FreePrograms.me

دانلود شبیه ساز دهکده روسی

دانلود رایگان شبیه ساز روستای روسی نسخه جدید برای اندروید 

به دنیای شبیه ساز روستای روسیه خوش آمدید! این بازی مهیج به شما این امکان را می دهد که در زندگی یک مرد روستایی معمولی غوطه ور شوید و تمام شادی ها و مشکلات مربوط به این سبک زندگی را تجربه کنید. نسخه 1.7 ویژگی ها و پیشرفت های بیشتری را به ارمغان می آورد تا سفر بازی شما را هیجان انگیزتر کند.

فرایند بازی


در Russian Village Simulator شما خود را در یک گیم پلی هیجان انگیز غرق خواهید کرد که طیف گسترده ای از فعالیت ها و وظایف را ارائه می دهد. وظیفه شما این است که زندگی یک پسر روستایی را داشته باشید و مزرعه خود را با موفقیت مدیریت کنید. در اینجا چند ویژگی کلیدی گیم پلی آورده شده است:

رسیدگی به امور خانه
شما باید از مزرعه خود مراقبت کنید، از جمله پرورش سبزیجات و میوه ها، پرورش حیوانات و اطمینان از رفاه آنها. شما محصولات کشاورزی را برنامه ریزی می کنید، از گیاهان مراقبت می کنید، محصولات را برداشت می کنید و آنها را در بازار می فروشید. همچنین برای بهبود مزرعه خود باید ساختمان های مزرعه را بسازید و ارتقا دهید.

تجارت با روستاییان
شما قادر خواهید بود با روستاییان دیگر تعامل داشته باشید و با آنها تجارت کنید. محصولات خود را بفروشید، منابع و اقلام لازم را خریداری کنید، قیمت ها را تعیین کنید و شبکه تجاری خود را توسعه دهید. توانایی مذاکره و یافتن معاملات سودآور به شما در دستیابی به موفقیت در تجارت کمک می کند.

مدیریت زمان و منابع
در بازی شما باید زمان و منابع خود را هوشمندانه مدیریت کنید. هر اقدام زمان معینی را می طلبد، بنابراین باید اقدامات خود را برنامه ریزی کنید و برای استفاده بهینه از منابع تصمیم بگیرید. زمان کاشت مزارع، زمان مراقبت از حیوانات، زمان شرکت در تجارت و سایر فعالیت ها را انتخاب کنید.

 توسعه شخصیت


نسخه 1.7 Russian Village Simulator فرصت های بیشتری را برای توسعه شخصیت شما ارائه می دهد. شما قادر خواهید بود مهارت های خود را در کشاورزی، تجارت و سایر زمینه ها بهبود بخشید و همچنین تجهیزات و ابزار جدیدی را برای بهبود بهره وری خود خریداری کنید.

با انجام وظایف، دستیابی به اهداف و مدیریت موفق خانواده خود، تجربه کسب خواهید کرد و شخصیت خود را ارتقا می دهید. بهبود مهارت‌های خود به شما این امکان را می‌دهد که به یک کشاورز کارآمدتر، یک معامله‌گر ماهرتر تبدیل شوید و توانایی‌های خود را در بازی گسترش دهید.

علاوه بر این، می توانید تجهیزات و ابزار جدیدی را خریداری کنید که به شما در کار در مزرعه کمک می کند. تراکتورها، ادوات و سایر موارد جدید بهره وری شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد، فرآیندها را سرعت می بخشد و زندگی شما را در روستا راحت تر می کند.

شخصیت خود را توسعه دهید، به یک کشاورز با تجربه و یک معامله گر موفق تبدیل شوید و در شبیه ساز روستای روسیه به ارتفاعات برسید!

گرافیک و صدا


شبیه ساز روستای روسیه دارای گرافیک زیبا و واقع گرایانه ای است که به شما این امکان را می دهد که کاملا در دنیای بازی غرق شوید. شما قادر خواهید بود از مناظر زیبای طبیعت اطراف، ساختمان های مزرعه دقیق و حیوانات لذت ببرید.

صدا در بازی نیز عنصر مهمی است که به شما امکان ایجاد فضای زندگی روستایی را می دهد. صداهای طبیعت، صدای ماشین های کار و حیوانات و همچنین همراهی موسیقی را خواهید شنید که به ایجاد حال و هوای مناسب کمک می کند.

نسخه 1.7 از Russian Village Simulator گرافیک حتی بهتر و صدای بهبود یافته را ارائه می دهد تا سفر بازی شما را حتی واقعی تر و هیجان انگیزتر کند.

 



 

نتیجه


Russian Village Simulator یک بازی مهیج است که به شما این امکان را می دهد تا در زندگی یک مرد روستایی غوطه ور شوید و تمام شادی ها و مشکلات این سبک زندگی را تجربه کنید. شما قادر خواهید بود از مزرعه خود مراقبت کنید، با روستاییان دیگر تجارت کنید، دنیای اطراف خود را کشف کنید و شخصیت خود را توسعه دهید.

با نسخه 1.7 Russian Village Simulator شما ویژگی ها و پیشرفت های بیشتری دریافت خواهید کرد که سفر بازی شما را هیجان انگیزتر می کند. گرافیک زیبا و صدای واقعی به ایجاد فضای زندگی روستا کمک می کند.

فرصت را از دست ندهید تا بخشی از این دنیای جذاب شوید و زندگی یک مرد روستایی را در شبیه ساز روستای روسیه تجربه کنید!


دانلود رایگان شبیه ساز دهکده روسی


 

04 نوامبر 2023 8
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شوهیجهون قربونوف
    22 نوامبر 2023 19:27
    با تشکر از توسعه دهندگان برای این بازی! این تبدیل به روش مورد علاقه من برای گذراندن زمان تنهایی و لذت بردن از گیم پلی سرگرم کننده شده است
  2. ایرینانی
    ایرینانی
    23 نوامبر 2023 18:19
    آه، این فضای دهکده در بازی، همیشه مزرعه است، خانه هایی که بالاتر از طبقه دوم نیستند، در یک کلمه هیجان 
  3. استیسون
    استیسون
    4 دسامبر 2023 17:56
    من عاشق رانندگی با ششم در روستای روسیه هستم، نوستالژی 
  4. لاله
    لاله
    5 دسامبر 2023 10:28
    من بازی را خیلی دوست داشتم، مادربزرگ هایی که روی نیمکت می نشینند کاملاً عالی هستند.
  5. DeSvErTi
    DeSvErTi
    5 دسامبر 2023 15:11
    اگر اهل شهر هستید، پس این بازی کاملاً حال و هوای دهکده را به شما می دهد 
  6. Diz1k
    Diz1k
    5 دسامبر 2023 18:57
    غوطه ور شدن در دهکده عالی است، من مدت زیادی است که آنجا نبوده ام، اما با این برنامه این امکان وجود دارد
  7. ناامیدی
    ناامیدی
    5 دسامبر 2023 23:25
    از فرصتی که برای ایجاد و مدیریت دهکده روسی خود دارید، سپاسگزاریم. یک تجربه کشاورزی در انتظار شماست!
  8. بسکتبال
    بسکتبال
    6 دسامبر 2023 10:07
    این بازی فراتر از تمام انتظارات من بود، گرافیک زیبا، رانندگی در روستاها بسیار جالب به نظر می رسد