FreePrograms.me

فراپس 3.5.99

اگر یک برنامه یا بازی با استفاده از OpenGL و Direct3D اجرا شود، می توان FPS را برای آن محاسبه کرد، به عبارت دیگر، این تعداد فریم در ثانیه است. اینکه بازی چقدر خوب اجرا می شود به این مقدار بستگی دارد، یعنی هر چه این پارامتر بزرگتر باشد، گرافیک برنامه بهتر خواهد بود. FPS عمدتاً به کارت گرافیک نصب شده و البته پردازنده مرکزی بستگی دارد. به طور کلی، هر چه سخت افزار شما قوی تر باشد، این شاخص بالاتر است. برای اینکه بتوانید چنین مقداری را محاسبه کنید، به برنامه Beepa Fraps نیاز دارید که این کار را به سادگی انجام می دهد.

پروژه Fraps یک راه حل منحصر به فرد برای تعداد زیادی از کاربرانی است که ترجیح می دهند بازی ها را روی رایانه شخصی انجام دهند. با استفاده از چنین محصولی می توانید فریم ها را در ثانیه ردیابی کنید، نظرات و ویدیوهای دیگر را ضبط کنید. این برنامه فرصت های زیادی را فراهم می کند، بنابراین هر بازیکنی از انتخاب خود پشیمان نخواهد شد. برای شروع استفاده از برنامه، کافی است تورنت Fraps را به زبان روسی دانلود کنید. این برنامه در مدت زمان نسبتاً کوتاهی توانست محبوبیت خود را به دست آورد زیرا استفاده از آن ساده و آسان است که می تواند هر کاربری را خوشحال کند. این محصول به طور پایدار و بدون خرابی کار می کند و از زبان روسی پشتیبانی می کند. برای شروع استفاده از برنامه به صورت مداوم، فعال سازی مورد نیاز است زیرا در حالت نمایشی توزیع می شود. شایان ذکر است که این برنامه کاملاً برای سیستم عامل ویندوز بهینه شده است و تأثیری بر بار پردازنده های سیستم ندارد. در دانلود چنین برنامه فوق العاده ای شک نکنید. این واقعاً می تواند هر کاربر را خوشحال کند زیرا توسعه دهندگان کار بسیار خوبی انجام دادند. سازندگان پروژه در رابط، توابع، طراحی و بسیاری از جنبه های دیگر که نقش نسبتاً زیادی در هنگام استفاده از برنامه دارند، کار بسیار خوبی انجام دادند.

علاوه بر تمام آنچه گفته شد، این برنامه به شما امکان می دهد اسکرین شات بسازید، یا به بیان واضح تر، از صفحه نمایش روی مانیتور عکس بگیرید. به همین ترتیب، او می تواند آنچه را که اتفاق می افتد در یک فایل ویدیویی ضبط کند. در حال حاضر حداکثر وضوح پشتیبانی شده 2560x1600 است. به هر حال، امکان ذخیره ویدیوها حتی با صدا نیز وجود دارد. به طور کلی توصیه می شود از این برنامه برای تست تجهیزات و ثبت پیشرفت بازی استفاده شود.

می توانید Fraps 3.5.99 را در زیر دانلود کنید

در ابتدا، این برنامه فقط زبان انگلیسی دارد تا از آن به زبان روسی استفاده کنید، باید یک بسته زبان اضافی را نصب کنید که در بایگانی است. به هر حال، این نسخه قبلاً فعال شده است، یعنی تمام عملکردها قفل شده است.

19 مارس 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید