FreePrograms.me

دانلود AbelCam 4.4

یک برنامه عالی AbelCam که در آن می‌توانید با وب‌کم‌ها، تیونرهای تلویزیون و سایر دستگاه‌های ویدیویی که با صدا در زمان واقعی پخش می‌شوند کار کنید. 3587 دستگاه ویدیویی مختلف در برنامه موجود است. 

انتخاب زیادی از توابع

برنامه AbelCam برای سازماندهی نظارت تصویری در زمان واقعی مناسب است. این برنامه می تواند از چندین دوربین وب به طور همزمان استفاده کند که می توانید آنها را به صورت خودکار یا دستی کنترل کنید. شما می توانید به طور خاص یک وب کم را برای گرفتن اسکرین شات در یک بازه زمانی معین با ضبط عکس ها و مطالب ویدیویی روی هارد دیسک کامپیوتر، یک وب سرور راه دور یا ارسال از طریق پست پیکربندی کنید.

ضبط ویدیو با فرمت

شما می توانید داده های مختلف را با فرمت (WMV، JPG) با تنظیمات عالی کیفیت ویدیو و صدا ذخیره کنید و یک ویرایشگر ویدیو برای ویرایش ویدیو ارائه می دهد. ویژگی GeoIP به کاربران این امکان را می دهد که مکان افرادی را که در دوربین گرفتار شده اند پیدا کنند و برای گفتگوی گروهی چت کنند.

کنترل از راه دور

این برنامه به خوبی با تیونرهای تلویزیون کنار می آید، می توانید از آن برای ایجاد پخش در لحظه حال استفاده کنید. در وب سایت ها جریان کار دریافت کنید. این برنامه دارای عملکردهای اضافی برای دسترسی از راه دور به تیونر تلویزیون با تغییر برنامه و انتخاب فرمت عکس است.

اشتراک رایگان و پولی

در نسخه رایگان به مدت 30 دقیقه به شما سرویس داده می شود. در صورت نیاز می توانید عملکرد را افزایش دهید در سایت ثبت نام کنید و کلید رایگان را فعال کنید. این به شما امکان می دهد تا حداکثر 6 ساعت فیلم ضبط کنید. برای حذف کامل محدودیت ها، باید برای اشتراک مجوز ثبت نام کنید. 

همه کاربران سایت ما می توانند این برنامه را از منابع رسمی و بدون ویروس یا سایر ابزارهای کمکی بر روی تلفن خود دانلود کنند.

AbelCam:

 


08 نوامبر 2023 7
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. استاس
    21 نوامبر 2023 23:22
    برنامه AbelCam به خوبی برای کار با یک دوربین وب، برنامه جالب کمک خواهد کرد
  2. استیسون
    استیسون
    4 دسامبر 2023 12:50
    AbelCam، برنامه ای برای کار با وب کم، یک وب کم جدید خریداری کرد
  3. Diz1k
    Diz1k
    5 دسامبر 2023 01:11
    برنامه عالی برای کار با وب کم
  4. ناامیدی
    ناامیدی
    5 دسامبر 2023 04:07
    برنامه ای برای نظارت تصویری و پخش وب. از فرصتی که برای انجام نظارت تصویری با یک رابط کاربری راحت در اختیار شما قرار دادید متشکریم.
  5. بسکتبال
    بسکتبال
    5 دسامبر 2023 17:20
    برنامه وب کم خوب، آسان برای استفاده
  6. مستبد
    5 دسامبر 2023 18:22
    نصبش کردم به همه توصیه میکنم!! شما می توانید انواع کارها را در برنامه انجام دهید
  7. GodyVody
    GodyVody
    6 دسامبر 2023 19:16
    خیلی باحاله که این همه دستگاه رو ساپورت میکنه😳👍😁