FreePrograms.me

Bandicam 6.2.4.2083


Bandicam Screen Recorder یکی از بهترین برنامه ها برای فیلم برداری از صفحه مانیتور شما و همچنین برای گرفتن اسکرین شات با کیفیت بالا است. این برنامه دارای کنترل های ساده است و به طور کامل با پارامترهای ضبط مورد نیاز قابل تنظیم است: می توانید فیلم ها یا تصاویر کل دسکتاپ یا یک منطقه انتخاب شده جداگانه را ذخیره کنید. پشتیبانی از کار با همه برنامه ها، بازی ها، فیلم ها. انتخاب فردی کیفیت و وضوح فایل های دریافتی و غیره


Bandicam برنامه ای برای ضبط رسانه از رایانه و دستگاه های متصل است. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که جریان های ویدئویی و صوتی را از دسکتاپ، مرورگر و وب کم خود ضبط کنید. علاوه بر این می توانید Bandicam را برای ضبط گیم پلی دانلود کنید. این برنامه برای ایجاد let's plays مفید خواهد بود: عملکردی را دارد که تصویری از دوربین را روی ضبط گیم پلی قرار می دهد.
در مورد فرمت هایی که می توانید فیلم ها و تصاویر را ذخیره کنید، همه محبوب ترین ها در اینجا وجود دارند: برای فیلم ها - avi و mp4، برای تصاویر - bmp، png، jpg. علاوه بر این، این برنامه از کدک های H.264، Xvid، MPEG-1، MJPEG، MP2، PCM و همچنین فناوری DirectX/OpenGL پشتیبانی کامل می کند. راحت است که هنگام ضبط ویدیو از بازی های رایانه ای، می توانید نشانگرهای FPS را ببینید و کنترل کنید، در نتیجه نظرات و توضیحات با کیفیت بالا ایجاد کنید.

مزایای اضافی Bandicam شامل توانایی ضبط با وضوح حداکثر 3840x2160، طرح بندی تنظیمات داخلی برای ذخیره ویدیوها در فرمت آپلود YouTube (720p/1080p)، اندازه نسبتا معقول فایل های حاصل، بدون محدودیت در حداکثر اندازه فایل ممکن و غیره

Bandicam 6.2.4.2083 را می توانید در زیر دانلود کنید:

توصیه می شود اگر می خواهید ضبط یک وبینار، دوره آموزشی یا مذاکرات تجاری را روی هارد دیسک خود ذخیره کنید Bandicam را به صورت رایگان دانلود کنید: برنامه ضبط ویدیو با تمام نرم افزارهای قابل اجرا بر روی رایانه شخصی سازگار است. از این ابزار می توان برای ضبط ویدیوهای پخش جریانی استفاده کرد: پخش زنده، فیلم، سریال تلویزیونی و غیره. برای ایجاد محتوای آموزشی، عملکردهای ضبط صدا روی یک تصویر و همچنین افزودن افکت برای مکان نما ایده آل است.

31 ژانویه 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید