FreePrograms.me

چگونه تاریخ را از یک عکس در رایانه خود حذف کنیم

Как убрать дату с фотографии на компьютере


بسیاری از دوربین‌های دیجیتال و برنامه‌های دوربین که از قبل روی گوشی‌های هوشمند نصب شده‌اند، روی عکس‌ها مهر تاریخ می‌گذارند. از یک طرف، این بسیار راحت است، زیرا شما می توانید زمان گرفته شدن عکس را بدون نگاه کردن به ویژگی های آن دریابید، اما از طرف دیگر، این متن ممکن است برای یک کاربر خاص غیر ضروری باشد، بنابراین نیاز به پاک کردن آن است. بسیار ضروری بسیار فوری بسیار مبرم اضطراری.

حذف تاریخ از عکس



برنامه های زیادی وجود ندارد که بتواند کار مورد نظر ما را به خوبی انجام دهد، اما هنوز یک راه حل بهینه وجود دارد. در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه بدون فتوشاپ و محصولات سنگین و گران قیمت مشابه، اما با کمک Movavi Photo Editor، تاریخ را از عکس حذف کنید. این برنامه پولی است، اما عملکرد نسخه آزمایشی آن در مورد ما کافی خواهد بود. پس بیایید شروع کنیم.

دانلود Movavi Photo Editor از وب سایت رسمی https://www.movavi.ru/photo-editor/

  1. پس از دانلود و نصب برنامه، آن را اجرا کرده و عکس را با تاریخ باز کنید. برای این کار می توانید از آیتم های منو استفاده کنید "فایل" - "باز کن" یا با کلیک راست روی تصویر منوی زمینه را فراخوانی کرده و انتخاب کنید "برای باز کردن با".

Как убрать дату с фотографии на компьютере


روی دکمه کلیک کنید "حذف اشیاء" و یک ابزار را انتخاب کنید "قلم مو" در پانل سمت راست در صورت لزوم می توانید اندازه آن (ضخامت خط) را تنظیم کنید.



با استفاده از ابزار انتخاب شده، تاریخ روی عکس را تا حد امکان دقیق «طرح کنید» و سپس کلیک کنید "پاک کردن".



نکته: برای ساده کردن کار، می توانید استفاده کنید "عصای جادویی"، واقع در سمت راست "برس".




روند پردازش تصویر آغاز می شود که زمان بسیار کمی را می گیرد.



تاریخ از روی عکس پاک می شود. هر کتیبه یا واترمارک محافظ دیگری را می توان دقیقاً به همین روش از تصویر حذف کرد.



توجه: در برخی موارد، ممکن است ابزار اضافی مورد نیاز باشد "مهر" - کاملاً علائم باقی مانده را حذف می کند.




برای ذخیره تصویر پردازش شده، منو را گسترش دهید "فایل" و مورد را انتخاب کنید "ذخیره به عنوان…" یا روی دکمه مشابه در پانل پایین کلیک کنید.



در کادر محاوره ای که روی صفحه ظاهر می شود، نام فایل مورد نظر خود را مشخص کنید و پوشه ای را برای ذخیره آن مشخص کنید. علاوه بر این، می‌توانید قالب را انتخاب کنید، اگرچه تغییر آن توصیه نمی‌شود، و در صورت وجود، داده‌های مکان را در عکس پاک کنید. برای تکمیل مراحل، کلیک کنید "صرفه جویی".



پس از چند ثانیه، تصویر به رایانه شخصی شما صادر می شود و Movavi Photo Editor به شما اطلاع می دهد که این روش موفقیت آمیز بوده است.

نتیجه



اکنون می دانید که چگونه یک کتیبه را از یک عکس یا عکس حذف کنید، چه تاریخ و/یا زمان ایجاد فایل، یک لوگو یا واترمارک - مهم نیست. ویرایشگر عکس Movavi که در مقاله مورد بحث قرار گرفت، به خوبی از عهده این نوع کار بر می آید و می تواند برای اهداف جدی تر - روتوش، بهبود کیفیت، بازیابی تصاویر و غیره استفاده شود. با این حال، در این مورد باید برای مجوز هزینه پرداخت کنید.
08 جولای 2018 6
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. Liabreath
    Liabreath
    21 نوامبر 2023 19:38
    گاهی اوقات زمانی فرا می رسد که شما واقعاً باید تاریخ را از یک عکس حذف کنید. من به مجموعه ای از برنامه های مختلف نگاه کردم و به این یکی رسیدم. به طور کلی، بسیار ساده و راحت است. من آن را به همه پیشنهاد میکنم! 
  2. آهلو
    آهلو
    3 دسامبر 2023 12:36
    من موفق شدم تاریخ را حذف کنم! از شما برای چنین مقاله واضح بسیار متشکرم! 
  3. استیسون
    استیسون
    5 دسامبر 2023 20:51
    فکر نمی کردم بتوان تاریخ و زمان را به این راحتی حذف کرد 
  4. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 13:52
    می توانید از فتوشاپ استفاده کنید، با دو کلیک انجام می شود، موفق باشید
  5. بسکتبال
    بسکتبال
    6 دسامبر 2023 23:36
    به راحتی و سریع تاریخ را از روی عکس حذف کردم، خیلی خوشم آمد، ممنون