FreePrograms.me

تبدیل MP3 به WMA

Конвертация MP3 в WMA


گاهی اوقات نیاز به تبدیل یک فایل MP3 شناخته شده به فرمت WMA مبتنی بر ویندوز کمی فشرده تر است.

نحوه تبدیل MP3 به WMA



بنابراین، بیایید به چندین ابزار کمکی که می توانند برای انجام تبدیل استفاده شوند نگاه کنیم. البته می توانید از سایت های اینترنتی نیز برای این کار استفاده کنید، اما در اپلیکیشن نسخه با کیفیت بالاتری از فایل دریافت خواهید کرد و علاوه بر این، عملا هیچ محدودیتی وجود ندارد (مثلا محدودیت در اندازه فایل، تعداد دانلود و غیره). .).

برنامه 1: مبدل صوتی Freemake



از نام این اپلیکیشن مشخص است که رایگان است. این مبدل به طور خاص برای فایل های موسیقی طراحی شده است. اما نقطه ضعف این ابزار این است که می تواند فایل های حداکثر سه دقیقه را تبدیل کند. برای تبدیل آهنگ های طولانی تر، از شما خواسته می شود نسخه پولی برنامه را نصب کنید.

توالی اقدامات به شرح زیر است:
  1. ابتدا برنامه را دانلود کنید، سپس فایلی را که باید پردازش شود انتخاب کنید. کلیک "سمعی". در پنجره باز شده فایل موسیقی مورد نیاز خود را انتخاب کرده و کلیک کنید "باز کن".

    Конвертация MP3 в WMA


  2. در این مرحله باید فرمت فایل صوتی مورد نظر را مشخص کنید. برای این کار ابتدا فایل را انتخاب کرده و سپس جهت قالب بندی مجدد را مشخص کنید. روی نماد کلیک کنید "WMA" در پایین صفحه نمایش



  3. یک پنجره باز خواهد شد "گزینه های تبدیل WMA". نیازی به تغییر چیزی نیست؛ در صورت تمایل می توانید کیفیت فایل نهایی را در تب تغییر دهید "مشخصات"به در زمینه "ذخیره در" آدرس پوشه ای که فایل در آن ذخیره خواهد شد را مشاهده خواهید کرد. برای تغییر پوشه، روی سه نقطه سمت راست فیلد کلیک کنید.



  4. برای تغییر فایل بر روی آن کلیک کنید "تبدیل". می توانید نتیجه تبدیل را در پوشه ای که قبلاً مشخص کرده اید مشاهده کنید.




برنامه 2: کارخانه فرمت



این برنامه یک مبدل رایگان و کاملا جهانی است. علاوه بر این، امکان تبدیل یک گروه کامل از فایل ها به یکباره وجود دارد!
  1. بارگیری "کارخانه فرمت" و روی گروه کلیک کنید "سمعی".



  2. سپس در لیست فرمت های صوتی که باز می شود، نماد را علامت بزنید "WMA".



  3. شما به پنجره تبدیل به فرمت WMA هدایت می شوید، جایی که باید فایلی را که می خواهید تغییر دهید مشخص کنید. برای انجام این کار، کلیک کنید "افزودن فایل".



  4. در پنجره باز شده فایلی را که می خواهید تبدیل کنید انتخاب کنید. اگر باید این عملیات را با چندین فایل انجام دهید، همه آنها را انتخاب کنید. همانطور که در بالا ذکر شد، این برنامه می تواند با چندین فایل به طور همزمان کار کند. سپس پنجره ای باز می شود که در آن تمام موادی که انتخاب کرده اید و آماده تبدیل هستند را می بینید. همچنین می توانید ببینید که فایل در کجا ذخیره می شود: "پوشه مقصد". اگر می خواهید فایل را در یک پوشه خاص قرار دهید، سپس کلیک کنید "تغییر دادن".



  5. بعد از اینکه روی آن کلیک کردید "خوب"، به اولین پنجره بازگردانده می شوید. فقط وظیفه گروه WMA در سمت راست نمایش داده می شود: فایل منبع نشان داده می شود (ستون "منبع") جهت تبدیل در ستون "سوستویانیه"، پوشه ای که فایل تبدیل شده در آن قرار می گیرد ("نتیجه"). برای شروع تبدیل روی آن کلیک کنید "شروع".



  6. برای پیگیری روند تبدیل، به ستون نگاه کنید "سوستویانیه". پس از اتمام عملیات، مقدار را مشاهده خواهید کرد "انجام شده". برای باز کردن فایل روی آن کلیک کنید "پوشه مقصد" روی پانل




پیوست 3: هر مبدل



در ادامه به تبدیل رسانه Any Converter خواهیم پرداخت.
  1. برنامه را راه اندازی کنید. فایل منبع را انتخاب کنید: برای انجام این کار، آن را در پنجره باز شده انتخاب کرده و کلیک کنید "باز کن". در صفحه اصلی برنامه در لیست فایل های آماده برای تبدیل ظاهر می شود.



  2. از لیست کشویی فرمت های تقسیم شده به بخش ها، را انتخاب کنید "فایل های صوتی" (نماد نت هشتم). سپس فرمت را پیدا کنید "WMA Audio". Pereydite v razdel "تحولات اساسی"برای انتخاب گزینه های ذخیره در پوشه "دایرکتوری خروجی" پوشه نهایی ثبت شده است. اگر می خواهید فایل را در پوشه دیگری ذخیره کنید، روی نماد موجود در تصویر دایرکتوری کلیک کنید. پس از تغییر پوشه به دست آمده، می توانید روی نماد کلیک کنید "تبدیل!".



  3. پس از پردازش فایل باز می شود "رهبر ارکستر": دوباره محل فایل WMA را نشان می دهد.


پیوست 4: مبدل کل صدا



این برنامه بد است زیرا پولی است. و تستر آن فقط می تواند نیمی از فایل اصلی را تبدیل کند.
  1. پس از راه اندازی برنامه، باید فایلی را که می خواهید تبدیل کنید انتخاب کنید. با استفاده از ابزار ناوبری که در سمت چپ قرار دارد، پوشه حاوی فایل MP3 را علامت بزنید.

  2. سپس به سمت راست مبدل برگردید و فایلی را که می خواهید «پردازش» کنید، انتخاب کنید. سپس بر روی نماد موجود در نوار ابزار کلیک کنید "WMA".



  3. اگر از نسخه رایگان این ابزار استفاده می کنید، آگهی به مدت پنج ثانیه ظاهر می شود که فقط بخشی از فایل تبدیل می شود. را کلیک کنید "ادامه هید".



  4. در پنجره باز شده پارامترهای تغییر در WMA قابل مشاهده خواهند بود. همچنین ممکن است با جابجایی بین برگه ها، بتوانید تنظیماتی را برای فرمت خروجی انجام دهید. برای ساده ترین تبدیل این کار ضروری نیست: پوشه ای را که می خواهید فایل WMA را در آن ذخیره کنید انتخاب کنید (اما به طور پیش فرض پوشه ای است که منبع در آن قرار دارد).



  5. شما می توانید مسیر انتخاب شده را در عنصر مشاهده کنید "نام فایل". برای شروع تبدیل، روی دکمه کلیک کنید "شروع". در مرحله بعد، پنجره ای با دینامیک به صورت اطلاع رسانی دیجیتال و درصد باز می شود.



  6. پس از اتمام پردازش، به پوشه ای که فایل WMA در آن ذخیره شده است هدایت می شوید.
در این مقاله با ابزارهای مبدل آشنا شدیم. امیدواریم در میان آنها برنامه ای "به دلخواه" پیدا کنید.
03 فوریه 2018 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 14:24
    می توانید از طریق کل صدا یا از طریق سایت های شخص ثالث تبدیل کنید
  2. استیسون
    استیسون
    6 دسامبر 2023 21:48
    تبدیل MP3 به WMA، این یک چیز جالب است، من آن را توصیه می کنم
  3. بسکتبال
    بسکتبال
    6 دسامبر 2023 23:56
    خیلی سریع انجام شد، مقاله عالی، با تشکر