FreePrograms.me

UltraISO 9.7.6.3829

UltraISO یک برنامه قدرتمند برای ایجاد، ویرایش و تبدیل فرمت های مختلف تصویر CD/DVD است. از کار با انواع فرمت‌ها پشتیبانی می‌کند: iso، bin، cue، nrg، mdf، mds، img، ccd، sub، ima و سایر فرمت‌های کمتر رایج - در مجموع بیش از 30 مورد. 

UltraISO - نه تنها ایجاد و تبدیل تصاویر دیسک، بلکه ایجاد تغییرات مستقیم - کپی، حذف و انتقال فایل ها را امکان پذیر می کند. این بدان معنی است که اطلاعات روی کپی ایجاد شده را می توان بدون بازنویسی تغییر داد. تابع تبدیل به شما این امکان را می دهد که فرمت تصویر را به هر فرمت دیگری تغییر دهید، به عنوان مثال، از mds به iso، و بالعکس، که امکان باز کردن کپی های ایجاد شده از CD/DVD را در هر نرم افزار دیگری فراهم می کند.

یکی از ویژگی های متمایز برنامه UltraISO که آن را از سایر آنالوگ ها متمایز می کند، توانایی ایجاد یک فلش درایو قابل بوت است که به شما امکان می دهد ویندوز را با استفاده از رسانه خارجی روی رایانه خود که درایو دیسکی ندارد نصب کنید. با چنین عملکرد گسترده ای، این برنامه به حداقل فضای دیسک نیاز دارد و نیازهای سیستمی کمی دارد، دارای یک منوی رابط مناسب است و به طور کامل به روسی ترجمه شده است.

می توانید UltraISO را در زیر دانلود کنید

دانلود UltraISO به صورت رایگان به زبان روسی برای کسانی که می خواهند تصاویر ایجاد کنند و روی دیسک ها / درایوهای فلش رایت کنند ضروری است. از بیش از 30 فرمت پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد تصاویر ایجاد شده در سایر محصولات نرم افزاری را باز کنید.

 

17 فوریه 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید