FreePrograms.me

HP USB Disk Storage Format Tool 2.2.3

این برنامه با دستگاه ها از طریق پورت USB کار می کند. تفاوت آن با ابزار قالب‌بندی استاندارد ویندوز در این است که به شما امکان می‌دهد درایو USB مورد نیاز را انتخاب کنید. امکان تغییر نام درایوهای فلش USB وجود دارد. برای بوت شدن از درایو فلش در BIOS Setup، باید دستگاه USB-HDD Device را به عنوان اولین دستگاه بوت تنظیم کنید. 

این نرم افزار دو روش قالب بندی را ارائه می دهد: معمولی و سریع، اولی برای حفظ طول عمر دستگاه ها توصیه می شود و روش سریع تنها در شرایطی توصیه می شود که کاملاً ضروری است، با توجه به اینکه می تواند یکپارچگی ذخیره سازی را به خطر بیندازد.
علاوه بر این، گزینه ای برای بوت کردن دستگاه ها با فایل های DOS نیز خواهید داشت. برای انجام این کار، ابتدا باید گزینه "FAT32" را در "File system" انتخاب کنید، گزینه "Create a DOS boot disk" را انتخاب کنید، فایل ها را مشخص کنید و روی "شروع" کلیک کنید.

علاوه بر این، این برنامه از USB 2.0 و USB 3.0 پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد با رسانه های قابل جابجایی متصل به این پورت ها کار کنید. این ابزار یک رابط ساده و بصری دارد و برای منابع سیستم بی نیاز است.

ابزار HP USB Disk Storage Format Tool نسخه 2.2.3 را در زیر دانلود کنید

این نسخه توسط توسعه دهنده شرکت Hewlett-Packard ایجاد شده است، پشتیبانی از زبان در بسته گنجانده شده است: انگلیسی، روسی. حجم توزیع حدود 412 کیلوبایت است. پس از دانلود HP USB Disk Storage Format Tool، توزیع را رتبه بندی کنید و نظر خود را بنویسید، همچنین توصیه می کنیم یک نسخه مجاز از برنامه را خریداری کنید.

03 مارس 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید