FreePrograms.me

چگونه با استفاده از Snagit صفحه نمایش را ضبط کنیم؟

ضبط ویدیو از صفحه نمایش بسیار آسان است و کاربردهای مفید زیادی برای ضبط ویدیو روی صفحه وجود دارد. برای مثال، می‌توانید از آن برای توصیف گردش‌های کاری روی صفحه، پیام‌های خطای سند، یا استفاده از ویدیوهای صفحه برای آموزش استفاده کنید. دستورالعمل های ما را دنبال کنید تا ضبط صفحه خود را انجام دهید و آن را به عنوان یک ویدیو در آن ذخیره کنید فرمت MP4. از نکات ما در پایان برای تهیه یک ضبط صفحه و ضبط ویدیوی واضح از صفحه استفاده کنید.


ویدیو یا اسکرین شات روی صفحه - تفاوت


تفاوت بین اسکرین شات و ضبط صفحه به عنوان یک ویدیو واضح است: اسکرین شات ثابت شما لحظه ای را به شکل یک تصویر می گیرید، در حالی که ویدئوی صفحه نمایش یا ویدئوی صفحه نمایش آنچه را که در یک دوره زمانی روی صفحه نمایش شما اتفاق می افتد نشان می دهد. معمولاً به عنوان یک ویدیو منتقل می شود، اما می تواند به عنوان یک فایل GIF متحرک نیز منتقل شود.

فرض کنید می خواهید نحوه استفاده از یک حساب آنلاین را توضیح دهید. با یک ویدیوی روی صفحه، کل فرآیند را از وارد کردن URL و اطلاعات ورود به سیستم تا تمام حرکات ماوس و کلیک‌ها برای خروج از سیستم نشان می‌دهید.

در حالی که صفحه نمایش خود را ضبط می کنید، می توانید همزمان صدا را از طریق میکروفون داخلی یا خارجی ضبط کنید، مانند تفسیر یک راوی. همچنین می‌توانید صدای سیستم را ضبط کنید (این صدایی است که از بلندگوهای رایانه خود می‌شنوید که برای مثال شامل اعلان‌های ایمیل می‌شود).

در حالی که می توان با استفاده از میانبرهای صفحه کلید اسکرین شات های ساده گرفت، برای ویدیوها به ابزار ضبط صفحه مناسب نیاز دارید. به عنوان مثال، Snagit برای ضبط صفحه نمایش ساده مناسب است. اگر می‌خواهید بعداً ضبط‌های صفحه را ویرایش کنید، آن‌ها را با کلیپ‌ها و عناصر رسانه‌ای دیگر ترکیب کنید، موسیقی پس‌زمینه جدید، جلوه‌های زوم و مکان‌نما یا حاشیه‌نویسی متن اضافه کنید، به یک ابزار ضبط با ویرایشگر ویدیو مانند Camtasia نیاز دارید.

نحوه ضبط صفحه (فیلم روی صفحه)


در زیر نمونه ای از نحوه ضبط صفحه با استفاده از Snagit آورده شده است:

 در مورد نرم افزار ضبط صفحه تصمیم بگیرید. همانطور که در بالا ذکر شد، Snagit برای ضبط صفحه نمایش ساده و کوتاه بسیار خوب عمل می کند. Camtasia برای ضبط طولانی تر و پیچیده تر بهتر است. Camtasia همچنین قابلیت های ویرایش همه کاره را در یک ویرایشگر ویدئویی حرفه ای ارائه می دهد. با این حال، می‌توانید ضبط‌های Snagit را مستقیماً برای ویرایش و ادغام با ویدیوهای دیگر به Camtasia Editor ارسال کنید.

تنظیمات عکسبرداری از صفحه نمایش


پنجره Snagit Capture را باز کنید و به تب Video بروید. در اینجا می توانید تنظیمات مختلفی را انجام دهید:



  • انتخاب: تعیین کنید که آیا یک منطقه را می گیرید یا از کل صفحه.
  • اشتراک گذاری: تعیین کنید که آیا ویدیوی صفحه فوراً در پلتفرم آپلود می شود، به اشتراک گذاشته می شود یا به عنوان یک فایل محلی ذخیره می شود.
  • پیش‌نمایش ویرایشگر: به‌طور خودکار ویدیوی صفحه را در ویرایشگر Snagit برای ویرایش و ذخیره بیشتر باز کنید.
  • مکان نما ضبط: انتخاب کنید که آیا حرکات ماوس ضبط شود یا خیر.
  • صدای میکروفون: نظرات صوتی یا موسیقی پس‌زمینه و صداها را ضبط کنید.
  • صدای سیستم: اعلان های سیستم مانند اعلان های ایمیل را ضبط کنید.


با این حال، شما همچنین می توانید ضبط را به یک منطقه خاص، مانند یک برنامه یا پنجره مرورگر، برای نمایش مراحل خاص یا ناوبری وب سایت محدود کنید. مزیت این روش این است که مجبور نیستید اطلاعات غیر ضروری مانند نوار ابزار یا پس زمینه دسکتاپ را ضبط کنید و بعداً آن را حذف کنید. بنابراین اگر می‌خواهید فقط یک ناحیه از صفحه را بگیرید، می‌توانید اندازه آن را قبل از شروع تصویربرداری در Snagit مشخص کنید.



 شروع و توقف تصویربرداری از صفحه نمایش


اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی دکمه قرمز ضبط در Snagit Recorder کلیک کنید و ضبط شما شروع می شود. برای توقف، دکمه آبی "توقف" را فشار دهید. Snagit همچنین به شما این امکان را می دهد که با کلیک بر روی علامت مکث، ضبط خود را برای مدت کوتاهی متوقف کنید.

ویرایش یک اسکرین شات

اگر پیش نمایش را در ویرایشگر قبل از ضبط صفحه خود فعال کرده باشید، ضبط صفحه به طور خودکار در آنجا ظاهر می شود. در ویرایشگر، می توانید خطاها را تصحیح کنید یا ابتدا یا انتهای ویدیو را برش دهید. انجام این کار در Snagit بسیار آسان است:

 ضبط صفحه نمایش را به عنوان ویدیو MP4 ذخیره کنید


در Snagit و Camtasia، می توانید ویدیوی خود را به عنوان یک فایل MP4، یک فرمت فایل ویدیویی محبوب، پرکاربرد و بسیار سازگار، یا به عنوان یک فایل GIF ذخیره کنید. هر دو Snagit و Camtasia چندین گزینه را در ویژگی اشتراک گذاری ارائه می دهند که می توانید ویدیوی خود را آپلود کنید، مانند YouTube، Screencast.com، Google Drive یا Dropbox. همچنین می توانید ویدیو را به عنوان یک فایل محلی در هارد دیسک خود ذخیره کنید.


نکاتی برای آماده شدن برای عکسبرداری از صفحه نمایش


قبل از شروع ضبط صفحه، آنچه را که می خواهید نشان دهید یا بگویید بنویسید تا چیزی را فراموش نکنید و ساختاری واضح برای بینندگان داشته باشید. یک اسکریپت یا یادداشت‌ها به شما کمک می‌کند در موضوع بمانید و نظرات واضحی ارائه دهید.

اگر کل صفحه خود را ضبط می کنید، ابتدا دسکتاپ خود را مرتب کنید. تعداد بیش از حد آیکون ها یا عکس های خصوصی فقط حواس بینندگان را پرت می کند و مطمئناً نمی خواهید به دنیا (یا مشتریان و همکاران خود) بگویید از چه برنامه هایی استفاده می کنید یا آخرین تعطیلات خود را کجا رفته اید. قبل از ضبط бمرورگر همچنین باید موارد دلخواه، نشانک‌ها یا فعالیت‌های اخیر مرورگر خود را حذف کنید. داده های حساس مانند اطلاعات شخصی یا رمزهای عبور باید به دلایل امنیتی پنهان یا غیرقابل تشخیص شوند.


حداقل یک دوره آزمایشی ضبط صفحه را برنامه ریزی کنید. ممکن است قبل از اینکه بتوانید یک فیلمبرداری خوب از صفحه نمایش بدون هیچ اشتباهی داشته باشید، چند بار تلاش کنید. اجازه ندهید این شما را دلسرد کند: ضبط صفحه بسیار آسان است و با کمی تمرین سریعتر و سریعتر خواهید شد.

نکاتی برای پاک کردن ضبط صفحه

  • ضبط یک منطقه بزرگ از صفحه: هنگام ضبط در حالت تمام صفحه، ابعاد ضبط معمولاً با وضوح صفحه نمایش رایانه شما مطابقت دارد. اگر فقط یک قسمت از صفحه را برای ضبط انتخاب کنید، اندازه ضبط به طور خودکار کاهش می یابد. بنابراین، منطقی است که منطقه ضبط روی صفحه را تا حد امکان بزرگ انتخاب کنید. به عنوان مثال، می توانید پنجره مرورگر ضبط شده را در حالت تمام صفحه نمایش دهید تا صفحه به طور کامل پر شود.
  • از مقیاس‌گذاری غیرضروری اجتناب کنید: مقیاس‌گذاری به معنای افزایش یا کاهش اندازه ضبط صفحه اصلی است. به ویژه افزایش کیفیت ضبط را کاهش می دهد. قبل از ضبط صفحه نمایش، در نظر بگیرید که ضبط شما باید چه ابعادی برای تولید داشته باشد. در صورت امکان، اندازه ضبط و تولید را یکسان نگه دارید تا از افت کیفیت جلوگیری کنید، یا از یک صفحه نمایش بزرگتر برای ضبط استفاده کنید تا بتوانید بعداً به راحتی ویدیو را روی صفحه ویرایش، بزرگ یا کوچک کنید.


دانلود نسخه آزمایشی رایگان https://www.snagit.com/ و شروع به ساخت فیلم های صفحه نمایش کنید. با Snagit می توانید یک اسکرین شات بگیرید و سپس از انواع ویژگی های ویرایش برای دریافت نتایج حرفه ای استفاده کنید.


09 جولای 2022 4
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. استیسون
    استیسون
    5 دسامبر 2023 16:08
    Snagit، این برنامه ضبط ویدیو را آسان می کند
  2. صفر
    6 دسامبر 2023 07:02
    ضبط صفحه و اسکرین شات گرفتن بسیار آسان است، با تشکر از نویسندگان برای مقاله، اطلاعات بسیار مفید.
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 12:52
    Snagit برای اولین بار سعی کرد صفحه نمایش را ضبط کند، این یک رابط کاربری بسیار راحت برای من است، توصیه می کنم آن را امتحان کنید
  4. بسکتبال
    بسکتبال
    6 دسامبر 2023 21:19
    با تشکر از شما برای مقاله فوق العاده، کاملا ساده و واضح