FreePrograms.me

Kaspersky Total Security 21.3.10.391


Kaspersky Total Security یکی از راه حل های آنتی ویروس پیشرو است که محافظت موثر در برابر ویروس ها و هکرها را ارائه می دهد. این نرم افزار جامع طیف گسترده ای از ویژگی ها را ارائه می دهد که با هم کار می کنند تا از دستگاه ها و داده های شما محافظت کنند.

توابع اولیه آنتی ویروس

یکی از ویژگی های کلیدی کسپرسکی توتال سکیوریتی، نظارت بر شبکه در زمان واقعی است. ترافیک شبکه ورودی و خروجی را اسکن می کند، فعالیت های مخرب بالقوه را شناسایی می کند و فایل های مشکوک را مسدود می کند. این به جلوگیری از حملات هکرها و محافظت از شبکه شما در برابر دسترسی غیرمجاز کمک می کند.

عملکرد مهم دیگر شناسایی و خنثی سازی نرم افزارهای جاسوسی است. Kaspersky Total Security به طور فعال سیستم شما را برای برنامه های مخفی که می تواند اطلاعات شخصی شما را جمع آوری کند یا به دستگاه های شما آسیب برساند، اسکن می کند. اگر چنین نرم افزاری شناسایی شود، Kaspersky Total Security اقدامات لازم را برای حذف آن و محافظت از داده های شما انجام می دهد.

Kaspersky Total Security ویژگی‌های اضافی مانند حفاظت از فیشینگ، محافظت از تراکنش‌های بانکی و کنترل دسترسی والدین را ارائه می‌دهد. همه اینها کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که دستگاه ها و داده های شما به طور کامل در دنیای دیجیتال محافظت می شوند.

هیچ نرم افزار آنتی ویروسی نمی تواند 100% در برابر انواع بدافزارها و حملات محافظت کند. با این حال، Kaspersky Total Security طیف گسترده ای از ویژگی ها را ارائه می دهد و به طور فعال برای مبارزه با تهدیدات جدید و ارائه حداکثر امنیت برای کاربران به روز می شود.

شما می توانید Kaspersky Total Security نسخه 21.3.10.391 را مستقیماً از وب سایت ما دانلود کنید

همچنین باید اهمیت به روز نگه داشتن نرم افزار و سیستم عامل خود را به یاد داشته باشید و هنگام بازدید از وب سایت ها یا باز کردن پیوست های ایمیل مراقب باشید. یک رویکرد ترکیبی که شامل نرم‌افزار آنتی‌ویروس و اقدامات امنیتی پیشرفته‌تر می‌شود، می‌تواند به امن‌تر کردن زندگی دیجیتالی شما کمک کند.

Kaspersky Total Security یک راه حل جامع برای محافظت از دستگاه های شما در برابر تهدیدات آنلاین مختلف است. طیف گسترده ای از ویژگی ها و گزینه ها را برای ایمن نگه داشتن دستگاه های شما ارائه می دهد.


13 ژانویه 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید