FreePrograms.me

پخش کننده رسانه VLC 3.0.20


VLC Media Player که توسط VideoLAN توسعه یافته است، یک تجربه چندرسانه ای همه در یک است. تقریباً هر فرمت صوتی و تصویری را پخش می کند و همچنین ابزارهای اضافی را برای کار با محتوای رسانه ارائه می دهد. یکی از ویژگی های پخش کننده مجموعه کدک های داخلی آن است که شامل MPEG-1، MPEG-2، MPEG-4، DivX، XviD و غیره است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به نصب برنامه های اضافی، فایل ها را پخش کنید. لیست فرمت های پشتیبانی شده بسیار بزرگ است - از فرمت های ویدیویی محبوب مانند AVI، WMV، MKV، MP4 گرفته تا فرمت های صوتی مانند MP3، FLAC، OGG، WMA، WAV. علاوه بر این، این برنامه همچنین قادر به پخش CD/DVD و دیسک های دیگر و همچنین پخش محتوا از طریق URL به عنوان یک سرور با پشتیبانی از پروتکل های IPv4 و IPv6 است. می‌توانید فهرست‌های پخش را سازماندهی و پخش کنید، بین آهنگ‌های صوتی جابه‌جا شوید، از حالت تمام صفحه، رندر صدا استفاده کنید و تنظیمات ویدیو مانند زوم و نسبت تصویر را تغییر دهید. 

این برنامه همچنین از زیرنویس، اسکرین شات و بسیاری از ویژگی های دیگر پشتیبانی می کند. علاوه بر همه اینها، VLC Media Player دارای جلوه های صوتی و تصویری مختلفی مانند اکولایزر، فشرده سازی، صدای فراگیر، تنظیم روشنایی، کنتراست، اشباع، وضوح، برش، چرخش تصویر، پوشش لوگو، تاری و غیره است. 

علاوه بر همه این ویژگی ها، این پخش کننده می تواند به عنوان تبدیل کننده فایل های رسانه ای نیز استفاده شود و به شما امکان می دهد فایل ها را به فرمت مناسب تبدیل کنید یا آهنگ های صوتی را از فیلم ها استخراج کنید. VLC Media Player یک مدیا پلیر قدرتمند است که نیازهای کاربران سخت گیر را برآورده می کند و امکان پخش تقریباً هر فایل صوتی و تصویری و سفارشی سازی تصویر را مطابق با ترجیحات شما فراهم می کند.

در ادامه می توانید مدیا پلیر VLC نسخه 3.0.20 را دانلود کنید

شما می توانید آخرین نسخه VLC Media Player را به صورت رایگان با یک کلیک در وب سایت ما دانلود کنید.

VLC Media Player به دلیل قابلیت اطمینان و کارایی خود مشهور است. این رابط کاربری ساده ای دارد که به راحتی قابل درک است و طراحی سبک وزن آن عملکرد پایدار را حتی در رایانه های قدیمی تر تضمین می کند.

این برنامه تحت یک مجوز نرم افزار رایگان و منبع باز توزیع شده است. این کیت شامل یک ویرایشگر پوست، یک نسخه روسی از رابط، و همچنین نسخه های رایانه شخصی است.

 

 


10 ژانویه 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید