FreePrograms.me

اینستاگرام و ویژگی های مخفی آن

Instagram и его скрытые возможности

اینستاگرام همچنان یکی از پلتفرم‌های پیشرو در بین شبکه‌های اجتماعی نه تنها در روسیه، بلکه در سایر کشورها است. کار و ایجاد یک کسب و کار، یافتن فالوور و به اشتراک گذاری خلاقیت - همه اینها در این شبکه کاملا امکان پذیر است. شما فقط باید آن را بخواهید، می توانید به هر چیزی برسید. اما برخی از کاربران از پتانسیل کامل ویژگی ها استفاده نمی کنند. سرویس Instaplus به شما کمک می کند تا بسیاری از اسرار پلتفرم را آشکار کنید و ترتیب صحیح اقدامات را به شما آموزش دهد.

"قاتل" تیک توک

ما در مورد حلقه های اینستاگرام، برگ برنده جدید این غول رسانه های اجتماعی صحبت می کنیم. به طور خلاصه، اینها ویدیوهای کوتاهی مانند تیک توک هستند. از آگوست 2020، صحبت هایی در مورد این ویژگی شده است، اما تعداد کمی از مردم می دانند که Reels در واقع چیست. و همه به این دلیل که هنوز به طور رسمی به روسیه (و بسیاری از کشورهای دیگر) وارد نشده است.

یک دکمه "قرارها" در کنار "داستان" و "زنده" ظاهر می شود. ویدیوهای 3 تا 15 ثانیه ای با موسیقی و جلوه ها با هدف پیمایش پویا هستند، اما به طور قابل توجهی از ابزارهای موجود در Tik-Tok پایین تر هستند. این حتی در زمان انتشار نیز شناخته شده بود. اینستاگرام اما اعلام کرد که این حوزه را در اولویت قرار می دهد و اکنون در حال آزمایش آن در کشورهای مختلف است، اما نه در فدراسیون روسیه.

بیایید فوراً توجه کنیم که کتابخانه موسیقی و ویرایشگر در Reels هنوز هم تا حدودی فقیرتر از Tik-Tok هستند. بنابراین امروز دشوار است که بگوییم این ویژگی جدید قادر به رقابت با ویدیوهای محبوب در یک پلت فرم رقیب است یا خیر. اما اینستاگرام یک غول صنعت است که قطعاً پول جدی را برای توسعه این سرویس جدید سرمایه گذاری خواهد کرد. بنابراین کاملاً ممکن است که توزیع مجدد بازار دیگری در انتظار ما باشد. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع پیدا کنید.

آنچه اینستاگرام پنهان می کند

غول اجتماعی تعداد زیادی راز و ترفند دارد که کاربر انبوه آن را نادیده می گیرد. به عنوان مثال، در بهار سال 2021، اینستاگرام امکان ذخیره و کار با پیش نویس ها را فراهم کرد. این معمولاً برای بازگشت به ویرایش داستان‌ها پس از ذخیره کردن لازم است. برای مثال، ممکن است بخواهید بعداً بدون از دست دادن یک ویدیو به کار روی آن ادامه دهید. وقتی می‌خواهید از استوری خارج شوید، اینستاگرام خود پیشنهاد می‌کند که مطالب را در پیش‌نویس‌ها ذخیره کند. درک این فرآیند با Instaplus آسان تر است.

این وبلاگ همچنین حاوی مقالاتی در مورد سایر موضوعات مرتبط مرتبط با اینستاگرام است. اخبار به موقع ظاهر می شود و به شما امکان می دهد از مارک ها و مکانیسم های جدید به روز باشید. اطلاعات مفید به شما در راه اندازی حساب کاربری کمک می کند. بنابراین، یک مقاله در مورد یک سفیر و فعالیت های او در یک شبکه اجتماعی صحبت می کند، دیگری در مورد بازاریابی اینفلوئنسر و تجارت در اینستاگرام صحبت می کند.

بنابراین به وبلاگ بروید، یک کسب و کار راه اندازی کنید یا حساب شخصی خود را ارتقا دهید - همه اینها برای هر کاربر کاملاً قابل دسترسی است.

04 ژوئن 2021 5
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. استیسون
    استیسون
    5 دسامبر 2023 19:54
    اینستاگرام معلوم شد که توابع زیادی در آنجا وجود دارد، اما من نمی دانستم
  2. لاله
    لاله
    6 دسامبر 2023 08:58
    مطلب جالبی بود، خواندنی بود. متشکرم.

    پیش نویس ها در اینستاگرام چیز بسیار جالبی هستند، خوشحالم که در آنجا ظاهر شدند.
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 13:34
    من از اینستاگرام استفاده نکردم، اما مقاله را بسیار جالب دیدم
  4. آهلو
    آهلو
    6 دسامبر 2023 15:45
    به نظر می رسد فرصت های پنهان زیادی در اینستاگرام وجود دارد! قبلا نمیدونستم! خیلی خوشحالم که فهمیدم! با تشکر برای این مقاله 
  5. بسکتبال
    بسکتبال
    6 دسامبر 2023 23:11
    من از اینستاگرام با VPN، سایت عالی، دوستان زیادی استفاده می کنم