FreePrograms.me

پلاتوسفر 2.0.56 را دانلود کنید

Platosphere یک برنامه جالب است که با آن می توانید هزینه های آب و برق را پرداخت کنید، که از ساکنان نووسیبیرسک، سیبری و اورال کمیسیون دریافت نمی کند. این برنامه به پرداخت هزینه برق، آب سرد و گرم، گاز، گرمایش، تلفن داخلی، تعمیرات اساسی، مدیریت مسکن، جمع آوری زباله و موارد دیگر دسترسی دارد.

نسخه

برای شروع، با استفاده از تلفن خود ثبت نام کنید. پس از ثبت نام موفقیت آمیز در Platosphere، باید آدرس، شرکت مدیریت یا انجمن صاحبان خانه (HOA) و شماره حساب شخصی را مشخص کنید. می توانید حداکثر چهار آدرس را به یک حساب پیوند دهید و همچنین در صورت لزوم آدرس های غیر ضروری را در آینده غیرفعال کنید. در بخش "خدمات" لیستی از تمام خدمات موجود برای پرداخت را خواهید دید. علاوه بر این، امکان اضافه کردن خدمات به صورت دستی با استفاده از یک دکمه خاص وجود دارد. برخی از آدرس های تاریخ را می توان برای تامین برق و آب نشان داد. برای پرداخت هزینه خدمات، باید اطلاعات کارت بانکی خود را اضافه کنید. کلیه اطلاعات مربوط به خدمات پولی برای دوره های مختلف و رسیدهای الکترونیکی در بخش "سابقه پرداخت" ذخیره می شود.

ویژگی های بیشتر

در برگه شارژ الکتریکی، لیستی از ایستگاه های شارژ موجود برای وسایل نقلیه الکتریکی را خواهید دید. در اینجا می توانید موجودی خود را شارژ کنید، اشتراکی را برای تعداد معینی هزینه خریداری کنید و سابقه پرداخت خود را مشاهده کنید.

در وضعیت خود، آدرس ایمیل خود را وارد کنید و اعلان ها و رسیدهای پرداختی مسکن و خدمات عمومی را به ایمیل خود دریافت کنید. این برنامه همچنین تنظیماتی را برای ذخیره رمز عبور، مدیریت اعلان‌ها و دسترسی سریع به حساب شخصی خود بدون نیاز به ورود مجدد ارائه می‌کند. اگر در عملکرد برنامه، صورت‌حساب یا پرداخت خدمات با مشکل مواجه شدید، همیشه می‌توانید از گزینه تماس با پشتیبانی فنی در بخش «بازخورد» استفاده کنید.

این برنامه از آخرین نسخه فایل APK استفاده می کند.

شما می توانید این برنامه را در وب سایت ما از منابع رسمی بدون ویروس یا سایر ابزارها دانلود کنید.

افلاطوسفر:

 

05 نوامبر 2023 5
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. nester1323
    20 نوامبر 2023 22:45
    کاربرد راحت به پرداخت هزینه های آب و برق کمک می کند. در دنیای مدرن ضروری است. با تشکر!
  2. استیسون
    استیسون
    4 دسامبر 2023 17:18
    Platosphere، من هزینه های خدمات خود را با این برنامه پرداخت می کنم
  3. لاله
    لاله
    4 دسامبر 2023 23:07
    من دانلودش کردم رفتم استفاده کنم میگن سیبری مناسبه
  4. Diz1k
    Diz1k
    5 دسامبر 2023 17:35
    من خدمات شهری خود را به سرعت و به راحتی پرداخت می کنم، برنامه عالی
  5. بسکتبال
    بسکتبال
    6 دسامبر 2023 00:25
    یک برنامه کاربردی به شما کمک می کند تا به سرعت قبوض آب و برق را پرداخت کنید