FreePrograms.me

دانلود زنگ هشدار

در مورد برنامه Alarmy بیاموزید - یک ساعت زنگ دار موثر برای اندروید که به شما کمک می کند بر مشکلات بیدار شدن در صبح غلبه کنید. این مقاله مروری بر ویژگی‌های اصلی زنگ هشدار می‌دهد که به شما کمک می‌کند از خواب بیدار شوید و از رختخواب خارج شوید. همچنین با ویژگی‌ها و تنظیمات اضافی Alarmy آشنا می‌شوید تا به شما کمک کند زنگ ساعت خود را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید. مهم نیست که چقدر برای شما سخت است که صبح از خواب بیدار شوید، Alarmy به شما کمک می کند تا یک روال معمول داشته باشید و روز خود را کارآمدتر و پربارتر شروع کنید.

 

زنگ ساعت یک ساعت زنگ دار با پازل برای کسانی است که به سختی از خواب بیدار می شوند. به دلیل ویژگی آن - خاموش کردن زنگ هشدار بر اساس عکسی که انتخاب می کنید، در بین کاربران محبوب است.
مهم نیست که چقدر برای شما سخت است که صبح از خواب بیدار شوید، Alarmy به شما کمک می کند تا یک روال معمول داشته باشید و روز خود را کارآمدتر و پربارتر شروع کنید.

عملکردهای اصلی زنگ هشدار

مهم ترین ویژگی این ساعت زنگ دار این است که در صورت گرفتن عکس از موردی که قبلا انتخاب کرده اید، خاموش می شود. به عنوان مثال: شما یک عکس از مسواک را برای خاموش کردن زنگ انتخاب کرده اید و برای اینکه ملودی متوقف شود باید از سینک عکس بگیرید. با تشکر از این، Alarmy یک دستیار بیداری بسیار موثر است.

تنظیمات و ویژگی های اضافی

برنامه Alarmy را می توان به راحتی مطابق با نیازهای شما سفارشی کرد. این ساعت زنگ دار به دلیل داشتن رابط کاربری واضح و تنها تنظیمات لازم، مفید و آسان برای استفاده است.

اثربخشی

Alarmy یکی از موثرترین اپلیکیشن های ساعت زنگ دار برای کسانی است که صبح ها به سختی از خواب بیدار می شوند زیرا دارای ویژگی هایی است که Alarmy را از سایر ساعت های زنگ دار متفاوت می کند.

در اپلیکیشن Alarmy می توانید تنظیمات بهینه و روش های مختلف خاموش کردن زنگ را انتخاب کنید. با تشکر از این، برنامه کاملا برای همه مناسب است.

 


 

نتیجه

در خاتمه می توانم بگویم که Alarmy یک ساعت زنگ دار موثر برای بیداری آسان است. Alarmy برای هر نسخه از اندروید مناسب است و فضای بسیار کمی را از دستگاه شما اشغال می کند.

دانلود زنگ هشدار

برنامه Alarmy را مستقیماً از وب سایت ما دانلود کنید. به سادگی به لینک زیر مراجعه کنید و دستورالعمل ها را برای نصب دنبال کنید. برنامه ما در همه دستگاه های اندروید پشتیبانی می شود، بنابراین می توانید در هر زمان و هر مکان از همه ویژگی های آن لذت ببرید.

 

28 نوامبر 2023 9
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. سرگئی
    28 نوامبر 2023 21:03
     اگر صبح ها برایتان سخت است که از خواب بیدار شوید و به سر کار یا مدرسه دیر رسیده اید، این ساعت زنگ دار را از اینجا دانلود کنید، می توانید هر صدایی را سفارشی کنید و بدون هیچ مشکلی از خواب بیدار شوید.
  2. استیسون
    استیسون
    1 دسامبر 2023 17:55
    زنگ هشدار واقعا خنک تر از ساعت زنگ دار معمولی است، بیدار شدن در کارخانه در ساعت 5.30 بسیار عالی شد
  3. GodyVody
    GodyVody
    1 دسامبر 2023 21:33
    حالا هماهنگ کن مهربون بشیم 😁)
  4. بسکتبال
    بسکتبال
    2 دسامبر 2023 14:45
    ساعت زنگ دار به شما کمک می کند تا برای کار، ملودی های عالی و متنوع از خواب بیدار شوید. 
  5. Diz1k
    Diz1k
    2 دسامبر 2023 14:56
    من برنامه را نمی فهمم، همه افراد در تلفن خود یک ساعت زنگ دار داخلی دارند 
  6. Masthev99
    Masthev99
    2 دسامبر 2023 19:03
    برنامه ساعت زنگ دار هرگز به شما اجازه نمی دهد در یک جلسه یا کار مهم بخوابید، آن را دانلود کنید
  7. Masthev99
    Masthev99
    3 دسامبر 2023 12:07
    برای کسانی که دوست دارند بخوابند، برنامه ساعت زنگ دار برای شما مناسب است تا بیش از حد نخوابید، آن را دانلود و استفاده کنید
  8. ناامیدی
    ناامیدی
    3 دسامبر 2023 23:36
    با تشکر از ساعت زنگ دار موثر! عاقلانه شما را بیدار می کند و به شما کمک می کند روز را درست شروع کنید.
  9. یان رینگ
    یان رینگ
    6 دسامبر 2023 17:17
    برای کسانی که صبح‌ها به سختی از خواب بیدار می‌شوند، زنگ هشدار ضروری است. من خودم نصب کردم و راضی بودم