FreePrograms.me

NirLauncher 1.30.10

NirLauncher Package یک بسته نرم افزاری نسبتاً حجیم است که شامل حدود 180 برنامه کاربردی مورد نیاز کاربران مدرن رایانه شخصی است. 

مجموعه NirLauncher علاوه بر ابزارهایی برای کار با سیستم عامل، شامل ابزارهایی برای کار با مرورگرهای Chrome، Firefox، Opera، Safari و IE است. این ابزارهای کمکی به شما امکان می‌دهند محتویات کوکی‌ها، حافظه پنهان و سایر اطلاعات ذخیره شده در مرورگر وب خود را مشاهده کنید، همچنین ورود به سیستم و رمزهای عبور ذخیره شده برای سایت‌ها را مشاهده کنید به یک صفحه وب که این ابزار را توصیف می کند. اکثر برنامه های کاربردی دارای فایل های Russification (دانلود شده به عنوان یک بایگانی جداگانه) هستند.

توابع NirLauncher

  • NirLauncher را می توان از درایو فلش USB بدون نیاز به نصب استفاده کرد.
  • NirLauncher و تمام برنامه های کاربردی موجود در بسته کاملاً رایگان هستند، بدون هیچ گونه جاسوس افزار/adware/بدافزار. این بسته حاوی هیچ نرم افزار شخص ثالث، نوار ابزار، پلاگین مرورگر وب، یا سایر موارد شگفتی ناخواسته نیست. هیچ نرم افزاری را روی سیستم شما نصب نمی کند و صفحه اصلی مرورگر وب یا سایر تنظیمات سیستم شما را تغییر نمی دهد.
  • بسته NirLauncher شامل ابزارهای زیادی است که ممکن است در استفاده روزانه از رایانه به آنها نیاز داشته باشید، از جمله ابزارهای کمکی برای بازیابی رمزهای عبور از دست رفته، نظارت بر شبکه، مشاهده و بازیابی کوکی ها، حافظه پنهان و سایر اطلاعات ذخیره شده در مرورگر وب، جستجوی فایل ها در سیستم و موارد دیگر. ...;
  • برای هر ابزار موجود در بسته، می توانید به راحتی آن را راه اندازی کنید، فایل راهنما را مشاهده کنید، یا به صفحه وب برنامه بروید.
  • هنگامی که از درایو فلش USB استفاده می شود، پیکربندی هر ابزار در یک فایل cfg. در درایو فلش ذخیره می شود.
  • در سیستم‌های x64، NirLauncher به طور خودکار نسخه 64 بیتی ابزار را راه‌اندازی می‌کند، اگر نسخه 64 بیتی جداگانه‌ای در دسترس باشد.
  • NirLauncher همچنین به شما اجازه می دهد تا بسته های نرم افزاری اضافی را علاوه بر بسته اصلی NirSoft اضافه کنید.
  • NirLauncher به شما امکان می دهد فایل های افزونه برای BartPE ایجاد کنید (Launcher -> Create BartPE Plugin Files)، بنابراین می توانید به راحتی از برنامه های NirSoft از CD بوت ویندوز خود استفاده کنید.

NirLauncher نسخه 1.30.10 را می توانید در زیر دانلود کنید

مجموعه بسته به دفعات به روز رسانی ابزارهای موجود در بسته به روز می شود.



02 آوریل 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید