FreePrograms.me

پیکاسا 3.9.141


Picasa یک برنامه چند پلتفرمی برای سیستم عامل های دسکتاپ است که برای دانلود، مشاهده، پردازش و سازماندهی عکس ها استفاده می شود. اگر تعداد زیادی عکس در رایانه خود ذخیره کرده باشید، این برنامه مفید خواهد بود.

این برنامه کل هارد دیسک یا پوشه های مشخص شده توسط کاربر را اسکن می کند، تمام عکس ها، گرافیک ها و فایل های ویدئویی را فهرست می کند، آنها را به آلبوم های تصویری مرتب می کند که بر اساس تاریخ سازماندهی شده اند، به طوری که حتی یک عکس را نمی توان از دست داد. مکان عکس ها در سیستم فایل تغییر نمی کند.
به شما امکان می دهد با یک کلیک انواع جلوه های بصری را اعمال کنید، همچنین با استفاده از طیف وسیعی از ابزارهای ویرایش عکس، اصلاحات را انجام دهید - برش، بهبود تصویر، حذف قرمزی چشم، صاف کردن تصویر، اصلاح دستی دمای رنگ، سایه ها، کنتراست خودکار تصحیح و تعادل رنگ، اشباع و غیره

علاقه مندان به عکاسی پرشور اکنون می توانند تصاویر را با استفاده از اطلاعات EXIF ​​ویرایش کنند. این پنجره تمام داده های دوربین ذخیره شده در فایل تصویر اصلی را نشان می دهد - به عنوان مثال، مدل دوربین، تاریخ گرفتن عکس، استفاده از فلاش و غیره.
علاوه بر همه اینها، اپلیکیشن به شما اجازه می دهد تا برچسب هایی را اضافه کنید تا عکس های مورد علاقه خود را به صورت بصری شناسایی کنید. سپس می توانید تصاویر را با استفاده از این برچسب ها گروه بندی کنید و آلبوم های عکس مجازی ایجاد کنید.

Picasa 3.9.141 را در زیر دانلود کنید

Picasa می تواند هر عکس انتخابی را به صورت موزاییک نمایش دهد و به شما امکان می دهد هر قطعه را چاپ کنید و آنها را در پوستری ترکیب کنید که می تواند تا 1٪ بزرگتر از عکس اصلی باشد. می‌تواند عکس‌ها را به یک «فیلم» یا کلاژ تبدیل کند یا نمایش‌های اسلاید زیبایی ایجاد کند. 

30 ژانویه 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید