FreePrograms.me

Outbyte PC Repair 1.7.112.7856

این برنامه به سرعت از رایانه شما محافظت می کند و از یخ زدن و خراب شدن آن جلوگیری می کند. با خیال راحت کامپیوتر شما را به حالت بهینه بازیابی می کند. این یکی از بهترین نرم افزارهای تمیز کردن کامپیوتر برای ترمیم آسیب های ناشی از ویروس است.

Outbyte PC Repair یک ابزار چند منظوره برای بهینه سازی سیستم عامل شما، حفظ عملکرد کامپیوتر شما در سطح بالا، حل انواع مشکلات امنیتی و انجام تعدادی از وظایف دیگر است.
از عملکرد بالای کامپیوتر پشتیبانی می کند
توانایی PC Repair برای حل بیش از صد مورد از رایج ترین مشکلات رایانه شخصی به شما کمک می کند تا عملکرد رایانه شما را در اوج نگه دارید. این مشکلات شامل تغییر مسیرهای نامعتبر، خرابی سیستم، dll های پویا مشترک و موارد دیگر است. ابزار به طور خودکار عملیات لازم را برای از بین بردن چنین مشکلاتی (در صورت امکان) انجام می دهد که در نهایت به بازگرداندن کارایی و پایداری سیستم عامل کمک می کند.
علاوه بر این، PC Repair یک نمای کلی سریع از عملکرد رایانه شما، از جمله بار و سرعت CPU، مقدار RAM موجود، و حتی سرعت نوشتن و خواندن دیسک را نمایش می دهد. در خلاصه عملکرد ارائه شده توسط برنامه، کاربران می توانند توصیه های عملی در مورد، به عنوان مثال، مقدار RAM یا اندازه فضای دیسک (آیا مقادیر فعلی کافی است، و اگر نه، چرا که نه) دریافت کنند.
تمیز کردن دیسک از زباله
مقداری از فضای دیسک همیشه با فایل‌های موقت یا کش استفاده نشده پر می‌شود، که می‌تواند در طول زمان به چندین گیگابایت افزایش یابد. ابزار PC Repair می تواند به شناسایی و حذف این فایل ها از هارد دیسک شما کمک کند تا آن را در شرایط خوبی نگه دارید.

محافظت از حریم خصوصی
وب سایت ها اغلب از کوکی های ردیابی برای ردیابی فعالیت کاربر و ارسال تبلیغات هدفمند برای کاربر استفاده می کنند. بر کسی پوشیده نیست که بسیاری از صاحبان چنین سایت هایی این اطلاعات را به اشخاص ثالث می فروشند تا هر کاری که می خواهند با آن انجام دهند. PC Repair می تواند تمام کوکی های ردیابی را یکجا حذف کند و همچنین به شما در مورد وب سایت های بالقوه خطرناک هشدار دهد.
تشخیص آسیب پذیری
یکی از بهترین راه‌ها برای کاهش خطر ابتلا به بدافزار، رفع آسیب‌پذیری‌های رایج است. Outbyte PC Repair می تواند به شما کمک کند برخی از ویژگی های ویندوز را فعال یا غیرفعال کنید تا سیستم شما به خوبی کار کند. این ابزار همچنین می‌تواند به کاربر در مورد به‌روزرسانی‌های از دست رفته هشدار دهد تا از امنیت رایانه اطمینان حاصل کند. Outbyte PC Repair همچنین شامل یک اسکنر است که به سرعت PUA (برنامه های ناخواسته بالقوه) و همچنین برخی بدافزارهای شناخته شده را بررسی می کند.
افزایش عملکرد کامپیوتر
PC Repair به شما امکان می دهد تا عملکرد رایانه شخصی خود را با شتاب دینامیکی بلادرنگ بهبود بخشید که به طور خودکار اولویت ها را هنگام جابجایی بین برنامه های در حال اجرا تغییر می دهد. این به شما این امکان را می دهد که فرآیندهای خاصی را اولویت بندی کنید و اطمینان حاصل کنید که آنها قدرت پردازش کافی برای عملکرد بهینه در زمانی که کاربر به آن نیاز دارد دارند.
حریم خصوصی در زمان واقعی
PC Repair با ارائه مواردی مانند خاموش کردن ویژگی های تله متری ویندوز یا پاک کردن خودکار سابقه و کوکی های قدیمی مرورگر به شما کمک می کند تا کنترل حریم خصوصی داده های خود را در دست بگیرید.
حذف دائمی فایل ها
ابزار File Shredder به طور ایمن فایل‌ها را بدون امکان بازیابی از سطل بازیافت حذف می‌کند - برنامه‌های بازیابی اطلاعات قادر به بازگرداندن آنها نخواهند بود.
حذف کامل برنامه ها
PC Repair به شما امکان می دهد نه تنها برنامه های نصب شده بر روی رایانه خود، بلکه آثار حضور آنها در سیستم (فایل ها و پوشه های باقی مانده، ورودی های رجیستری) را نیز حذف کنید.

می توانید Outbyte PC Repair نسخه 1.7.112.7856 را در زیر دانلود کنید

Outbyte PC Repair در مورد امنیت به سرویسی مانند Web of Trust متکی است و می تواند وب سایت های بالقوه ناامن یا دارای رتبه ضعیفی را که بازدید کرده اید شناسایی کند و به شما امکان می دهد در طول بازیابی سیستم آنها را از تاریخچه مرورگر خود حذف کنید. ابزار پاکسازی همچنین می‌تواند کوکی‌های سیستم و سایر آثار فعالیت آنلاین شما را حذف کند تا از حریم خصوصی شما محافظت کند. با این برنامه، نکاتی در مورد گذرواژه‌های ذخیره شده در مرورگر نیز دریافت خواهید کرد، که در یک پایگاه داده محلی بررسی می‌شوند و در صورت ضعیف بودن یا در خطر بودن، علامت‌گذاری می‌شوند.

23 مارس 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید