FreePrograms.me

اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید چگونه قفل تبلت خود را باز کنید

Как разблокировать планшет, если забыл пароль


تبلت های موجود در پلتفرم هایی مانند IOS، Android، Windows Mobile را می توان با قفل کردن آنها با رمز عبور، پین یا کلید الگو محافظت بیشتری کرد. برخی از مدل ها - البته جدیدترین و نه ارزان ترین - دارای اسکنر اثر انگشت هستند. اما همانطور که همیشه اتفاق می افتد، رمز عبور، مانند هر نوع دیگری از محافظت از تلفن شما در برابر غریبه ها، فراموش می شود.

اگر رمز عبور تبلت خود را فراموش کردید چه باید کرد؟



چهار گزینه بازیابی وجود دارد - دو اصلی و دو ثانویه - اما قبل از اینکه با آنها آشنا شوید، می خواهیم به شما هشدار دهیم که برخی از روش ها رادیکال هستند. آنها ممکن است منجر به از دست رفتن تمام داده ها و بازگرداندن دستگاه به تنظیمات کارخانه شوند. به برنامه های شخص ثالثی که باید قبل از استفاده نصب شوند مشکوک باشید.

گزینه 1: بازیابی با استفاده از Google



این روش ایمن است: داده های شما از بین نخواهند رفت. اما یک اشکال کوچک دارد: این عملکرد فقط در سیستم عامل های قدیمی اندروید موجود است که این روش را از دست داده اند.

و بنابراین، در یکی از گوشه های صفحه قفل دکمه یا متنی وجود دارد که مسئول تنظیم مجدد رمز عبور و بازیابی آن است.

برای استفاده از این روش مراحل زیر را دنبال کنید:
  1. در صفحه قفل شده، دکمه را پیدا کنید "رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟" (در برخی از تغییرات به نظر می رسد "رمز عبور را به خاطر بسپار", "بازیابی رمز عبور" و غیره). روی آن کلیک کنید.

    Как разблокировать планшет, если забыл пароль


  2. در مرحله بعد، باید اطلاعات حساب Google خود را وارد کنید: ایمیل (ورود به سیستم) و رمز عبور.

  3. بعد از نقطه دوم، فقط باید کمی صبر کنید: قفل دستگاه یا خود به خود باز می شود یا با بررسی ایمیل و دنبال کردن دستورالعمل ها قفل آن را باز می کنید.


استثناها برخی از مدل‌هایی هستند که سازنده روی آنها کار کرده است، و همچنین تلفن‌هایی که از یک برنامه پشتیبانی از Play Market استفاده می‌کنند.

گزینه 2: پشتیبانی فنی



بسیاری از تولید کنندگان کم و بیش شناخته شده وب سایت هایی دارند که می توانید به راحتی با نمایندگان پشتیبانی فنی تماس بگیرید. در اکثر موارد، آنها به راحتی می توانند به شما کمک کنند: آنها به شما می گویند که چگونه رمز عبور را بازیابی کنید یا رمز جدیدی تنظیم کنید، بدون اینکه به روشی رادیکال متوسل شوید - دستگاه را به تنظیمات کارخانه برگردانید.

بیایید با استفاده از مثال تماس با پشتیبانی فنی سامسونگ، اقدامات شما را در نظر بگیریم:
  1. وارد مرورگر خود شوید و وب سایت رسمی سامسونگ را باز کنید. در منوی بالا سمت راست، یک برگه تعاملی خواهید دید "پشتیبانی". ماوس خود را روی آن حرکت دهید.

  2. در بخش "راهنمای محصول" روی مورد کلیک کنید "یافتن راه حل". با این حال، امکان استفاده از آیتم وجود دارد "مخاطب" از بلوک "سرویس و تعمیر". در انتهای لیست قرار دارد.



  3. بعد، یک برگه باز می شود "اطلاعات محصول"، در مجاورت نقطه ای که نیاز دارید "تماس با پشتیبانی فنی".

  4. از شما خواسته می شود نحوه تماس با عوامل پشتیبانی فنی را انتخاب کنید: از طریق تماس تلفنی (شماره های تماس در گوشه سمت چپ بالا مشخص شده است)، چت (به احتمال زیاد توسط یک ربات به شما پاسخ داده می شود که ایمیل شما را می خواهد و ارسال می کند. این یک پیوند به یکی از بخش های سایت است که در آن دستورالعمل های مورد نیاز خود را پیدا خواهید کرد).



  5. اگر ایمیل را انتخاب کنید، باید نوع سوال مورد نظر خود را مشخص کنید: به آن علاقه دارید "سوال فنی".



