FreePrograms.me

دانلود OLX.kz Classifieds of Kazakhstan 5.88.1

OLX.kz تبلیغات قزاقستان یک برنامه قدرتمند و راحت برای ساکنان قزاقستان است که فرصت های زیادی را برای ارسال و جستجوی آگهی های فروش کالا و خدمات فراهم می کند. با استفاده از این برنامه می توانید تقریباً هر چیزی را که ممکن است نیاز داشته باشید به راحتی پیدا کنید، بخرید یا بفروشید و این کار تنها با چند کلیک انجام می شود. دانلودOLX.kz تبلیغات قزاقستان به صورت رایگان در وب سایت ما موجود است فایل APK.

 

جستجوی محصولات و خدمات

با برنامه OLX.kz، می توانید به راحتی محصولات و خدمات مورد نیاز خود را پیدا کنید. جستجوی راحت با بسیاری از فیلترها به شما امکان می دهد پارامترهای جستجوی خود را به خوبی تنظیم کنید. چه به دنبال تلفن همراه، خودرو، مبلمان یا خدمات تعمیر باشید، آنها را به راحتی پیدا خواهید کرد.

فروش و درج آگهی

یکی از ویژگی های اصلی اپلیکیشن OLX.kz توانایی آن است قرار دادن تبلیغات رایگان. شما می توانید محصولات یا خدمات خود را مستقیماً از گوشی هوشمند خود بفروشید. برای این کار کافی است یک تبلیغ شامل توضیحات، قیمت و عکس محصول ایجاد کنید. این به طرز شگفت انگیزی راحت است و می توانید آن را حتی در حال حرکت انجام دهید.

تعامل راحت با فروشندگان و خریداران

هنگامی که محصول یا خدمات مورد علاقه خود را پیدا کردید، می توانید به راحتی از طریق برنامه با فروشنده تماس بگیرید. این امر روند تنظیم قرار ملاقات را سرعت می بخشد و به شما امکان می دهد در مورد محصول یا خدمات سؤال بپرسید. تعامل موثر با فروشندگان و خریداران یکی است از ویژگی های کلیدی OLX.kz.

خدمات اضافی پولی

علاوه بر فهرست‌های رایگان، OLX.kz خدمات پولی دیگری را ارائه می‌کند که می‌تواند دیده شدن فهرست شما را افزایش داده و فروش را سرعت بخشد. این خدمات شامل برجسته کردن آگهی با رنگ، قرار دادن در بالای صفحه و موارد دیگر است. این یک راه عالی است تبلیغ خود را در بین رقبا بیشتر نمایان کنید.

سادگی و سرعت

OLX.kz یک رابط کاربری ساده و شهودی ارائه می دهد که کل فرآیند را تا حد امکان راحت می کند. می توانید یک تبلیغ قرار دهید یا یک محصول پیدا کنید در چند مرحله ساده، حتی اگر کاربر باتجربه اپلیکیشن های موبایل نباشید.

نحوه دانلود رایگان آگهی های OLX.kz قزاقستان

برنامه OLX.kz برای دانلود رایگان در دستگاه های دارای سیستم عامل اندروید در دسترس است. فقط روی دکمه دانلود زیر کلیک کنید و شروع به استفاده از برنامه کنید.

OLX.kz Classifieds of Kazakhstan را به صورت رایگان در اندروید دانلود کنید

 

31 اکتبر 2023 5
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. استیسون
    استیسون
    4 دسامبر 2023 21:40
    من در قزاقستان زندگی می کنم و اخبار شهرم را تماشا می کنم
  2. لاله
    لاله
    5 دسامبر 2023 16:29
    یک برنامه تبلیغاتی بزرگ و محبوب برای قزاقستان.
  3. Diz1k
    Diz1k
    5 دسامبر 2023 23:58
    یکی از دوستان من فقط دنبال نوع آویتو در روسیه فقط برای قزاقستان بود، ممنون که به او می گویم
  4. ناامیدی
    ناامیدی
    6 دسامبر 2023 01:40
    از اینکه بستری برای ارسال و جستجوی تبلیغات فراهم کردید متشکریم. به کاربران اجازه دهید پیشنهادات جالبی پیدا کنند.
  5. بسکتبال
    بسکتبال
    6 دسامبر 2023 12:30
    برنامه عالی، آن را به صورت رایگان از وب سایت رسمی دانلود کردم، آن را دوست داشتم