FreePrograms.me

دانلود EaseUS MobiUnlock 2.0.1.12226

EaseUS MobiUnlock یک ابزار نوآورانه است که برای محافظت از دستگاه iOS شما طراحی شده است. این یک قفل صفحه نمایش امن را در iPhone، iPad و iPod فراهم می کند و حداکثر امنیت و حریم خصوصی را برای داده های شما تضمین می کند.

حفاظت

این برنامه با تمام کارهای قفل، از جمله Touch ID و Face ID سازگار است و سطح بالایی از محافظت در برابر دسترسی غیرمجاز به دستگاه شما را فراهم می کند.

پشتیبانی دستگاه

ویژگی های اصلی EaseUS MobiUnlock شامل پشتیبانی از طیف گسترده ای از مدل های دستگاه، از iPhone 4S تا آخرین آیفون 12، و همچنین iPad mini، iPad Air، iPad Pro و همچنین iPod mini، iPod shuffle، iPod nano و آی پاد تاچ و غیره

دستورالعمل های ساده

مزیت این برنامه سهولت استفاده از آن است. اگرچه این کار دشوار است، اما EaseUS MobiUnlock دارای یک رابط کاربری واضح است که به شما امکان می دهد قفل آیفون خود را تنها در چند مرحله ساده باز کنید. فقط باید دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید و دستگاه شما در کمترین زمان قفل آن باز می شود.

توابع

هنگامی که EaseUS MobiUnlock را برای اولین بار راه اندازی می کنید، باید دستگاه iOS خود را با استفاده از کابل USB به رایانه خود متصل کنید. در مرحله بعد، برنامه از شما می خواهد که مدل دستگاه خود را انتخاب کنید. برای ورود به حالت ریکاوری باید چند مرحله ساده را روی خود دستگاه انجام دهید که برنامه به طور کامل توضیح خواهد داد.

هنگامی که اتصال کامل شد، برنامه به طور خودکار مدل دستگاه و نسخه سیستم عامل نصب شده شما را شناسایی می کند. قبل از شروع فرآیند باز کردن قفل، باید آخرین سیستم عامل را دانلود کنید. وقتی همه چیز آماده شد، می توانید با دنبال کردن دستورالعمل های دقیق روی صفحه، باز کردن قفل را شروع کنید.

همه کاربران سایت ما قادر خواهند بود این برنامه را از منابع رسمی و بدون ویروس و سایر ابزارها دانلود کنند.

می توانید اپلیکیشن را از لینک زیر دانلود کنید:

 

12 دسامبر 2023 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید