FreePrograms.me

تبدیل ویدئو از فرمت MP4 به فرمت AVI

Конвертируем видео из формата MP4 в формат AVI


با توجه به تنوع فرمت ها، امروزه بسیاری از کاربران به تبدیل متوسل می شوند. همانطور که به یاد دارید، تبدیل فرآیند تبدیل فایل ها از یک فرمت به فرمت دیگر است. امروز در مورد آن صحبت خواهیم کرد تبدیل ویدیویی از فرمت MP4 به فرمت AVI این را می توان به روش های مختلف انجام داد، اما ما به تبدیل با استفاده از آن نگاه خواهیم کرد برنامه های مووی.

این برنامه را دانلود و نصب کنید. شما می توانید آن را در وب سایت ما پیدا کنید. بنابراین، برنامه نصب شده را باز کنید و روی مورد کلیک کنید "دانلود ویدیودر اینجا یک ویدیو MP4 اضافه می‌کنید که باید آن را به فرمت AVI تبدیل کنید. این با جزئیات بیشتر در تصویر زیر نشان داده شده است.

Конвертируем видео из формата MP4 в формат AVI


در سربرگ برنامه Movavi باید " را انتخاب کنیدتبدیل به"و سپس مورد را انتخاب کنید"ویدئو و صدادر اینجا ما فرمت ویدیویی مورد نیاز خود یعنی AVI را نیز انتخاب می کنیم.



چند مرحله ساده دیگر برای انجام باقی مانده است. باید پوشه ای را انتخاب کنید که ویدیوی تبدیل شده در آن ذخیره می شود. در این مرحله نباید مشکلی داشته باشید. هنگامی که مکان ذخیره ویدیو را انتخاب کردید، باید روی "کلیک کنید"شروع کنید". پس از این، فرآیند تبدیل آغاز خواهد شد.

این فرآیند ممکن است چند دقیقه یا بیشتر طول بکشد. همه اینها به اندازه ویدیوی در حال تبدیل بستگی دارد. در نتیجه، یک ویدیوی AVI دریافت خواهید کرد که دقیقاً همان چیزی است که ما به آن نیاز داشتیم.

24 نوامبر 2015 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. NIKITA2613
    NIKITA2613
    4 دسامبر 2023 11:34
    من متوجه شدم که چگونه از MP4 تبدیل کنم، این فقط یک انفجار است، متشکرم
  2. آهلو
    آهلو
    5 دسامبر 2023 08:30
    من موفق شدم ویدیو را تبدیل کنم! مقاله باحال متشکرم