FreePrograms.me

Wise Care 365 6.6.5.635

بسته ای از ابزارهای کمکی که می تواند سیستم را بهینه کند، تنظیمات پنهان را پیکربندی کند و رایانه شما را از آشغال ها پاک کند. اگر به توسعه دهندگان اعتقاد دارید، می توانید خیلی سریع و با خیال راحت رجیستری سیستم را تمیز کنید، می توانید به سرعت فضای روی هارد دیسک خود را آزاد کنید و رجیستری را یکپارچه سازی کنید.

Wise Care 365_01

Wise Care 365 یک بسته نرم افزاری همه کاره قدرتمند از ابزارهای سیستمی برای بهینه سازی، تنظیم و تمیز کردن رایانه شما است. یک راه حل عالی برای بهبود عملکرد سیستم. امکان ایجاد یک نقطه بازیابی و یک کپی کامل از رجیستری وجود دارد.
این برنامه همچنین می تواند فایل های حذف شده را بازیابی کند، می توانید با تنظیم رمز عبور، راه اندازی برنامه ها را مسدود کنید، ابزارهایی برای بهینه سازی رم وجود دارد و می توانید لیست برنامه های قابل دانلود را ویرایش کنید. این ابزار دارای رابط کاربری دلپذیر و قابل درک است، پشتیبانی روسیه وجود دارد.

Wise Care 365_02

برنامه ای برای بهبود عملکرد کامپیوتر، یکپارچه سازی درایوهای محلی و پاکسازی سیستم از فایل های غیر ضروری. این ابزار با سرعت اسکن بالا و دقیق ترین کار با کلیدهای موجود در رجیستری مشخص می شود. Wise Care 365 دارای ابزارهایی برای حذف اطلاعات محرمانه کاربر - کش مرورگر، باز کردن فایل های ویدئویی و صوتی، اسناد مشاهده شده است.

می توانید Wise Care 365 نسخه 6.6.5.635 را در زیر دانلود کنید:

دانلود Wise Care 365 به زبان روسی برای تمیز کردن رجیستری و حذف فایل های غیر ضروری ارزش آن را دارد. با وجود این، برنامه دارای بسیاری از ابزارهای دیگر است: به عنوان مثال، تولید رمز عبور، حذف نرم افزار، یا بازیابی اطلاعات. یک گزینه تشخیص خودکار وجود دارد: اگر تصمیم به استفاده از آن دارید، برنامه به طور مستقل جنبه های مشکل ساز رایانه شما را شناسایی می کند و سپس بهینه سازی را انجام می دهد.



11 فوریه 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید