FreePrograms.me

Mem Reduce 3.4

این برنامه امکان آزادسازی کش سیستم، صفحات حافظه تغییر یافته و غیرفعال را فراهم می کند. در نتیجه، به شما امکان می دهد حافظه را تا 25٪ کاهش دهید.

پس از راه‌اندازی Mem Reduct نمادی را در سینی سیستم قرار می‌دهد که بار فعلی را روی حافظه فیزیکی رایانه نشان می‌دهد. وقتی از آستانه ظرفیت RAM فراتر رفت، نماد می تواند رنگ پس زمینه را به نارنجی و قرمز تغییر دهد و توجه را به خود جلب کند و کاربر را در مورد نیاز به پاک کردن حافظه آگاه کند. اشتباه گرفتن در پنجره اصلی برنامه از داده های آماری در مورد پر بودن حافظه فیزیکی و مجازی و همچنین حافظه پنهان سیستم تشکیل شده است و فقط یک دکمه دارد: "Clear memory".

در تنظیمات Mem Reduct، می‌توانید قسمت‌هایی از RAM را برای پاک کردن و همچنین تمیز کردن خودکار پیکربندی کنید، که وقتی به درصد مشخصی از بار RAM رسید یا به صورت دوره‌ای روی یک تایمر پس از یک دوره زمانی مشخص شروع می‌شود. می‌توانید طراحی نماد سینی، سبک قلم و اندازه، و همچنین رنگ‌هایی را که سطح بار حافظه را نشان می‌دهند، سفارشی کنید. در صورت لزوم، تغییرات ایجاد شده در تنظیمات را می توان به مقادیر پیش فرض بازنشانی کرد.

می توانید نسخه 3.4 Mem Reduct را در زیر دانلود کنید

این برنامه با ویندوز XP SP 3 و سیستم عامل های جدیدتر سازگار است، اما عملکردهای اصلی فقط از ویندوز ویستا در دسترس هستند. نسخه های x32 و x64 بیت قابل حمل موجود هستند. برای عملکرد صحیح، حقوق مدیر مورد نیاز است.

29 فوریه 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید