FreePrograms.me

کارت ویزیت خود را در رایانه شخصی خود ایجاد کنید

من قبلاً در زندگی حرفه ای خود کارت های ویزیت زیادی رد و بدل کرده ام و همیشه باید بدانم که آنها برای من معنایی دارند. اطلاعات تماس به سرعت و با احتیاط رد و بدل می شوند و می توانند بعداً در دفتر به اشتراک گذاشته شوند. من همه کارت‌های ویزیت خود را به صورت دیجیتالی ذخیره نمی‌کنم و آنها را در کتاب مخاطبین خود در Outlook قرار نمی‌دهم. کارت‌های ویزیت به من کمک می‌کنند زمانی که فرصت تبادل اطلاعات تماس را ندارم یا نمی‌توانم آن‌ها را یادداشت کنم.



ایجاد کارت ویزیت - چه چیزی را در نظر بگیریم؟


 
برای ایجاد کارت ویزیت، باید از قبل فکر کنید که برای چه هدفی به آنها نیاز دارید.
در بخش کسب و کار، مطمئناً یک کارت ویزیت باید متفاوت از زمانی طراحی شود که بخواهید فقط یک نگاه خصوصی به حلقه دوستان خود داشته باشید.
البته هر شخصی خودش تصمیم می گیرد که چه اطلاعاتی باید روی کارت ویزیت باشد. با این حال، باید راهی برای برقراری ارتباط وجود داشته باشد. بالاخره هدف کارت ویزیت همین است. کارت ویزیت معمولی شرکت معمولاً حاوی تمام جزئیات مهم در مورد شرکت است. این شامل نام شرکت، آدرس، شخص تماس، شماره تلفن، وب سایت و آدرس ایمیل است. شما همچنین می توانید یک تصویر کوچک مکان را در پشت اضافه کنید یا اطلاعات بیشتری در مورد شرکت نشان دهید. هر کسی می تواند با استفاده از برنامه های این لیست یک کارت ویزیت ایجاد کند: https://soft-windows10.ru/programma-dlya-sozdaniya-vizitok.php، اما قبل از آن، دستورالعمل های ما را دنبال کنید.

تراز کردن اطلاعات در سمت چپ یا مرکز یک موضوع سلیقه ای است. باید در صفحه مربوطه یکنواخت باشد.
از آنجایی که در حال حاضر کارت ویزیت ندارم، به این فکر کردم که چگونه می توانم خودم کارت ویزیت طراحی کنم و آن را چاپ کنم. 

در چنین مواردی من اغلب از اصل حداقل استفاده می کنم. زمانی که یک کارت ویزیت فقط حاوی مهم ترین اطلاعات باشد و مملو از اطلاعات غیر ضروری به نظر نرسد، بهتر دوست دارم. فونت باید ساده و خوانا باشد. من از فونت های آراسته یا مزاحم استفاده نمی کنم. نام شرکت و نام شخص تماس باید به وضوح قابل مشاهده باشد. این اطلاعات باید بلافاصله برجسته شود و می توان با استفاده از رنگ های مختلف بر آنها تأکید کرد. 

فرمت کارت ویزیت


اگر در مورد قالب کارت ویزیت صحبت کنیم، من به قالب استاندارد پایبند هستم. فرمت معمول کارت بازرگانی همانند کارت بانکی و 85*55 میلی متر است. کارت ویزیت با این فرمت را می توان به راحتی حمل کرد و از وسایل ذخیره سازی رایج موجود در بازار استفاده کرد. 

کارت ویزیت خود را ایجاد کنید - قالب Word
با استفاده از Word می توانید قالبی متناسب با ابعاد دقیق کارت ویزیت خود بسازید. برای این کار Word را باز کرده و Layout را در بالا انتخاب کنید. 

 

اگر اکنون در نوار منو بر روی Format کلیک کنید، قالب های فرمت دیگری به شما نمایش داده می شود که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. اگر اندازه مورد نیاز شما در لیست نیست، روی More formats paper در زیر کلیک کنید...

در پنجره بعدی این امکان را دارید که عرض و ارتفاع را جداگانه وارد کنید. اندازه کارت ویزیت استاندارد (8,5 × 5,5 سانتی متر) را وارد کردم و با کلیک روی OK، اقدام را تأیید کردم. 


اکنون می توانید شروع به طراحی کارت ویزیت خود کنید. همچنین می توانید عکس ها یا تصاویر گرافیکی را در Word وارد کنید. کارت ویزیتی که من ایجاد کردم دارای یک قسمت جلو و پشت است که می توانید با استفاده از قالب آن را تکثیر کنید.


کارت ویزیت بسیار ساده و واضح طراحی شده است، فقط باید حاوی اطلاعات لازم در مورد وبلاگ من باشد. 



 



چاپ کارت ویزیت


من قطعاً کارت ویزیت را روی چاپگر خودم چاپ نمی کنم. من معتقدم کارت ویزیت باید از همان لحظه چاپ حرفه ای به نظر برسد. با استفاده از روش های معمولی این امکان وجود ندارد چاپگر. از آنجایی که کارت ویزیت من دارای یک طرف جلو و پشت است، کارت باید دو رو چاپ شود. من معتقدم که نمی توانم قیمت چاپگرهای حرفه ای را کمتر کنم. هزینه برش کارت به تنهایی بسیار زیاد است. در چاپخانه این کار به صورت خودکار انجام می شود و کیفیت را تحت تاثیر قرار می دهد
من حدس می زنم که این ارائه دهنده عمدتاً افراد تجاری را هدف قرار می دهد. افراد گزینه های طراحی بیشتری را با ارائه دهندگان دیگر پیدا خواهند کرد.
هنگامی که به آن دست پیدا کردید، ایجاد یک الگو بسیار آسان است. برای مثال، دانش Word، بالاتر از حد متوسط ​​مورد نیاز نیست. من عاشق انواع روکش های موجود هستم.


اینجا برای همه چیزی هست اگر می خواهید کارت ویزیت پیچیده ای ایجاد کنید (مثلاً می توانم این را برای عکاسان تصور کنم)، احتمالاً به تجربه ای در زمینه ویرایش تصویر یا نرم افزار طراحی تصویر نیاز خواهید داشت. قالب دانلود باید از قبل طراحی شده باشد. خود سایت چیز زیادی ارائه نمی دهد (یا من فقط به سختی به دنبال آن هستم؟). قالب Word کمک بهینه را ارائه می دهد. واقعا راحت است.


قالب فتوشاپ نیز به خوبی کار می کند. اما مطمئناً به نرم افزار نیاز دارید. این امکان تقریباً بی حد و حصر طراحی را باز می کند. برای کارت ویزیت های نفیس بسیار مناسب است. خود فرمت psd برای دانلود پشتیبانی نمی شود. بنابراین، تصویر ایجاد شده در فتوشاپ، باید به عنوان مثال با فرمت jpeg ذخیره شود. فرمت های PDF و png نیز پشتیبانی می شوند. با این حال، من این را امتحان نکرده ام.


04 آگوست 2022 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. استیسون
    استیسون
    5 دسامبر 2023 15:53
    من معمولا برای کار در Word خودم کارت ویزیت درست می کنم.
  2. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 12:45
    من فکر نمی کردم که بتوانید خودتان یک کارت ویزیت بسازید، و در خانه این کار بسیار آسان است
  3. بسکتبال
    بسکتبال
    6 دسامبر 2023 18:32
    من خودم موفق شدم یک کارت ویزیت ایجاد کنم، بسیار خوشحالم، متشکرم