  6. در فرم تماس، نقش هایی که با ستاره قرمز مشخص شده اند را پر کنید. اگر فیلدهای اضافی را پر کنید، این ممکن است بر سرعت پاسخ تاثیر بگذارد. سعی کنید تا جایی که ممکن است مشکل خود را با جزئیات شرح دهید تا بتوانید کمک های شایسته دریافت کنید.



  7. پس از مدتی انتظار (از یک ساعت تا یک روز)، نامه ای با دستورالعمل های آماده مربوط به پرونده خود دریافت خواهید کرد. نادر است، اما عوامل پشتیبانی فنی سؤالات اصلی را می پرسند و چیزی را روشن می کنند. با جزئیات به آنها پاسخ دهید.


گزینه 3: ADB Run



این برنامه کامپیوتری به شما این امکان را می دهد که با وارد کردن دستورات تخصصی و همچنین پیمایش در برخی از آیتم های منو، با دستگاه خود کار کنید. طراحی ابزار شبیه به استاندارد است "خط فرمان" پنجره ها.

برخی از دستگاه ها به دلیل نسخه سیستم عامل یا تنظیمات سیستم کامپیوتری نمی توانند با آن کار کنند.

برای اتصال اندروید به رایانه خود از کابل USB استفاده کنید. بعد دستورالعمل ها را دنبال کنید:
  1. برنامه ABD Run را از وب سایت رسمی دانلود کنید، سپس آن را بر روی رایانه خود نصب کنید. فرآیند نصب به خودی خود هیچ چیز اصلی نیست و ظاهری استاندارد دارد. هنگامی که برنامه نصب شد، به عنوان یک سیستم بارگیری می شود.

  2. زنگ زدن "خط فرمان" میانبر صفحه کلید پیرو + ر. دستور را در خط ظاهر شده وارد کنید "سی ام دی".



  3. در مرحله بعد، با ذخیره تمام پاراگراف ها و ظاهر کلی به طور کلی، باید دستورات زیر را وارد کنید:
    پوسته ADB

    cd /data/data/com.android.providers.settings/bases
    sqlite3 settings.db
    به روز رسانی مجموعه مقدار=0 که در آن name='lock_pattern_autolock';
    به روز رسانی مقدار مجموعه سیستم = 0 که در آن نام = 'lockscreen.lockedoutpermanently';
    . استعفا دهید


  4. پس از این، اگر دستگاه به خودی خود راه اندازی مجدد نشد، آن را مجددا راه اندازی کنید.


با استفاده از این روش، خطر از دست دادن برخی از داده های کاربر را دارید.

گزینه 4: تنظیمات کارخانه



این روش جهانی و مناسب برای تمامی دستگاه های اندرویدی است. استفاده از آن را در مأیوس‌ترین شرایط توصیه می‌کنیم، زیرا همراه با رمز عبور، داده‌های ذخیره شده در دستگاه نیز حذف می‌شوند. تقریباً تمام داده ها قابل بازیابی نیستند.
  1. دستگاه را به طور کامل خاموش کنید (دکمه را برای مدت طولانی فشار دهید، ممکن است پیام روی صفحه ظاهر شود "خاموش کن").

  2. بررسی کنید کدام کلیدها را باید روی مدل دستگاه خود نگه دارید: اغلب اینها دکمه روشن/خاموش و دکمه افزایش صدا هستند. پس از 10-20 ثانیه، هنگامی که دستگاه لرزش می کند، در حالت تخصصی شروع به کار می کند.

  3. در رابطی که باز می شود، تا حدودی یادآور BIOS کامپیوتر است، باید انتخاب کنید "پاک کردن داده ها/بازنشانی کارخانه". جابجایی بین آیتم ها با استفاده از دکمه های صدا انجام می شود. انتخاب با استفاده از دکمه پاور تأیید می شود.



  4. در منوی باز شده، را انتخاب کنید "بله تمام دادههای کاربر را پاک کن". بعد باید انتخاب کنید "اکنون سیستم را راه اندازی مجدد کنید"برای راه اندازی مجدد دستگاه با تنظیمات تغییر یافته.





  5. پس از راه اندازی مجدد، دستگاه فاقد رمز عبور و بسیاری از اطلاعات شما خواهد بود.
در پایان، شایان ذکر است که پاک کردن رمز عبور در صورت فراموشی کاملاً امکان پذیر است. فقط باید عواقب آن را به خاطر بسپارید.
01 مارس 2018 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. استیسون
    استیسون
    6 دسامبر 2023 03:50
    ممنون از اطلاعاتتون وگرنه خواهرم تبلت رو مسدود کرده
  2. لاله
    لاله
    6 دسامبر 2023 11:10
    بهتر است رمز عبور را فراموش نکنید، در غیر این صورت بعداً سردردهای زیادی خواهید داشت.
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 14:11
    دارم می خوام ببرمش مرکز خدمات تا ببینم و هک کردند.