FreePrograms.me

کد تبلیغاتی - چیست و از کجا می توانم آن را در اینترنت دریافت کنم؟

شما باید به دنبال هر راهی برای کمک به کیف پول خود باشید. در گذشته، مادران و مادربزرگ های ما این کار را انجام می دادند: آنها منتظر روزنامه آخر هفته بودند و به دنبال کوپن هایی می گشتند که در صفحات آن پنهان شده بود تا از همه تخفیف هایی که وجود داشت استفاده کنند. این یک بازی بود که به صرفه جویی در چند پنی کمک کرد. و در حالی که ممکن است در آن زمان آن را مسخره کرده باشیم، اکنون که باید امور مالی خانه را مدیریت کنیم، اغلب این کار را انجام نمی دهیم. حقیقت این است که شما هنوز هم می توانید از "کوپن های مجازی" با استفاده از کدهای تبلیغاتی آنلاین استفاده کنید.



این سایت های تخفیف چگونه کار می کنند؟


سایت های کوپن بخشی از یک کسب و کار به نام "بازاریابی وابسته" هستند. خیلی ساده، این راهی است که سایت ها و محصولات به دنبال ایجاد تعامل هستند. یکی از راه هایی که آنها این کار را انجام می دهند چیست؟ با ارائه کوپن ها و کدهای تبلیغاتی که افراد می توانند برای محصولاتی از این برندها استفاده کنند که تنها با تعامل با این سایت ها می توانند پیدا شوند.

کدهای تبلیغاتی برای چه چیزی می توانید پیدا کنید؟


باور کنید یا نه، تجارت کوپن مجازی بسیار بزرگ است. طبق داده های ارائه شده توسط Turbo Internet، امروزه یکی از بزرگترین مشاغل بازاریابی وابسته در جهان است. این بدان معناست که بسیاری از برندها علاقه مند به ارائه چنین کدهای تبلیغاتی هستند. به عنوان مثال، می‌توانید تخفیف‌هایی برای پوشاک، سفر، بازارها، خدمات، لوازم جانبی و حتی اپلیکیشن‌ها پیدا کنید.

تخفیف ها چقدر است؟


بستگی به برند داره به عنوان مثال، آنها می توانند از 20٪ تا 70٪ تخفیف برای غذای حیوانات خانگی داشته باشند و بستگی به شرایط دریافت آن دارد. در موارد دیگر، ممکن است تخفیف به صورت درصدی ارائه نشود، اما در مقادیر مشخص، با تخفیف از 2000 روبل تا 3500 روبل برای سفارش بعدی شما.

چگونه از کد تبلیغاتی سایت کوپن آنلاین استفاده کنیم؟


اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک سایت معتبر پیدا کنید. در روسیه گزینه هایی مانند sovsekretno.ru داریم که یکی از اولین سایت ها در نوع خود بود و دارای مارک های مختلف است.

کوپنی را که می خواهید بازخرید کنید انتخاب کنید. سایت هایی مانند sovsekretno.ru همچنین پیوندی دارند که شما را به فروشگاهی هدایت می کند که می توانید از تخفیف استفاده کنید. سپس کد را در سبد خرید خود قرار دهید. روش پرداخت خود را بررسی کنید و به دنبال مکانی بگردید که در آن عبارت "کوپن"، "کد" یا چیزی مشابه وجود دارد. همچنین اگر تبلیغات دارای کوپن نیست، پیشنهاد مورد نظر خود را وارد کنید و تخفیف به صورت خودکار اعمال خواهد شد.

03 مه 2023 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید