FreePrograms.me

چگونه کنترل های والدین را در مرورگر Yandex فعال کنیم

Как активировать родительский контроль в Яндекс.Браузере

امروزه هر کودکی مجبور به استفاده از اینترنت (برای اهداف آموزشی) است. متأسفانه، علاوه بر فراوانی اطلاعات مفید، تعداد زیادی مواد ممنوعه در اینجا وجود دارد که می خواهید از کودک خود در برابر آنها محافظت کنید. به همین دلیل است که امروز در مورد نحوه فعال کردن عملکرد کنترل والدین در مرورگر Yandex صحبت خواهیم کرد.

متأسفانه، مرورگر Yandex ابزارهای داخلی را ارائه نمی دهد که به شما امکان می دهد کنترل های والدین را تنظیم کنید. با این حال، روش های جایگزینی با استفاده از ابزارهای شخص ثالث وجود دارد که استفاده از مرورگر محبوب را برای کودکان بسیار ایمن تر می کند.

روش 1: استفاده از DNS از Yandex



Yandex سرورهای DNS خود را توسعه داده است که ترافیک ورودی را فیلتر می کند. تنها چیزی که نیاز دارید این است که آدرس های DNS مورد نظر را در تنظیمات ویندوز تنظیم کنید.

اول از همه، توصیه می شود که فرزند شما یک حساب جداگانه داشته باشد که در آن چنین تنظیماتی انجام شود، زیرا اگر از یک حساب استفاده می کنید، ممکن است نیاز به غیرفعال کردن آدرس های DNS مشخص شده داشته باشید، که، می بینید، خیلی خوب نیست. راحت.

  1. منوی حساب فرزندتان را باز کنید "صفحه کنترل" و به بخش بروید "مرکز شبکه و اشتراک گذاری".

    Как активировать родительский контроль в Яндекс.Браузере


  2. در قسمت سمت چپ پنجره، مورد را انتخاب کنید "تغییر تنظیمات اداپتور".



  3. روی اتصال شبکه فعال خود کلیک راست کرده و مورد را از لیست پاپ آپ انتخاب کنید "خواص".



  4. یک مورد را با یک کلیک انتخاب کنید "IP نسخه 4"و سپس روی دکمه کلیک کنید "خواص".



  5. نقطه را روی پارامتر تنظیم کنید "از آدرس های سرور DNS زیر استفاده کنید" و در هر دو ستون آدرس های زیر را از Yandex بنویسید:

    77.88.8.7
    77.88.8.3


  6. با کلیک روی دکمه تغییرات را ذخیره کنید "خوب".




از این پس، فیلتر ترافیک در همه مرورگرها (نه تنها Yandex.Browser) نصب شده روی رایانه انجام می شود. با تنظیم گزینه در همان منو می توانید کنترل های والدین را غیرفعال کنید "آدرس سرور DNS را به صورت خودکار دریافت کنید."

روش دوم: با استفاده از نرم افزارهای خاص



امروزه تعداد قابل توجهی از برنامه های مجهز به فیلتر ترافیک ورودی وجود دارد. اگر یک آنتی ویروس در رایانه خود دارید، به تنظیمات آن توجه کنید، به احتمال زیاد عملکرد "کنترل والدین" وجود دارد و فقط باید آن را پیکربندی کنید.

اگر آنتی ویروس ندارید یا چنین عملکردی را ارائه نمی دهد، به برنامه Adguard توجه کنید - این یک راه حل چند منظوره موثر برای مسدود کردن تبلیغات در مرورگرها و سایر برنامه های رایانه شما، برای اطمینان از امنیت اینترنت و همچنین برای تنظیم کنترل های والدین

دانلود برنامه Adguard https://adguard.com/ru/adguard-parental-control.html

  1. برای فعال کردن کنترل والدین در Adguard، باید تنظیمات برنامه را باز کنید و به برگه سمت چپ پنجره بروید. "کنترل والدین".

  2. در پنجره ای که باز می شود، باید مورد را فعال کنید "کنترل والدین"، در صورت لزوم، سطح حساسیت را تنظیم کنید و همچنین از غیرفعال کردن این عملکرد با رمز عبور محافظت کنید. هنگامی که این ابزار فعال می شود، نه Yandex.Browser و نه هیچ مرورگر وب دیگری که روی رایانه نصب شده است، محتوای ممنوعه ای را نمایش نمی دهد که می تواند به روان کودک آسیب برساند.


اگر راه‌های موثر و ساده دیگری برای فعال کردن عملکرد کنترل والدین در مرورگر وب Yandex می‌دانید، لطفاً در نظرات به ما بگویید. 
06 ژوئن 2017 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    3 دسامبر 2023 10:45
    من موفق شدم کنترل والدین را فعال کنم! از شما برای چنین مقاله مفیدی بسیار سپاسگزارم
  2. لاله
    لاله
    6 دسامبر 2023 14:31
    کلاس! با تشکر از شما، من کنترل والدین را برای فرزندم نصب کردم.
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 20:28
    این اطلاعات بسیار مهمی برای هر والدین است، از این بابت متشکرم