FreePrograms.me

TreeSize Free 4.7.2.526

برای اینکه بفهمید کدام فایل ها فضای زیادی را اشغال می کنند و باید به فضای ذخیره سازی جداگانه منتقل شوند، می توانید از یک تحلیلگر فضا استفاده کنید. فایل هایی که بیشترین فضا را اشغال می کنند را به ترتیب نزولی فهرست می کند. یکی از ویژگی‌های راحت برنامه این است که می‌تواند نه کل سیستم، بلکه پوشه‌ها و فایل‌های جداگانه را تجزیه و تحلیل کند - بنابراین به جای مرتب‌سازی آرایه‌ای از داده‌ها، درک اینکه چه چیزی بیشترین فضا را اشغال می‌کند سریع‌تر است.

اگر به اندازه کافی صبر کنید، هر هارد دیسک خیلی کوچک می شود. TreeSize Free به شما می گوید که فضای گرانبها کجا رفته است. TreeSize Free می‌تواند از منوی زمینه یک پوشه یا درایو راه‌اندازی شود و اندازه آن پوشه، از جمله زیرپوشه‌های آن را نشان دهد. هر پوشه را می توان به سبک Explorer گسترش داد تا اندازه زیرپوشه های آن را مشاهده کنید. اسکن روی یک رشته انجام می شود، بنابراین می توانید نتایج را در حین اجرای TreeSize مشاهده کنید. فضایی که توسط فایل سیستم تلف می شود را می توان نمایش داد و نتایج را می توان به عنوان گزارش کارآمد از میزان فضای آزاد دیسک چاپ کرد
حجم های خود را در چند ثانیه اسکن کنید و اندازه همه پوشه ها از جمله زیرپوشه ها را بر اساس فایل تعیین کنید.
تمیز کردن سریع دیسک
به لطف منوی زمینه داخلی Windows Explorer و میانبرهای رایج صفحه کلید، می توانید به سرعت از شر فایل های غیر ضروری خلاص شوید.
تجسم خیره کننده
ببینید چگونه از فضای دیسک شما با نمودار درختی قابل تنظیم ما استفاده می شود.

TreeSize Free یک برنامه سبک وزن است که مستقیماً با Master File Table (MFT) کار می کند و سرعت اسکن بسیار بالایی را ارائه می دهد. هر کپی را می توان در پوشه ها یا درایوهای مختلف "تنظیم" کرد و به سرعت تغییرات در اندازه فایل ها و پوشه ها را نظارت کرد. به علاوه، این برنامه را می توان در حالت قابل حمل بر روی یک درایو خارجی (درایو فلش یا هارد دیسک) نصب کرد.

می توانید نرم افزار TreeSize Free نسخه 4.7.2.526 را در زیر دانلود کنید

همچنین شایان ذکر است عملکرد چاپ گزارش ها، مرتب سازی بر اساس نام و اندازه و انتخاب واحد اندازه گیری برای نمایش اندازه است.
فایل ZIP قابل حمل به کاربران اجازه می دهد تا TreeSize را به صورت رایگان بر روی یک درایو USB نصب کنند.
برای نصب این برنامه به حقوق مدیر نیاز است. خود برنامه می تواند بدون حقوق بالا راه اندازی شود.

---
20 آوریل 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید