FreePrograms.me

دانلود Master 7.0.1.1709

دانلود مستر به طور موثر 3 مشکل اصلی را که هنگام دانلود فایل ها از اینترنت به وجود می آید حل می کند: سرعت دانلود، ادامه دانلودهای قطع شده و مدیریت فایل های دانلود شده. ویژگی های اصلی که Download Master را از سایر برنامه ها متمایز می کند، بالاترین بازده عملیاتی و رابط کاربری مناسب است. Download Master به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از پروتکل های HTTP، HTTPS و FTP سرعت دانلود فایل ها از طریق اینترنت را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. برای انجام این کار، فایل به جریان هایی تقسیم می شود که به طور همزمان دانلود می شوند. این برنامه همچنین از از سرگیری فایل از موقعیت فعلی پس از شکست اتصال پشتیبانی می کند.

Download Master همچنین می داند که چگونه فایل های دانلود شده را در پوشه های مورد نیاز توزیع کند، می توانید تنظیمات خود را برای هر فرمت اعمال کنید، می خواهم به زمانبندی داخلی، توانایی ادغام مدیر در تمام مرورگرهای رایج اشاره کنم، پس از آن پیوندهایی به هم فایل‌ها و هم داده‌های جریان، مانند صدا و تصویر، به صورت آنلاین رهگیری می‌شوند. در صورت تمایل، Download Master به شما امکان می دهد از جستجوی فایل استفاده کنید، یک کاوشگر FTP راحت وجود دارد، همچنین یک نوار DM دریافت خواهید کرد، فقط باید پیوند را به آن بکشید و دانلود بلافاصله شروع می شود. این همه برای این برنامه فوق العاده است، امیدوارم آن را دوست داشته باشید، ما منتظر به روز رسانی خواهیم بود.
علاوه بر این، Download Master می تواند کلیپ بورد و پیوندها را ردیابی کند و همچنین به شما امکان می دهد فیلم ها را از محبوب ترین سرویس های ویدیویی از جمله YouTube، Google Video، [email protected]، RuTube، Rambler Vision و غیره دانلود و ذخیره کنید.

دانلود مستر 7.0.1.1709 را می توانید در زیر دانلود کنید

از جمله ویژگی های اضافی برنامه، باید به قابلیت ادغام با تمام مرورگرها، وجود زمانبندی، FTP Explorer داخلی، جستجوی فایل های دانلود شده و موارد دیگر اشاره کرد. 
19 فوریه 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید