FreePrograms.me

DirectX 12 - دانلود برای ویندوز 7، 8، 10 و 11

آخرین نسخه پیش نمایش DirectX 12 Agility SDK یک ویژگی جدید به نام "GPU Load Stacks" را معرفی می کند که باید اجازه دهد. بازی ها و برنامه ها بهتر کار می کنند. به گفته این شرکت مستقر در ردموند، «از لحاظ تاریخی، GPU VRAM برای CPU در دسترس نبوده است، و برنامه‌ها را مجبور می‌کند تا حجم زیادی از داده‌ها را از طریق گذرگاه PCI در GPU کپی کنند.



این وضعیت در سال‌های اخیر با ظهور BARRA قابل تغییر اندازه (یا حافظه دسترسی هوشمند در اجرای AMD) تغییر کرده است، که به ویندوز اجازه می‌دهد GPU VRAM را در WDDM 2.0 یا بالاتر مدیریت کند و به پردازنده اجازه می‌دهد به جای اینکه به کل حافظه کارت گرافیک دسترسی داشته باشد. بلوک های کوچک هنگام اجرای چند پرس و جو.

"با VRAM مدیریت شده ویندوز، D3D اکنون حافظه پشته ای را مستقیماً در معرض CPU قرار می دهد! این به CPU و GPU اجازه می دهد تا به طور همزمان به حافظه گرافیکی مستقیماً دسترسی داشته باشند و نیازی به کپی داده ها از CPU در GPU را از بین ببرد. بهره وری را افزایش می دهد در سناریوهای خاص."

توضیحات ویژگی جالبی را نشان می دهد که به توسعه دهندگان اجازه می دهد آزادی بیشتری در بهینه سازی بازی ها و بهبود عملکرد نهایی داشته باشند. ما هنوز نمی دانیم که "GPU Upload Heaps" واقعاً چقدر بر عملکرد تأثیر می گذارد، و در هر صورت، مدتی طول می کشد تا آن را در هر بازی ببینیم (با فرض اینکه اجرای آن اعلام شده باشد).

عدم دسترسی مکرر به CPU همیشه یک چیز خوب است و به شما این امکان را می دهد که از GPU های سریع امروزی که از VRAM سریع و فراوان پشتیبانی می کنند، استفاده کامل را ببرید و تأخیر کلی عملیات را کاهش دهید.

راه حل جدید به پشتیبانی از حافظه های با اندازه متغیر/هوشمند در CPU و GPU و همچنین درایورهای مربوطه در وبلاگ مایکروسافت نیاز دارد. اگر اشتباه نکنیم، Resizable BAR بر روی پردازنده‌های گرافیکی NVIDIA از سری RTX 3000 و بالاتر پشتیبانی می‌شود، AMD آن را روی Radeon RX 5000 و بالاتر ارائه می‌کند. اینتل از فناوری در نسل اول پردازنده‌های گرافیکی Arc پشتیبانی می‌کند.

در سمت CPU، AMD به شما اجازه می دهد تا BAR قابل تغییر اندازه را در پردازنده های Ryzen 3000 و بالاتر (به جز Ryzen 5 3400G و Ryzen 3 3200G) روی مادربردهای سری 500 فعال کنید. از سوی دیگر، اینتل باید از فناوری مادربردهای سری 400 برای پردازنده‌های نسل دهم Core به بعد پشتیبانی کند.

دانلود DirectX 12 - رایگان 



https://disk.yandex.ru/d/TgqZhuPWLYIIdw


22 آوریل 2023 4
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. استیسون
    استیسون
    5 دسامبر 2023 15:16
    این بهترین نسخه Directx است، من آن را در رایانه خود دانلود کردم 
  2. صفر
    6 دسامبر 2023 06:58
    این برنامه عملکرد کامپیوتر من را افزایش می دهد. می توانید آن را مستقیما از لینک این سایت دانلود کنید.
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 12:25
    Direct x12 بسیار سردتر از Direct x11 است، فوراً به آن بروید 
  4. بسکتبال
    بسکتبال
    6 دسامبر 2023 17:33
    با این ویژگی، بازی ها و برنامه ها اکنون سریعتر و کارآمدتر اجرا می شوند.