FreePrograms.me

Beautiful.ai 1.0.11

Beautiful ai یک شبکه عصبی برای ایجاد ارائه های منحصر به فرد در تلفن های هوشمند اندرویدی و سایر دستگاه ها است. برنامه وب به شما امکان می دهد تعداد نامحدودی اسلاید را بر اساس پرس و جوهای متنی ایجاد کنید.

شبکه عصبی Beautiful ai مبتنی بر هوش مصنوعی است که قادر به ایجاد محتوای منحصر به فرد است. این سرویس آنلاین یک طراح ارائه هوشمند با استفاده از فناوری هوش مصنوعی ارائه می دهد. با کمک آن، می توانید ارائه های منحصر به فردی را بر اساس توضیحات متنی ایجاد کنید. هوش مصنوعی می تواند متن های منحصر به فردی را در مورد هر موضوعی بنویسد. می توانید نمودارها، نمودارها، فریم های وب و موارد دیگر را به ارائه خود اضافه کنید. امکان ایجاد اسلایدهای متحرک وجود دارد.
شبکه عصبی از فایل های با فرمت PPTX پشتیبانی می کند. این به ارائه های ایجاد شده شما اجازه می دهد تا در پاورپوینت باز و مشاهده شوند.

ویژگی های زیبای هوش مصنوعی:

  • ایجاد ارائه ها هوش مصنوعی زیبا می تواند ارائه های زیبا و قانع کننده ای ایجاد کند. شما فقط باید یک موضوع را وارد کنید، و شبکه عصبی مواد ارائه با کیفیت بالا را تولید می کند.
  • ویرایش ارائه ها پس از ایجاد ارائه، از Smart Slide برای ایجاد سریع تغییرات استفاده کنید. فلوچارت ها، اینفوگرافیک ها، نمودارها، نمودارهای XY و موارد دیگر را اضافه کنید تا ارائه خود را با محتوای خود مطابقت دهید.
  • دستیار هوش مصنوعی می توانید آن را با لحنی دیگر خلاصه کنید، گسترش دهید یا بازنویسی کنید. حتی می توانید از او بخواهید که پاراگراف شما را به زبان دیگری بنویسد. با درخواست از یک شبکه عصبی برای تولید تصویر، ایده های خود را به هنر تبدیل کنید. برای به دست آوردن نتایج جالب، سبک، لحن و حتی حالت تصویر را توصیف کنید.
  • کنترل برند هوش مصنوعی زیبا به شما کنترل کامل روی هر اسلاید را می دهد و به حفظ یک نمایش بصری ثابت از برند شما کمک می کند. شما می توانید هر بار از رنگ ها، فونت ها و لوگوهای مناسب استفاده کنید و در عین حال به سبک برند خود وفادار بمانید.

در ادامه می توانید اپلیکیشن Beautiful.ai نسخه ۱.۰.۱۱ اندروید را دانلود کنید

برای استفاده از شبکه عصبی نیاز به ثبت نام و عضویت دارید. امکان ایجاد ارائه به صورت رایگان در یک دوره آزمایشی که دو هفته طول می کشد وجود دارد.
پس از ثبت نام، باید یک درخواست متنی وارد کنید یا یک الگو را انتخاب کنید. بر اساس آن، شبکه عصبی در عرض چند ثانیه یک ارائه کامل ایجاد می کند. می توانید اسلایدها را در حالت پیش نمایش باز کنید و در صورت لزوم تغییراتی را اعمال کنید.
باید در نظر داشت که شبکه عصبی زبان‌های مختلفی را می‌فهمد، اما برای به دست آوردن یک نتیجه دقیق توصیه می‌شود پرس‌وجوها را به زبان انگلیسی وارد کنید.

13 آوریل 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید