FreePrograms.me

چرا Word به ابزار SmartArt نیاز دارد؟ چگونه از آن استفاده کنیم؟

نمودار SmartArt ایجاد یک نمایش گرافیکی از تمام اطلاعات شما را آسان و سریع می کند. شما می توانید از بین طرح های مختلف، پیام ها یا ایده های خود را به طور موثر منتقل کنید.



برای درج یکی از این نمودارها، این مراحل ساده را دنبال کنید:

  • منو را باز کنید قرار دادن و به بلوک بروید تصاویرجایی که گزینه را پیدا خواهید کرد SmartArt.
  • سپس فقط باید نوع گرافیک مورد استفاده خود را انتخاب کنید.
  • پس از آن می توانید متن مناسب را اضافه کنید، برای این کار باید بر روی نمودار کلیک کنید و در سمت چپ یک نقطه با کتیبه مشاهده می کنید، روی آن کلیک کنید و فیلدی ظاهر می شود که می توانید در آن بنویسید.
  • برای افزودن عناوین بیشتر باید خود را در قسمت آخر قرار دهید و کلیک کنید را وارد کنید، این عناوین بیشتری را برای افزودن متن اضافه می کند.


مثل همه گرافیک ها عناصر کلمه، می توانید رنگ ها را تغییر دهید، چه رنگ های پیش فرض و چه رنگ های سفارشی.
برای تغییر رنگ های پیش فرض، باید گرافیک را با کلیک ماوس انتخاب کنید، سپس به منو بروید طرح و کلیک کنید تغییر رنگ، در آنجا گلهای زیادی خواهید یافت.

حالا برای انتخاب رنگ های سفارشی باید نمودار را انتخاب کنید و اگر می خواهید کل نمودار یک رنگ باشد کافیست به منو بروید قالب، سپس در بخش پر کنید شما می توانید رنگی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید.
در غیر این صورت، اگر می خواهید نمودار رنگ های متفاوتی داشته باشد، باید هر قسمت از نمودار را به ترتیب و سپس از منو انتخاب کنید. قالب بخش پر کنید رنگ مورد نیاز خود را انتخاب کنید

در نهایت، اگر می خواهید برنامه خود را تغییر دهید، می توانید این کار را تنها با سه کلیک انجام دهید. برای انجام این کار، باید یک نمودار و سپس در بخش انتخاب کنید طرح یک منو ظاهر می شود طرح ها، که در آن انواع نمودارهای قابل تغییر را پیدا خواهید کرد، کافی است روی یکی از آنها کلیک کنید تا نمودار شما تغییر کند.

راهنمایی: برای تغییر اندازه کل گرافیک SmartArt، روی حاشیه گرافیک SmartArt کلیک کنید و دسته های اندازه را به داخل یا خارج بکشید تا گرافیک SmartArt به اندازه دلخواه شما برسد.

24 آوریل 2023 4
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. ساکن
    20 نوامبر 2023 22:42
    این یک برنامه بسیار مفید و قابل درک است، من آن را به دوست دخترم نشان خواهم داد، او چنان کار می کند که این ویرایشگر به سادگی برای او حیاتی است.
    متشکرم!
  2. استیسون
    استیسون
    5 دسامبر 2023 15:12
    هنر هوشمند در Word برای هنر برتر استفاده شده است و امتیاز من 10 است
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 02:39
    ایجاد نمودارها آسان شده است، قبلاً آن را نمی فهمیدم، اکنون Word را پاس کرده ام
  4. بسکتبال
    بسکتبال
    6 دسامبر 2023 17:30
    توابع متعدد، طراحی کاربر پسند، عملیات آسان و ساده