FreePrograms.me

آیا امکان رفع عدم پاسخگویی درایور نمایشگر Nvlddmkm وجود دارد و با موفقیت بازیابی می شود؟

این پست به شما کمک می کند تا بفهمید که چگونه درایور نمایشگر nvlddkm را که در ویندوز 10، 8.1، 8، 7، ویستا و XP با موفقیت پاسخ نمی دهد و با موفقیت تعمیر می شود، برطرف کنید.  игры، یا در حین کار معمولی روی رایانه. چنین نقصی می تواند به دلایل مختلفی رخ دهد، یعنی؛ درایورهای قدیمی، ورودی های رجیستری خراب، سخت افزار معیوب و غیره.



نولددمکم چیست؟




این بخشی از درایور گرافیک NVIDIA است که وظیفه نمایش خروجی روی مانیتور را بر عهده دارد. گاهی اوقات به آن "حالت کرنل ویندوز با درایور نمایشگر" نیز گفته می شود که منطقی تر است.




چگونه می توان درایور نمایشگر Nvlddmkm پاسخ نداد و با موفقیت بازیابی شد؟



رفع خطای Nvlddmkm:
روش 1: نصب بازیابی را اجرا کنید و درایورهای گرافیک را مجدداً نصب کنید. نصب تعمیر جایگزین هر فایلی می شود که ممکن است خراب باشد و بسیاری از مشکلات رایج ویندوز مانند این مورد را برطرف می کند. اگر اخیراً درایور گرافیک خود را حذف کرده اید، اکنون زمان خوبی است که آن را دوباره نصب کنید.

روش 2: درایور گرافیک خود را به روز کنید.

روش 3پاسخ: این کمی پیچیده است، اما اگر رایانه دومی با همان نسخه ویندوز دارید، می‌توانید تمام درایورهای ویدیو را از آن رایانه کپی کنید و به سادگی از آن برای به‌روزرسانی درایور رایانه خود استفاده کنید. به این ترتیب، نیازی به دانلود درایور گرافیکی از اینترنت ندارید و در وقت خود صرفه جویی می کنید.

روش 4: درایورهای بایوس و چیپست خود را به روز کنید.

روش آخر، اگر هیچ یک از موارد بالا مشکل را برطرف نکرد، ممکن است لازم باشد این کار را انجام دهید دستور chkdsk /r برای بررسی خطاهای دیسک در ویندوز 7/8/10. این به شما کمک می کند مطمئن شوید که هیچ بخش بدی در هارد دیسک شما وجود ندارد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد خطای Nvlddmkm، لطفاً به این پست مفید در Microsoft Answers مراجعه کنید.

اگر از روش های بالا (راه حل) راضی نیستید، می توانید Driver Reviver را نیز امتحان کنید که ابزاری آسان برای استفاده است. به روز رسانی درایور، که اسکن و به روز رسانی رایگان درایورها را در اختیار شما قرار می دهد.

دلایل توقف و بازیابی درایور نمایشگر
nvlddmkm دیگر پاسخ نمی دهد و بازیابی می شود، ممکن است شامل موارد زیر باشد:

1.رانندگان آسیب دیده یا قدیمی.

2. سخت افزار درایور GPU/نمایش معیوب.

3. حافظه ویدئویی ناکافی برای دسکتاپ سیستم با وضوح بالا، اجرای بیش از حد برنامه ها به طور همزمان باعث از کار افتادن درایور نمایشگر و غیره می شود.

4. بررسی کنید که آیا مشکل توسط خود بازی ایجاد شده است یا خیر. برخی از بازی های قدیمی ممکن است با ویندوز 10 یا درایور گرافیک جدید و غیره خوب کار نکنند.

24 آوریل 2022 6
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. کلارک
    4 مه 2022 04:07
    وای! این وبلاگ دقیقا شبیه وبلاگ قبلی من است! به موضوعی کاملاً متفاوت اختصاص داده شده است، اما طرح و طراحی تقریباً یکسانی دارد. انتخاب رنگ های شگفت انگیز! Okver - پنجره ها
  2. آهلو
    آهلو
    5 دسامبر 2023 00:11
    مقاله بسیار مفید بود! عالی! متشکرم! 
  3. استیسون
    استیسون
    5 دسامبر 2023 16:22
    مقاله در واقع می گوید که چگونه درایور را تعمیر کنیم، سپس روش 2
  4. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 12:56
    درایور چیز پیچیده ای است، اگر خراب شود تعمیر آن دشوار است، اما من توانستم، مقاله به من کمک زیادی کرد
  5. بسکتبال
    بسکتبال
    6 دسامبر 2023 21:29
    مقاله به تنظیم درایور کمک کرد، بسیار واضح و جالب