FreePrograms.me

دانلود Matryoshka RP

 Matryoshka RP Survival در روسیه دانلود رایگان نسخه جدید اندروید 

Matryoshka RP یک شبیه ساز روسیه واقعی است که به شما امکان می دهد هر کسی شوید، از یک کارگر ساده تا یک مقام جنایتکار. در این بازی شما قادر خواهید بود در دنیایی منحصر به فرد غوطه ور شوید که در آن کار می کنید، کسب درآمد می کنید، املاک و مستغلات می خرید و می فروشید و شخصیت خود را بهبود می بخشید.
 
در قسمت بعدی مقاله به گیم پلی بازی خواهیم پرداخت و اینکه چگونه می توانید شخصیت خود را بسازید و ماجراجویی خود را در دنیای Matryoshka RP آغاز کنید.

شرح گیم پلی بازی

شخصیت سازی

قبل از شروع بازی Matryoshka RP، باید شخصیت خود را بسازید. شما می توانید جنسیت، ظاهر، نام و ویژگی های اولیه شخصیت خود را انتخاب کنید. علاوه بر این، می توانید یک حرفه اولیه را انتخاب کنید که اولین شغل و درآمد شما را تعیین می کند.

کار و کسب درآمد

در Matryoshka RP می توانید در مشاغل مختلف برای کسب درآمد کار کنید. می توانید در یک کارخانه، کارگاه ساختمانی، فروشگاه کار کنید یا حتی راننده تاکسی شوید. هر شغلی ویژگی ها و دستمزد خاص خود را دارد. همچنین می‌توانید مهارت‌های خود را بهبود ببخشید و برای انجام وظایف پول بیشتری دریافت کنید.

خرید و فروش املاک و مستغلات

در Matryoshka RP می توانید برای بهبود وضعیت خود و افزایش درآمد خود ملک خریداری کنید. شما می توانید یک آپارتمان، خانه، دفتر یا فروشگاه بخرید. هر ملک پتانسیل قیمت و درآمد خاص خود را دارد. همچنین در صورت نیاز به پول یا تصمیم به تغییر استراتژی، می توانید ملک خود را بفروشید.

 

سطح شخصیت خود را

در Matryoshka RP می توانید شخصیت خود را ارتقا دهید تا در دنیای بازی موفق تر و تاثیرگذارتر شوید. می توانید مهارت های خود را بهبود ببخشید، آیتم های جدید بخرید و آنها را با بازیکنان دیگر مبادله کنید. همچنین می توانید ماشین خود را ارتقا دهید تا سریعتر در شهر بچرخید.
 
در قسمت بعدی مقاله به دنیای بازی Matryoshka RP و آنچه که به بازیکنان ارائه می دهد خواهیم پرداخت.

توضیحات مکان های بازی

دنیای Matryoshka RP شهری بزرگ است که می توان آن را کاوش کرد. شما می توانید از مکان های مختلفی مانند پارک ها، مغازه ها، کافه ها، کلوپ ها و موارد دیگر دیدن کنید. با اشیاء تعاملی مانند تلفن، رایانه و وسایل نقلیه برای ارسال پیام، جستجو در اینترنت یا رانندگی با ماشین یا موتور سیکلت تعامل داشته باشید.

با شخصیت های مختلف ملاقات کنید، وظایف را برای آنها کامل کنید و روابط خود را بسازید. در قسمت بعدی مقاله به دنیای جنایتکاران Matryoshka RP و چگونگی تبدیل شدن به یک رئیس جنایتکار خواهیم پرداخت.


 

 

نتیجه


Matryoshka RP یک شبیه ساز منحصر به فرد روسیه واقعی است که به شما امکان می دهد در دنیایی منحصر به فرد غوطه ور شوید و به هر کسی که می خواهید تبدیل شوید. می توانید در مشاغل مختلف کار کنید، درآمد کسب کنید، املاک و مستغلات بخرید و بفروشید، شخصیت خود را بهبود ببخشید، با اشیا و شخصیت های مختلف تعامل داشته باشید. علاوه بر این، می توانید یک رئیس جنایتکار شوید و به دنیای جنایتکاران شیرجه بزنید.
 
Matryoshka RP به بازیکنان فرصت های زیادی برای ایجاد داستان منحصر به فرد خود و توسعه شخصیت خود ارائه می دهد. شما می توانید مسیر خود را در این دنیا انتخاب کنید و هرکسی که می خواهید شوید.
 
اگر هنوز Matryoshka RP را امتحان نکرده اید، به شدت توصیه می کنم این کار را انجام دهید. این بازی یک تجربه منحصر به فرد و فرصت های زیادی برای توسعه شخصیت شما ارائه می دهد. امیدوارم این مقاله به شما در درک بهتر گیم پلی و دنیای Matryoshka RP کمک کرده باشد.

Matryoshka RP را به صورت رایگان دانلود کنید 


 

31 اکتبر 2023 17
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. Diz1k
    Diz1k
    17 نوامبر 2023 19:41
    من شخصاً بازی را دانلود کردم، چند بار بازی کردم، گیر کردم و مدتی دیگر با اکراه بازی کردم، شاید به دلیل سادگی و در عین حال پیچیدگی...
  2. رینا777
    18 نوامبر 2023 11:14
    این بازی به دلیل زیبایی شناسی غیر معمول و داستان عمیق آن با RPG های معمولی تفاوت زیادی دارد
  3. Hard_Movik :)
    19 نوامبر 2023 13:24
    بازی خوبی است!) آنالوگ همان سمپ است، اما می توانید آن را از طریق تلفن خود بازی کنید. به طور معمول فضا را اشغال می کند، بنابراین به شما توصیه می کنم که آن را روی گوشی های قدرتمند بازی کنید وگرنه بازی افت می کند!
  4. آدام نلگال
    20 نوامبر 2023 22:22
    بازی بسیار خنده دار است، هرچند برای من کمی پیچیده است، اما به مرور زمان فکر می کنم می توانید به آن عادت کنید و پیشرفت کنید 
  5. ساکن
    21 نوامبر 2023 21:38
    بقا در روسیه واقعاً یک بازی جذاب است، مخصوصاً زمانی که در روسیه زنده بمانید و همچنین در چنین شبیه‌سازی بازی کنید)
    با تشکر از سازندگان، من تا پایان با شما هستم!
  6. ولاد
    22 نوامبر 2023 21:53
    یک بازی چند نفره خوب که می توانید با دوستان خود بازی کنید و از آن لذت ببرید Kaef آن را به همه توصیه می کنم 
  7. وووتت83
    وووتت83
    23 نوامبر 2023 20:37
    من برای اولین بار این بازی را دیدم و بلافاصله قلاب شدم بابت مدفوع !!!
  8. آهلو
    آهلو
    3 دسامبر 2023 08:12
    زنده ماندن عالی، این احساس را به شما می دهد که در زمان واقعی زنده می ماندم! 
  9. DeSvErTi
    DeSvErTi
    3 دسامبر 2023 13:02
    یکی از دوستان من را به این بازی دعوت کرد. من اغلب می دیدم که مردم آن را بازی می کنند و تصمیم گرفتم خودم آن را بازی کنم. و حدس بزنید چه؟ درسته منم شروع کردم روزها باهاش ​​بازی کردم. ابتدا می خواستم به نوعی مافیا شوم، اما بعد متوجه شدم که این برای من نیست و تصمیم گرفتم یک کارگر معمولی و سخت کوش باشم، که این نیز بسیار جالب است،)

  10. کرایز
    3 دسامبر 2023 21:21
    یه بازی جالب شبیه ساز روسیه😂 میخوام این بازی رو زود امتحان کنم. از این سایت دانلود میکنم
  11. برز
    برز
    3 دسامبر 2023 22:07
    من فکر نمی کردم زنده ماندن در روسیه اینقدر جالب باشد)) بازی هیجان انگیز و کاملاً خنده دار است، مخصوصاً وقتی واقعاً در روسیه زنده بمانید. 
  12. GodyVody
    GodyVody
    4 دسامبر 2023 20:38
    بازی باحالی شبیه GTA ولی زیاد عقب نمیمونه پیشنهاد میکنم
  13. استیسون
    استیسون
    4 دسامبر 2023 21:58
    Matryoshka RP، آفریقایی ها باید آن را دانلود کنند و آنها متوجه خواهند شد که چگونه در روسیه زنده بمانند
  14. لاله
    لاله
    5 دسامبر 2023 16:32
    اسباب بازی جالب، واقعاً آن را دوست داشتم، چند سطحی. 
  15. خاک رس
    5 دسامبر 2023 22:43
    نسخه جدید و عالی بازی در مورد روسیه. من عاشق این کشور و بازی در مورد آن هستم. 
  16. ناامیدی
    ناامیدی
    6 دسامبر 2023 01:45
     از شما برای ایجاد یک RPG با یک داستان منحصر به فرد متشکریم. اجازه دهید بازیکنان خود را در دنیایی غوطه ور غوطه ور کنند.
  17. بسکتبال
    بسکتبال
    6 دسامبر 2023 12:34
    بازی جالب، مکان های شگفت انگیز، شما می توانید شخصیت خود را ایجاد کنید