FreePrograms.me

دانلود Paint Shop Pro 2023

بیش از 20 سال پیش، کورل شروع به توسعه نرم افزار برای پردازش عکس و طراحی گرافیک کرد. در نتیجه تجربه طولانی خود، آنها یکی از بهترین ویرایشگرهای عکس موجود در بازار - Paint Shop Pro Photo را منتشر کرده اند.

توابع

Paint Shop Pro Photo در درجه اول برای علاقمندان در نظر گرفته شده است که در حضور عملکردهای خودکار و یک رابط ساده منعکس می شود. با این حال، این برنامه تقریباً تمام ویژگی هایی را دارد که در برنامه های حرفه ای یافت می شود و به طور قابل توجهی نسبت به رقیب Adobe، Photoshop Elements برتری دارد.

عکس ها را ویرایش کنید

با Paint Shop Pro Photo می توانید با لایه ها کار کنید و هر گونه تغییری را در عکس های خود ایجاد کنید و همچنین افکت های مختلفی را اعمال کنید. این برنامه همچنین از پردازش دسته ای و رندر عکس های HDR (محدوده دینامیکی بالا) پشتیبانی می کند.

پرورش

یکی از ویژگی های مهم برنامه وجود یک مرکز آموزشی کاملاً کاربردی است که در آن کاربران می توانند تمام تکنیک های کار با برنامه و عملکرد آن را بیاموزند.

با این حال، قابل توجه ترین جنبه Paint Shop Pro Photo قیمت مقرون به صرفه آن است. کاربران معمولاً به قیمت های بالا برای چنین برنامه هایی عادت دارند، حتی اگر آنها منحصراً برای حرفه ای ها در نظر گرفته نشده باشند. با این حال، Corel قیمت رقابتی برای مجوز محصول خود تعیین کرده است.

Corel's Paint Shop Pro Photo به شدت برای علاقه مندان به عکاسی توصیه می شود، اما در بین اکثر عکاسان حرفه ای نیز محبوب است.

همه کاربران سایت ما قادر خواهند بود این برنامه را از منابع رسمی و بدون ویروس و سایر ابزارها دانلود کنند.

می توانید اپلیکیشن را از لینک زیر دانلود کنید:

 

16 دسامبر 2023 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید