند که می‌تواند عملکرد سیستم را بهبود بخشد.  

360 Total Security همچنین ویژگی های محافظت از ویروس و بهینه سازی سیستم را ارائه می دهد:

  • اسکن آنتی ویروس موتورهای برنده جایزه 360 Cloud Scan Engine، موتورهای 360 QVMII AI Engine، Avira و Bitdefender موتورهای آنتی ویروس را برای محافظت از آنتی ویروس در برابر ویروس ها، تروجان ها و سایر تهدیدات نوظهور ترکیب می کند.
  • سرعت بخشیدن به مدیریت و بهینه سازی خدمات سیستم، عناصر بوت و پلاگین ها برای کاهش زمان بارگذاری؛
  • مدیر روتر تنظیمات روترهای شما را تجزیه و تحلیل می کند تا از مرور ایمن اطمینان حاصل کند.
  • جعبه شنی. شما می توانید برنامه های خطرناک را در یک محیط ایزوله اجرا کنید، تهدیدها جدا از سیستم شما و ایزوله در یک محیط ایزوله نگهداری می شوند.
  • Patch up جدیدترین وصله‌ها و به‌روزرسانی‌های امنیتی موجود برای سیستم عامل شما، از جمله به‌روزرسانی‌های ویندوز را ارائه می‌دهد تا سیستم شما را به‌روز نگه دارد و به‌خوبی کار کند.
  • برنامه فشرده‌سازی دیسک / پاک‌کننده پشتیبان‌گیری سیستم، با فشرده‌سازی و حذف فایل‌های سیستمی استفاده نشده، به آزادسازی فضای بیشتر دیسک کمک می‌کند.
  • محافظت از مرورگر از تغییرات غیرمجاز در تنظیمات مرورگر شما مانند صفحه اصلی، موتور جستجو و مرورگر پیش فرض جلوگیری می کند.
  • فایروال تمام فعالیت های شبکه شما را نمایش می دهد و به شما امکان می دهد ببینید رایانه شما در پس زمینه چه کاری انجام می دهد و در صورت لزوم آنها را مسدود کنید.

همانطور که قبلاً اشاره شد، 360 Total Security به یک عملکرد بهینه سازی سیستم مجهز شده است که به راه اندازی خودکار برنامه ها، مؤلفه ها و افزونه ها کمک می کند و سرعت بارگیری و عملکرد کلی را به طور قابل توجهی بهبود می بخشد. علاوه بر این، با پاک کردن آثار غیر ضروری و استفاده نشده از برنامه های نصب شده، می توانید مقداری از فضای هارد دیسک خود را آزاد کنید، زیرا هرگز فضای خالی زیادی وجود ندارد. یکی دیگر از گزینه های مفید آنالیز سیستم عامل نصب شده برای به روز رسانی های رسمی و وصله های امنیتی است که پس از آن 360 Total Security بلافاصله نصب چنین وصله هایی را ارائه می دهد.
خوب، ما نمی توانیم از Sandbox مخصوص طراحی شده خودداری کنیم، که در آن می توانید بدون نگرانی از عواقب نامطلوب احتمالی، با فایل ها و برنامه های مشکوک کار کنید.

همه اینها در یک رابط گرافیکی عالی ارائه شده است، که در آن هر عملکرد در یک تب جداگانه برای دسترسی سریع و آسان برجسته شده است. خود رابط کاربری بصری و آسان برای کاربران بی تجربه است، حتی بدون بومی سازی روسی.

آنتی ویروس 360 Total Security نسخه 11.0.0.1068 را می توانید در زیر دانلود کنید

این آنتی ویروس کمک خوبی برای همه کاربران خواهد بود و با شناسایی آخرین تهدیدات، حفاظت پیشگیرانه کامل از رایانه شخصی را ارائه می دهد و در صورت لزوم امکان بهینه سازی عملکرد سیستم را برای سرعت بخشیدن به آن و بهبود پایداری فراهم می کند.

21 آوریل 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید