FreePrograms.me

باز کردن فایل WMV

Открываем WMV-файл


WMV یک فرمت ویدئویی است که توسط مایکروسافت توسعه یافته است. برای پخش و ویرایش ویدیوها با این پسوند، به پخش کننده یا ویرایشگرهای ویدیویی خاصی نیاز دارید که از این فرمت پشتیبانی می کنند. خوشبختانه، چنین مشکلاتی عملاً در ویندوز ایجاد نمی شود، زیرا پخش کننده های سیستم کاملاً از این فرمت پشتیبانی می کنند.

درباره افتتاح WMV



با این حال، اگر در پخش ویدیوها در پخش‌کننده‌های استاندارد مشکلی دارید، می‌توانید به چند گزینه جایگزین خوب نگاه کنید. هنگام انتخاب یک پخش کننده، به بررسی های مربوط به آن در اینترنت، عملکرد و حجم آن نیز توجه کنید.

گزینه 1: Media Player Classic



Windows Media Player Classic قبلاً پخش کننده پیش فرض بسیاری از سیستم عامل های قدیمی ویندوز بود. اکنون می توانید آن را از وب سایت رسمی دانلود کنید، به صورت رایگان توزیع شده و به طور کامل به روسی ترجمه شده است. هیچ چیز اضافی در رابط وجود ندارد، اما تعداد توابع از همه بیشتر نیست.
دستورالعمل باز کردن WMV در این پخش کننده به شرح زیر است:
  1. فایل مورد نظر را باز کنید. برای این کار می توانید از میانبرهای صفحه کلید استفاده کنید Ctrl + O یا Ctrl + Q. در حالت اول، یک باز استاندارد رخ می دهد، یعنی یک منوی ویژه فراخوانی می شود، که در آن باید مسیر فایل را تنظیم کنید و در صورت وجود، تکرار آن را انتخاب کنید. در حالت دوم، فایل به سرعت باز می شود، یعنی باز می شود "رهبر ارکستر"، جایی که آن را انتخاب می کنید. به جای کلیدها، می توانید از منویی استفاده کنید که با کلیک بر روی یک آیتم باز می شود "فایل".

    Открываем WMV-файл


  2. ویدیوی مورد نظر را در آن انتخاب کنید "کاوشگر"، روی آن کلیک کرده و فشار دهید "باز کن". همچنین می توانید به سادگی این ویدیو را به پنجره پخش کننده بکشید. سپس پخش آغاز خواهد شد.




گزینه 2: KMPlayer



این یک پخش کننده رایگان است که دارای کدک برای اکثر فرمت های ویدیویی مدرن از جمله WMV است. همچنین دارای یک رابط کاربری ساده است که به روسی ترجمه شده است. با این حال، بسیاری از کاربران از نمایش تبلیغات توسط پخش کننده راضی نیستند، اگرچه تداخل قابل توجهی در تعامل با آن ایجاد نمی کند.

باز کردن یک فایل WMV به صورت زیر انجام می شود:
  1. از میانبر صفحه کلید در پخش کننده استفاده کنید Ctrl + O، یا روی آن کلیک کنید "فایل" در منوی بالا و مورد مورد نظر را در آنجا انتخاب کنید "باز کردن فایل(های)". این مورد اولین بار در لیست است.



  2. باز خواهد شد "رهبر ارکستر"، جایی که باید یک یا چند ویدیو را برای باز کردن انتخاب کنید. برای انتخاب چندین ویدیو، را فشار دهید کلیدهای Ctrl و روی فایل های مورد نیاز خود کلیک کنید و سپس بر روی آن کلیک کنید "باز کن".




یک فایل یا فایل ها را می توان به سادگی با کشیدن آنها به برنامه اضافه کرد "رهبر ارکستر" در پنجره برنامه

گزینه 3: VLC Media Player



پخش کننده VLC عملکرد بیشتری دارد، اما استفاده از آن نیز تا حدودی دشوارتر است. همچنین به صورت رایگان توزیع می شود. هیچ تبلیغی در پخش کننده وجود ندارد.
روند باز کردن یک فایل WMV نباید برای شما سخت باشد:
  1. از دکمه استفاده کنید "فایل"که در پنل بالایی قرار دارد. آنجا در منو را انتخاب کنید "باز کردن فایل" یا "باز کردن فایل ها...". شما همچنین می توانید از ترکیب استفاده کنید Ctrl + O.



  2. باز خواهد شد "رهبر ارکستر"، جایی که باید فایلی را برای باز کردن انتخاب کنید.




همچنین می توانید به سادگی ویدیوی مورد نظر را مستقیماً از پوشه به پخش کننده منتقل کنید.

گزینه 4: GOM Media Player



پخش کننده دیگری با پشتیبانی از کدک های WMV:
  1. پخش کننده را راه اندازی کنید. برای باز کردن فایل ها از کلید استفاده کنید F2. همچنین می توانید به سادگی روی لوگوی پخش کننده در سمت چپ بالای پنجره کلیک کنید.



  2. В "کاوشگر" ویدیویی را که می خواهید تماشا کنید انتخاب کنید. اگر چندین مورد از آنها وجود دارد، هنگام انتخاب، از کلید استفاده کنید کلیدهای Ctrl. باید آن را نگه دارید و چندین فایل را با دکمه ماوس انتخاب کنید.




با قیاس با سایر بازیکنان، در اینجا می توانید به سادگی ویدیو را از پنجره به منطقه مرکزی برنامه بکشید.

گزینه 5: Windows Media Player



این یک پخش کننده استاندارد مایکروسافت است که به طور پیش فرض در ویندوز XP، ویستا، 7 و 8 موجود است. همچنین می توان آن را روی برخی از سیستم عامل های دیگر از جمله ویندوز 10 نصب کرد.



ساده ترین راه برای باز کردن فایل مورد نظر، کلیک راست بر روی آن و انتخاب "Open with" از منوی کشویی است. در آنجا، در میان گزینه های موجود باید فقط Windows Media Player وجود داشته باشد. اگر اینطور نیست، فایل WMV را با استفاده از این دستورالعمل ها باز کنید:
  1. پخش کننده را راه اندازی کنید. اگر به صورت پیش فرض روی سیستم نصب شده باشد، می توان آن را در منو پیدا کرد «پوسک» در بخش برنامه های استاندارد



  2. اکنون به سادگی ویدیوی مورد نظر را بکشید و در قسمت کار پخش کننده رسانه رها کنید.



  3. همچنین می توانید از میانبر صفحه کلید استفاده کنید Ctrl + Oو سپس ویدیوی مورد نظر را انتخاب کنید "کاوشگر".
اکنون می دانید که چگونه یک فایل را با پسوند WMV باز کنید. برای این کار، می‌توانید از پخش‌کننده‌هایی استفاده کنید که در این راهنما فهرست نشده‌اند.
16 ژانویه 2018 4
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. ksenia_otvaga
    21 نوامبر 2023 09:11
    مقاله به من در کشف کمک کرد، بسیار متشکرم! 
  2. آهلو
    آهلو
    6 دسامبر 2023 15:19
    برنامه های زیادی برای اکتشافات در مقاله وجود دارد! بازش راحت بود! متشکرم! 
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 16:18
    من تونستم به سرعت فایل ویدیویی رو باز کنم، همه چیز عالی بود، توصیه می کنم
  4. استیسون
    استیسون
    6 دسامبر 2023 21:54
    من خودم می دانم چگونه یک فایل WMV را باز کنم، اما در اینجا چندین راه را نیز نشان دادند