FreePrograms.me

LibreCAD 2.2.0.2


LibreCAD برای توسعه دهندگان محصولات صنعتی، طراحان، معماران و غیره در نظر گرفته شده است. برای ایجاد نقشه های پیچیده از اتومبیل ها، خانه ها، ساختمان های چند طبقه و سایر عناصر مناسب است.

ابزارهای این ویرایشگر CAD کاملاً غنی هستند و می توانند نیازهای یک طراح تازه کار و حرفه ای را برآورده کنند. در اینجا می توانید از خطوط، کمان ها، اشکال هندسی، تنظیم ابعاد و پاورقی ها، درج تصاویر و متن، دریچه و غیره استفاده کنید. هنگام استفاده از افزونه ها، عملکرد برنامه را می توان به طور قابل توجهی گسترش داد و برای استفاده شخصی بهینه کرد.
این برنامه به طراحان صنعتی و علاقه مندان اجازه می دهد تا طرح های CAD با بالاترین استاندارد را ایجاد کنند. شما می توانید مدل های پیچیده طراحی کنید، اشکال را به هم متصل کنید، اشیاء را از ابتدا ترسیم کنید و با لایه ها کار کنید.
رابط نرم افزار به راحتی قابل شخصی سازی است. شما قادر خواهید بود عناصر را در اطراف محل کار بکشید و آنها را در مکان مناسب قرار دهید. رابط گرافیکی بر روی کتابخانه های Qt4 ساخته شده است. این بدان معناست که به راحتی می تواند بر روی پلتفرم های مختلف بدون تغییر ظاهر یا عملکرد اجرا شود.

LibreCAD از فرمت‌های خاص CAD - DXF، DXF و SVG پشتیبانی می‌کند، اما علاوه بر آنها، می‌توانید پروژه خود را به فرمت‌های PDF، PNG، BMP و PPM صادر کنید، که به اندازه کافی برای مشاهده کار شما در تقریباً هر رایانه شخصی راحت است.
شایان ذکر است که رابط کاربری این پلتفرم کاملاً راحت و قابل درک است و حتی با بومی سازی روسی است ، بنابراین در تسلط بر این ویرایشگر هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.
به طور کلی، این اپلیکیشن را می توان یکی از پیشروها در میان اپلیکیشن های توسعه CAD با هدف طیف وسیعی از کاربران دانست.

می توانید LibreCAD را در زیر دانلود کنید

می توانید LibreCAD را به زبان روسی به صورت رایگان دانلود کنید. این برنامه منبع باز است و تحت مجوز GPL در دسترس است. این بدان معناست که شما می توانید به صورت رایگان از نرم افزار استفاده، سفارشی سازی و کپی کنید.
شما این فرصت را خواهید داشت که قابلیت های ویرایشگر را با افزونه های شخص ثالث گسترش دهید یا خودتان آنها را ایجاد کنید. این برنامه برای تمام سیستم عامل های اصلی: ویندوز، لینوکس و MacOS در دسترس است.


14 فوریه 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید