FreePrograms.me

دانلود Nine Store 4.0.0.1

در حوزه اکتشاف دیجیتال، Nine Store پورتالی است مملو از گنجینه‌ها، شبیه به برنامه‌های همتای انگلیسی زبان خود 9. در اینجا، جویندگان لذت های چندرسانه ای پناهگاهی پیدا می کنند، قلمرویی که در آن ویدئوها همراه با ملودی می رقصند، جایی که تصاویر پس زمینه داستان های سرزمین های دور را زمزمه می کنند و برنامه ها و حماسه های مجازی در انتظار نگهبانان اندرویدی خود هستند.

ناوبری

پیمایش در راهروهای پرپیچ و خم رابط Nine Store، احتمالات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. فیلترها می ایستند و امکان عبور به تصاویر دلخواه را فراهم می کنند، اما وفاداری آنها در نوسان است. با این حال، در میان این تلاطم، پیچ و خم های طبقه بندی شده، افراد بی باک را هدایت می کنند، و آنها را به زمزمه یخ زده جانوران یا تصویری محترمانه از شکوه طبیعت نزدیک می کند.

مجموعه نکات

در میان مجموعه شگفت‌انگیز، Nine Store بیش از همه برای بازی‌های مضحک پرشور است. این فراوانی دیجیتال، چراغی از توصیه‌ها، مسیرهای منتهی به Google Play را روشن می‌کند. مجموعه‌ای روزانه از نکاتی که راه را برای رسیدن به مطلوب‌ترین ابزارها، دستیارهای معمولی برای گوشی‌های هوشمند نوپا و زمینه‌های بازی هموار می‌کند.

زبان روسی موجود است

اما جذابیت Nine Store فراتر از بازار دیجیتال است: فراتر از پیکسل ها است و هنر سینما و هارمونی موسیقی را در بر می گیرد. در این سمفونی روسی، هر بند به زبان روسی اجرا می شود، هر قاب با ظرافت سیریلیک تزئین شده است که گواهی بر ارتباط فرهنگی پورتال با سرزمین های روسیه است.

برنامه را به صورت رایگان از وب سایت ما دانلود کنید و از روند بدون ویروس یا سایر ابزارها لذت ببرید.

فروشگاه Nine را به صورت رایگان از لینک زیر دانلود کنید

همه به عملکرد Google Play دسترسی ندارند که در آن می توانید بازی ها را دانلود کنید، اما Atom با برنامه ای شگفت انگیز به نام Nine Store جایگزین شده است و می توانید برنامه های مختلف و جدیدترین بازی های متناسب با سلیقه خود را دانلود کنید.

 


30 ژانویه 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید