FreePrograms.me

دانلود YouCam Makeup 6.15.5

YouCam Makeup یک برنامه دوربین سلفی تلفن همراه است که طیف گسترده ای از ویژگی ها را برای ایجاد آرایش کامل و آزمایش ظاهر شیک ارائه می دهد.

ویژگی ها و قابلیت های اپلیکیشن:

  1. YouCam Makeup مجموعه گسترده ای از سبک های مختلف آرایش را ارائه می دهد. می توانید ترکیب رنگ های مختلف را امتحان کنید، چشم های خود را خط بکشید، رژ لب بزنید، از رژگونه و سایر محصولات برای ایجاد ظاهری که می خواهید استفاده کنید.

  2. می‌توانید مدل‌ها و رنگ‌های مختلف مو را در آرایش یو‌کم تجربه کنید. این برنامه طیف گسترده ای از برش ها، رنگ ها و مدل مو را ارائه می دهد که می توانید آنها را روی سلفی خود امتحان کنید.

  3. YouCam Makeup انواع فیلترها و ابزارهای ویرایشی را برای بهبود ظاهر سلفی های شما ارائه می دهد. شما می توانید شکل صورت خود را تغییر دهید، عیوب را از بین ببرید، پوست خود را روتوش کنید و موارد دیگر.

  4. این برنامه انواع لوازم جانبی سه بعدی مانند عینک آفتابی، کلاه و سایر عناصر را ارائه می دهد که می توانید برای ایجاد ظاهری منحصر به فرد به سلفی خود اضافه کنید.

  5. YouCam Makeup توصیه های به روز و آموزش های ویدیویی آموزنده را از مشاوران زیبایی ارائه می دهد. می توانید ایده ها و نکاتی را از متخصصان در مورد نحوه ایجاد آرایش خیره کننده دریافت کنید.

  6. با YouCam Makeup می توانید آرایش شگفت انگیزی را تنها در چند دقیقه ایجاد کنید. این برنامه یک رابط کاربری واضح و ابزارهای ساده ارائه می دهد که به شما کمک می کند به نتیجه دلخواه برسید.

همه کاربران سایت ما قادر خواهند بود این برنامه را از منابع رسمی و بدون ویروس و سایر ابزارها دانلود کنند.

می توانید اپلیکیشن را از لینک زیر دانلود کنید:

 

15 دسامبر 2023 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید