FreePrograms.me

جیو جیتسو برزیلی - چیست؟

جوجیتسو برزیلی یک هنر رزمی و سیستم دفاع شخصی است که در برزیل توسعه یافته است. بر روی تکنیک‌های مبارزه زمینی، استفاده از قدرت، انعطاف‌پذیری، موقعیت‌یابی و ارائه گزینه‌هایی برای کنترل یا تسلیم کردن حریف تمرکز دارد. جیو جیتسو برزیلی به خاطر تکنیک‌های سومی و تاکید بر مبارزه با بدن معروف است و حتی در مقابل حریفانی که از نظر فیزیکی برتر از شما هستند، اثربخشی را تضمین می‌کند. این یک هنر رزمی محبوب است که در هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) و مسابقات گراپلینگ استفاده می شود. 

از چه سنی باید تمرینات جیو جیتسو برزیلی را شروع کرد؟



به طور کلی، سن شروع تمرینات جیو جیتسو برزیلی می تواند هر سنی باشد. بسیاری از کودکان از سن 4-6 سالگی شروع به انجام این نوع هنرهای رزمی می کنند. آنها معمولاً با در نظر گرفتن نیازهای جسمی و عاطفی کودکان به کلاس های کودکان می پیوندند که به طور خاص برای گروه سنی آنها طراحی شده است.
با این حال، برای شروع تمرینات جیو جیتسو برزیل محدودیت سنی وجود ندارد. بزرگسالان می توانند این نوع از هنرهای رزمی را در هر سنی شروع کنند، حتی اگر قبلاً هرگز ورزش نکرده باشند. فقط آمادگی برای تمرین بدنی مهم است که می تواند شدید باشد و به انعطاف و قدرت بالایی نیاز دارد.
همچنین شایان ذکر است که جیو جیتسو برزیلی یک هنر رزمی منظم و فنی است و آگاهی از اصول اولیه آن می تواند برای دفاع شخصی در هر سنی مفید باشد.

 

آیا جیو جیتسو برزیلی یک ورزش است؟


بله، جیو جیتسو برزیلی یک ورزش است. از جیو جیتسو ژاپنی توسعه یافت و به یک رشته رزمی و ورزشی جداگانه تبدیل شد. جیو جیتسو برزیلی شامل تکنیک های مبارزه زمینی، مهار و کنترل و همچنین تکنیک های روح و تسلیم است. این نوع از هنرهای رزمی در سراسر جهان رواج دارد و مسابقات بین المللی برگزار می شود. 


جیو جیتسو برزیلی - جایگزین چیست؟


یک جایگزین برای جیو جیتسو برزیلی، جیو جیتسو سنتی است که ریشه در ژاپن دارد و در برخی اصول فنی و فلسفی با سبک برزیلی تفاوت دارد. جایگزین دیگر می تواند دفاع شخصی یا هنرهای رزمی مانند کیک بوکسینگ، کاراته، کونگ فو اژدهای قرمز یا تکواندو باشد. علاوه بر این، بسیاری از هنرهای رزمی و رشته های ورزشی دیگر مانند کشتی، سامبو، جودو، کشتی یونانی-رومی، اشکال مختلف کیک بوکسینگ و بسیاری دیگر وجود دارند که می توانند تکنیک ها و سبک های مختلفی را برای یادگیری و تمرین ارائه دهند.

19 سپتامبر 2023 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید