FreePrograms.me

AVG PC Tuneup 22.3.5073

AVG PC Tuneup ابزاری دارد که می تواند لیست برنامه هایی را که با سیستم عامل شروع می شوند ویرایش کند. گاهی اوقات این اجازه می دهد تا سرعت راه اندازی ویندوز را چندین برابر افزایش دهید. به هر حال، ابزاری وجود دارد که می تواند به درستی برنامه های نصب شده را از رایانه شما پاک کند. 

با استفاده از AVG PC Tuneup، سیستم شما همیشه در حالت کار خواهد بود، می توانید درهم و برهمی و سایر مزاحمت هایی را که اغلب با استفاده عادی از رایانه شما تداخل دارند فراموش کنید. علاوه بر این، این برنامه ابزارهایی برای تغییر طراحی سیستم ویندوز شما ارائه می دهد. بلافاصله شایان ذکر است که رابط AVG PC Tuneup کاملاً راحت است ، پشتیبانی روسی وجود دارد ، همه ابزارها به دسته تقسیم می شوند ، استفاده از آنها بسیار راحت است ، پس از اولین راه اندازی می توانید وضعیت کلی رایانه را مشاهده کنید و سپس تصمیم بگیرید که آیا آن را بهینه کنید یا خیر.

پس از نصب و راه اندازی برنامه، یک رابط کاربری راحت و بصری به کاربر ارائه می شود. این برنامه سیستم را اسکن می کند، مشکلات احتمالی را شناسایی می کند، و سپس توصیه ها و اقدامات خاصی را برای حذف آنها ارائه می دهد: پاکسازی دیسک، بهینه سازی رجیستری، مدیریت راه اندازی و بسیاری موارد دیگر. اقدامات مورد نیاز را انتخاب کنید و دستور اجرا را بدهید.

می توانید AVG PC Tuneup نسخه 22.3.5073 را در زیر دانلود کنید

با وجود ویژگی‌های بهینه‌سازی و نظارت فراوان، AVG TuneUp طوری طراحی شده است که کمترین تأثیر را بر عملکرد رایانه شما داشته باشد. 

19 فوریه 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید