FreePrograms.me

دانلود MPlayerX - مدیا پلیر مدرن 1.0.14


MPlayerX (اصلا MPlayerOSX نیست) - اما همچنین یک پخش کننده رسانه رایگان و آسان برای مدیریت است. پخش کننده توانایی اجرای اکثر فرمت های فایل یا استریم را دارد و سبک وزن است.


بسیاری از دارندگان کامپیوترهای مک و آیفون زمانی که پخش کننده رسانه سیستم از پخش محتوا خودداری می کند با مشکل مواجه می شوند. از اینترنت دانلود شده است. چنین سوء تفاهمی معمولاً در نتیجه عدم وجود کدک های مهم در دستگاه مورد استفاده ایجاد می شود. برنامه فشرده MPlayerX به کاربر کمک می کند تا از شر مشکل فوق خلاص شود.


پخش کننده MPlayerX می تواند فایل های رسانه ای را در تمام فرمت های فعلی بدون استفاده از ابزارهای شخص ثالث پخش کند. رابط کاربری یکپارچه پخش کننده کار راحت را هم با فیلم ها و هم با آهنگ های صوتی تضمین می کند. برای کنترل عملکردهای اصلی برنامه، می توانید از عناصر رابط نمایشگر یا مجموعه ای از دکمه های داغ استفاده کنید. دارندگان ابزارهای قابل حمل مجهز به صفحه نمایش لمسی از پشتیبانی ژست ها خوشحال خواهند شد. پخش کننده به شما این امکان را می دهد که زمانی که راه های بهبود عملکرد وبلاگ خود را یاد می گیرید و تصمیم می گیرید در حین کار استراحت کنید، از کار استراحت کنید.


این نرم افزار با بسیاری از فرمت های زیرنویس محبوب سازگار است. به هر حال، پخش کننده می تواند به طور خودکار متن همراه را به زبان های مختلف دانلود کند. علاوه بر این، پخش کننده MPlayerX برای طرفداران سریال های تلویزیونی بسیار مفید خواهد بود. به ویژه، این برنامه می تواند به طور مستقل ترتیب نمایش فیلم ها را تنظیم کند، بنابراین کاربران مجبور نیستند فایل ها را به صورت دستی مرتب کنند.
علاوه بر این، صاحبان سیستم های مک می توانند نه تنها محتوای ویدیویی منتقل شده به درایو منطقی، بلکه کلیپ هایی از میزبانی یوتیوب را که در حالت پخش راحت پخش می شوند، مشاهده کنند.
پخش کننده MPlayerX، بر خلاف آنالوگ های خود، از پلت فرم نرم افزار Mountain Lion پشتیبانی می کند و برای صفحه نمایش های معمولی رتینا بهینه شده است. این برنامه همچنین کار فوق العاده کارآمد با مواد چند رسانه ای را به دلیل پشتیبانی کامل از مکانیسم های رمزگشایی مدرن تضمین می کند.

می توانید اپلیکیشن را از لینک زیر دانلود کنید:

 

16 اکتبر 2023 8
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. رینا777
    20 نوامبر 2023 09:04
    MPlayerX به یک راه حل زیبا برای تماشای ویدیوها در مک تبدیل شده است
  2. Diz1k
    Diz1k
    21 نوامبر 2023 22:57
    مگا آسان برای استفاده، صدای بسیار با کیفیت، کاملا مناسب برای مک
  3. استیسون
    استیسون
    5 دسامبر 2023 01:27
    MPlayerX مدرن ترین پخش کننده رسانه است که در وب سایت freeprograms یافت می شود
  4. لاله
    لاله
    5 دسامبر 2023 20:27
    یک پخش کننده رسانه ای بسیار خوب با تعداد زیادی فرمت پشتیبانی شده.
  5. بسکتبال
    بسکتبال
    6 دسامبر 2023 16:42
    پخش کننده مدرن عالی، من فیلم ها را ایده آل تماشا می کنم، متشکرم