FreePrograms.me

نحوه تبدیل DJVU به FB2 به صورت آنلاین

Как преобразовать DJVU в FB2 онлайн


فرمت DJVU برای فشرده سازی تصاویر - و بر این اساس، ذخیره فایل های اسکن شده اختراع شد. تقاضا برای قالب در آن لحظاتی که نیاز به انعکاس، به عنوان مثال، نه تنها محتوای کتاب، بلکه همچنین احساسات "واقعیت" وجود دارد، بسیار زیاد است: تمام این چین و چروک ها، ترک ها، ساختار کاغذ و رنگ آن، یادداشت ها و نظرات در حاشیه. اما یک مشکل وجود دارد - تشخیص فرمت ماموریت به خودی خود آسان نیست و برای خواندن آن به برنامه خاصی نیاز است. بنابراین، تبدیل به برخی از فرمت های رایج تر در این مورد ساده ترین راه حل برای مشکل است.

تبدیل DJVU به FB2



در مقاله ما تبدیل به فرمت FB2 را بررسی خواهیم کرد که توسط تعداد زیادی مدل کتاب الکترونیکی قابل خواندن است.

برای تبدیل DJVU به FB2، هم می‌توان از برنامه‌هایی که نیاز به دانلود دارند و هم از سایت‌های اینترنتی استفاده کرد که فقط باید رابط کاربری را پیدا کنید. بیایید به چندین گزینه نگاه کنیم.

گزینه 1: تبدیل



این سایت عملکردهای زیادی دارد، اما برای تبدیل یک سند DJVU به FB2 به آن نیاز داریم.
شما به صبر، یک سند DJVU و اتصال به اینترنت نیاز دارید.

از این سایت می توان به صورت پولی یا رایگان استفاده کرد. اگر کاربر ثبت نام نشده یا غیرمجاز هستید، می توانید تعداد اسناد محدود شده توسط سایت را "پردازش" کنید و نتیجه اقدامات شما در سرور ذخیره نمی شود - باید فوراً آن را دانلود کنید.

بنابراین، ترتیب اقدامات شما به شرح زیر است:
  1. سایت را در مرورگر خود باز کنید و پسوند اولیه را نصب کنید. فرمت DJVG به اسناد اشاره دارد. بعد، قالب مورد نیاز را از لیست کشویی انتخاب کنید - یعنی FB2.

    Как преобразовать DJVU в FB2 онлайн


  2. حال با کلیک بر روی دکمه "از کامپیوتر"، سندی را که می خواهید تبدیل کنید انتخاب کنید.



  3. در پنجره باز شده کلیک کنید "تبدیل"، و فرآیند تبدیل بلافاصله آغاز می شود. اگر در این سایت حساب کاربری دارید، در صورت نیاز می توانید همزمان دو فایل را تبدیل کنید.



  4. در این مرحله، فایل شروع به آپلود در سایت می کند - ممکن است زمان مناسبی طول بکشد. سپس تبدیل می شود که اگر یک فایل حجیم آپلود کرده باشید، زمان زیادی نیز طول می کشد. نکته اصلی این است که سایت را دوباره بارگیری نکنید، زیرا این فقط زمان را تلف می کند - باید همه چیز را دوباره شروع کنید.

  5. وقتی دانلود به پایان رسید، روی دکمه کلیک کنید "دانلود".




و در نتیجه، فایلی دریافت خواهید کرد که به دلیل کیفیت بهبود یافته، وزن بسیار بیشتری نسبت به سند DJVU دارد. باز کردن یک سند در گوشی هوشمند، کتابخوان الکترونیکی و کامپیوتر به راحتی امکان پذیر است.

گزینه 2: مبدل آفیس



شما نمی توانید هیچ عملکرد اضافی را در این سایت پیدا کنید، و همچنین کاربر را در تعداد اسناد تبدیل شده محدود نمی کند. به دلیل عدم وجود قابلیت اضافی، هیچ تنظیمات سند نهایی وجود ندارد، که روند استفاده را بسیار ساده می کند.
  1. روی دکمه کلیک کنید "افزودن فایل ها" یا پیوندی به وب سایتی وارد کنید که سرویس بتواند فایل مورد نیاز را پیدا کند.



  2. سپس بر روی آن کلیک کنید "شروع تبدیل" و چند ثانیه صبر کنید - فایل خیلی سریع روی سرور آپلود می شود.



  3. فایل نهایی را می توان با اسکن کد QR در رایانه شخصی و دستگاه به شرط داشتن دوربین ذخیره کرد.




یک مشکل این است که زمان پردازش کوتاه منجر به عدم بهترین کیفیت فایل می شود. اما در این منبع هیچ تبلیغات آزاردهنده ای وجود ندارد.

گزینه 3: تبدیل آنلاین



منبعی با کاربری آسان که به شما امکان می دهد یک سند DJVU را به قالب هایی تبدیل کنید که خوانندگان الکترونیکی بتوانند آن را درک کنند. در این سایت می توانید عنوان کتاب، اطلاعات نویسنده را وارد کنید و ابزاری را که در آن خوانده می شود از لیست انتخاب کنید. اگر کتاب شما در این لیست نیست، به سادگی قسمت را خالی بگذارید.
  1. اولین قدم آپلود سندی است که باید به سایت تبدیل شود. این را می توان به سه روش انجام داد: آپلود از ابر، از رایانه، یا درج پیوند به این سند در اینترنت.



  2. در مرحله بعد، پارامترهای سندی که باید تبدیل شود را پیکربندی کنید و روی آن کلیک کنید "تبدیل".



  3. کتاب به صورت خودکار دانلود می شود. اگر این اتفاق نیفتاد، می توانید روی آن کلیک کنید "لینک مستقیم" در متن.




شما می توانید یک فایل را بیش از 10 بار از منبع دانلود کنید - سپس برای همیشه حذف می شود. عملاً هیچ محدودیت دیگری برای تبدیل آنلاین وجود ندارد، به جز موارد فوق و حداکثر وزن سند: حداکثر 200 مگابایت.

سند تبدیل شده را می توان به راحتی در تلفن هوشمند، رایانه (در صورت نصب برنامه خاصی روی آنها) و کتاب الکترونیکی باز کرد. در این مقاله با فرمت های DJBU و FB2 آشنا شدیم و سایت هایی را که امکان تبدیل سند در آنها وجود دارد، بررسی کردیم. اگر نیاز به تبدیل یک فایل در سریع ترین زمان ممکن دارید، بهتر است از وب سایت Office Converter استفاده کنید (اما به یاد داشته باشید که کیفیت فایل به دست آمده از فایل اصلی بدتر خواهد بود). اگر زمان اجازه می دهد، بهتر است از Online Convert استفاده کنید - عملکرد آن بسیار بیشتر است و می توانید تنظیمات را برای خواننده الکترونیکی خود انتخاب کنید.
03 فوریه 2018 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 14:27
    سایت های زیادی در اینترنت برای تبدیل فایل های djvu به فایل های fb2 وجود دارد
  2. استیسون
    استیسون
    6 دسامبر 2023 23:09
    مقاله مفید است، من یاد گرفتم که چگونه یک فایل djvu را تبدیل کنم
  3. بسکتبال
    بسکتبال
    6 دسامبر 2023 23:58
    مقاله واقعا مفید، بسیار مفصل، متشکرم