FreePrograms.me

چرا تبلت من به شبکه وای فای وصل نمی شود؟

Почему планшет не подключается к сети Wi-Fi?

چرا دقیقا اینترنت وای فای بی سیم? دلیل اصلی محبوبیت این نوع اینترنت راحتی آن و همچنین اتصال همزمان چندین دستگاه به این نوع اینترنت است. به عنوان مثال، وای فای خانگی شما می تواند به طور همزمان به چندین رایانه، تلفن و تبلت سرویس دهد. موافق باشید که این بسیار راحت است. گاهی اوقات، هنگام اتصال دستگاه های مختلف به اینترنت بی سیم، کاربران ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند. به عنوان مثال، اغلب اوقات همان تبلت نمی خواهد از طریق Wi-Fi شما کار کند. بیایید به این وضعیت نگاه کنیم.

رایج ترین خطایی که هنگام تلاش برای اتصال تبلت به وای فای رخ می دهد، خطای «ذخیره شده» است و پس از آن می توان نام اتصال را اضافه کرد. این خطا قبلاً پنهان شده است در تنظیمات روتر شما. رفع این مشکل بسیار ساده است.

ابتدا به منوی روتر خود بروید. برای انجام این کار، در نوار آدرس مرورگر شما بنویس 192.168.0.1. اگر قبلا وارد این منو نشده اید، برای مجوز، به عنوان ورود و رمز عبور وارد کنید.مدیر سایتسپس منوی روتر شما برای شما باز می شود.

در اینجا باید انتخاب کنید "حالت بی سیم"و در پنجره باز شده مقدار کانال را به" تغییر دهیدخودکار". به نظر می رسد این است.
Почему планшет не подключается к сети Wi-Fi?


اگر روش بالا کمکی نکرد، روتر خود را راه اندازی مجدد کنید و سپس دوباره از رایانه لوحی به اتصال بی سیم متصل شوید. همچنین ارزش بررسی صحیح بودن رمز وارد شده در رایانه لوحی را دارد. اگر تبلت شما به اتصال بی سیم متصل نمی شود، از توصیه های ارائه شده در این مقاله استفاده کنید. در بیشتر موارد، آنها هستند که به حل این مشکل کمک می کنند.
22 اکتبر 2015 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 20:00
    متاسفانه حتی به منوی سیستم هم نمی رود. مشکل چیست... 
  2. اچ من
    8 ژانویه 2024 16:10
    ممنون کمک کرد من تنظیمات را نگاه کردم و همه چیز را طبق دستورالعمل انجام دادم و کمک کرد، ممنون