FreePrograms.me

رام Nero Burning 23.0.1000

برای رایت سی دی با موسیقی یا فیلم از نرم افزار خاصی استفاده می شود. یکی از محبوب ترین راه حل ها توسط Nero تولید شده است. علاوه بر رایت، این ابزار به شما امکان می دهد داده ها را از یک CD، DVD یا Blu-ray به هارد دیسک خود وارد کنید: اینها می توانند فایل های صوتی، فیلم ها، تصاویر و انواع دیگر فایل ها باشند. همچنین می‌توانید Nero را دانلود کنید تا نسخه‌های دقیقی از دیسک‌ها ایجاد کنید: این به شما امکان می‌دهد سریال را با یک دوست به اشتراک بگذارید یا مجموعه موسیقی مورد علاقه خود را برای گوش دادن در ماشین دوباره ضبط کنید.

رام Nero Burning از انواع رسانه ها و درایوهای نوری پشتیبانی می کند. این برنامه به شما امکان می دهد دیسک های چند جلسه ای و قابل بوت ایجاد کنید، دیسک های قابل بازنویسی را پاک کنید و دیسک ها را با فناوری LightScribe رایت کنید. همچنین این برنامه از ایجاد Audio-CD، MP3، DVD، Video CD و سایر فرمت‌های قابل اجرا بر روی ضبط‌کننده‌های صوتی، پخش‌کننده‌های DVD و سایر دستگاه‌ها پشتیبانی می‌کند.

Nero Burning ROM بخشی از Nero Platinum Suite است. این شامل برنامه های مختلفی برای کار با فایل های رسانه ای، تبدیل و ویرایش صدا و تصویر، و همچنین برای ایجاد جلد سی دی، کار با عکس ها و موارد دیگر است. پس از نصب Nero Platinum Suite می توانید از منوی اصلی برنامه های لازم را انتخاب و نصب کنید.

رام Nero Burning نسخه 23.0.1000 را می توانید در زیر دانلود کنید:

شما می توانید Nero را به زبان روسی و بسیاری از زبان های دیگر دانلود کنید، زیرا این برنامه به طور گسترده در زمینه کار با دیسک های نوری استفاده می شود. هنگام ضبط، ابزار به شما اجازه می دهد تا افزونگی داده را پیکربندی کنید. این کار حتی اگر سی دی یا دی وی دی شما خراشیده شود، امنیت داده های شما را تضمین می کند.

11 فوریه 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید