FreePrograms.me

چگونه صدا را در Bandicam تنظیم کنیم؟

Как настроить звук в программе Bandicam?

برای این منظور از برنامه های خاصی استفاده می شود که تعداد زیادی از آنها وجود دارد. یکی از ساده ترین برنامه ها برای این منظور است برنامه Bandicam. ما قبلاً این برنامه را در وب سایت خود بررسی کرده ایم. امروز در مورد نحوه تنظیم صدا در Bandicam صحبت خواهیم کرد. چرا این موضوع خاص بررسی خواهد شد؟ نکته این است که برای بسیاری از کاربران برنامه Bandicam به سادگی ضبط صدا را متوقف می کند. برای رفع همه این موارد، اول از همه Bandicam را راه اندازی می کنیم.

اکنون به "برگه" برویدتصویری". در اینجا ما جستجو می کنیم و روی دکمه کلیک می کنیم "تنظیمات". این اقدامات به وضوح در تصویر زیر نشان داده شده است.
Как настроить звук в программе Bandicam?


یک پنجره برنامه جدید باز می شود که در آن باید ضبط صدا را در برنامه Bandicam فعال کنید. برای انجام این کار، فقط باید کادر کنار " را علامت بزنید.ضبط صدا". همچنین باید Win 8 Sound را در پنجره کشویی انتخاب کنید - برای سیستم عامل Windows 8 یا Win 7 Sound - برای سیستم عامل ویندوز 7. ما این اقدامات را با کلیک بر روی دکمه تأیید می کنیم.خوب".


در تصویر بالا، شماره 4 مورد را نشان می دهد.تنظیماتبرای بررسی باید به این منو بروید ضبط صدا در برنامه Bandicam پس از کلیک بر روی آیتم "تنظیمات"، پنجره جدیدی باز می شود که در آن نشانگرهای صدا را مشاهده خواهید کرد. برای تست، به سادگی چیزی را در میکروفون خود بگویید. اگر نشانگر صوتی روشن شد، می توانید به خودتان تبریک بگویید زیرا به تازگی ضبط صدا را با موفقیت در Bandicam تنظیم کرده اید.
تنظیم ضبط صدا در Bandicam زمان بسیار کمی می برد.
11 دسامبر 2015 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    5 دسامبر 2023 00:51
    تو برنامه Bandicam تونستم صدا رو تنظیم کنم! خیلی ممنون! 
  2. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 23:17
    عالی بود کار کرد من راهزن ها را دوست دارم، اما او اغلب دچار مشکل می شود.